Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

Så har vi været til det bedste bryllup igår og hele natten :-) Herlig fest.

 

Jeg havde bestilt kjole fra ASOS.com og synes ikke at i skal snydes for et billede af hvordan kæresten og jeg kom til at se ud, så her et lille billede:mrgreen:

 

Ih, hvor er I fine :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Chili Con Caia
Ih hvor er I et pænt par, CCC!

 

 

Og må iøvrigt lige flashe Mimosa negle og fin ny fiskering fra TopShop

 

Tak Teresa:-) den der ring, sidder den på to fingre? Og hvis ja er det så ikke ubehageligt?! Flot farve på negle og flot ring:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg overvejede denne ring LÆNGE - udelukkende for at trumfe SMMs prinsessering xD

 

Large Faceted Wire Wrap Ring - - Features - Topshop[210010|208556]&noOfRefinements=1

 

Du ville måske nok vinde i første omgang.... til gengæld tænker jeg du ville blive pænt træt af at rende rundt med knap 2 cm stor sten på den ene finger i længden :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du ville måske nok vinde i første omgang.... til gengæld tænker jeg du ville blive pænt træt af at rende rundt med knap 2 cm stor sten på den ene finger i længden :mrgreen:

 

Skulle absolut også kun være et statement xD

 

Du kunne dog tage tronen tilbage med denne

&noOfRefinements=1"]http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?beginIndex=0&viewAllFlag=&catalogId=33057&storeId=12556&productId=2449600&langId=-1&sort_field=Relevance&categoryId=208556&parent_categoryId=204484&pageSize=20&refinements=category~[210010|208556]&noOfRefinements=1

Link til indlæg
Del på andre sites

Kunne godt bruge lidt hjælp af jer eksperter :-D

 

Har en travl lørdag......først udstilling i Valby, direkte til barnedåb som går over i 40-års fødselsdag/fest for dåbsbarnets far :-D

 

har det egentlig bedst i en slags leggins med lang top og lille trøje og knælange flade støvler...........kan man det til alle 3 situationer? eller skal det være sommerkjole med jakke?:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Jep :lun: Havde fyldt indkøbskurven med ting for 255 pund, så måtte virkeligt grovsortere inden jeg bestilte :genert:

 

Har du været inde og lure? Der er godt nok mange fiiine ting, også fra deres curves mærke. Og fri fragt. Who can resist?

 

Jeg har skam kigget og kigget - jeg er pt. forelsket i ca.. ti kjoler. Mindst. Bukser.. og trøjer.. og sko. :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jep :lun: Havde fyldt indkøbskurven med ting for 255 pund, så måtte virkeligt grovsortere inden jeg bestilte :genert:

 

Har du været inde og lure? Der er godt nok mange fiiine ting, også fra deres curves mærke. Og fri fragt. Who can resist?

 

Jeg elsker iøvrigt at deres fragt normalt ligger på en 25-40 kr.. Men at den er gratis, får mig til at købe for minimum 2-300 ekstra xD

Link til indlæg
Del på andre sites

Apropos Asos så har jeg kig på to maxikjoler derinde fra .. Men jeg har aldrig ejet sådan en før, og aner ikke om de passer til min kropstype ?

 

Jeg har sådan en lidt bred timeglasfigur ...

 

Er der nogen herinde der har erfaringer med maxikjoler når man har lidt ekstra på sidebenene ? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...