Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

Hun har vist fodbilleder på hendes FB :mrgreen:

 

Har set dine fødder, du kan sagtens bære dem. Især dem med rem over storetåen - det kræver nærmest lange tæer.. I promise you! Af en der er så køn og tynd og smuk, har du altså nogle sære ideer!

 

Det billede, hvor hun står med tæerne i vandet???? DET er ikke grimme tæer - tro mig :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Neej nej - men så bliv ved med at insistere på du er ukøn.

 

:engel: måske det hjælper hvis vi siger hun er "ukøn" - nogen gange skal der lidt omvendt pædagogik til :blink:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(og ingen tvivl om, at hun er både køn, smuk og sød :lun:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Små fødder er smukke :drille:

 

Jeg er jo også sådan cirkus 1½ år yngre :mrgreen: Så må man godt være mindst :engel:

 

Tja jeg er 25 år, og jeg bruger fortsat str. 34-35.. Og enig små fødder er smukke:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Kan du overhovedet få stilletter? :genert:

 

Jeg synes det er svært at finde nogen der er små nok :genert:

 

Jeg kan ikke gå i noget med alt for høj hæl, for jeg har klumpfod, så det dur slet ikke.. Men en lille hæl kan jeg sagtens gå i/finde.. Men bestiller primært fra udlandet, og når jeg er på ferie kigger jeg mig om..

 

Har ikke så mange problemer med at finde flade sko eller vinterstøvler.. Men pænere sko kan til tider godt være svært... Men har da heldigvis 3-4 par med lille hæl som jeg bruger flittigt.. ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing
Tja jeg er 25 år, og jeg bruger fortsat str. 34-35.. Og enig små fødder er smukke:-)

 

Jeg kan ikke gå i noget med alt for høj hæl, for jeg har klumpfod, så det dur slet ikke.. Men en lille hæl kan jeg sagtens gå i/finde.. Men bestiller primært fra udlandet, og når jeg er på ferie kigger jeg mig om..

 

Har ikke så mange problemer med at finde flade sko eller vinterstøvler.. Men pænere sko kan til tider godt være svært... Men har da heldigvis 3-4 par med lille hæl som jeg bruger flittigt.. ;-)

 

:???: Hvordan hænger det sammen? :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
:???: Hvordan hænger det sammen? :sjov:

 

Øhm, forstår ikke lige at du griner over det:confused::vedikke:

 

Men jeg er født med klump fod, er blevet op. 2.. Jeg går meget skævt på min venstre fod, ergo jeg kan ikke gå i meget høje stilletter.. Min fod knækker nærmest sammen under mig...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing
Øhm, forstår ikke lige at du griner over det:confused::vedikke:

 

Men jeg er født med klump fod, er blevet op. 2.. Jeg går meget skævt på min venstre fod, ergo jeg kan ikke gå i meget høje stilletter.. Min fod knækker nærmest sammen under mig...

 

Nej det var altså ikke ondt ment...:oops: Det må du undskylde. Men jeg tænkte at klump og lille ikke var ord, jeg normalt forbinder...beklager. Det må du undskylde

Link til indlæg
Del på andre sites

Slet ingen der ved hvilke sko der vil passe til? :vedikke:

 

:hmm: jeg kan godt lide lilla med grå - eller måske røde - sko.

 

de her er vildt flotte, synes jeg, går ned i 36:

 

image1xl.jpg

 

eller dem her, jeg kan vist godt lide sløjfer, også i 36, men der kan du jo lægge en forfodssål i, det kan hjælpe rigtig meget, hvis de er lidt store i det:

 

image1xl.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...