Besvaret Januar 21, 201115 år comment_550147 Iiih hvordan gør man det? (lidt mere forklaret en blush-sort ) Er lige blevet færdig ^^ Rapporter
Besvaret Februar 12, 201115 år comment_568254 Er der nogen der har erfaringer med dette hårfarve-mærke? Puravera Rapporter
Besvaret Februar 13, 201115 år comment_568749 Er der nogen der har erfaringer med dette hårfarve-mærke? Puravera *BUMP* Rapporter
Besvaret Februar 13, 201115 år comment_569068 Er lige blevet færdig ^^ nice! har du lavet dem selv? Rapporter
Besvaret Februar 13, 201115 år comment_569070 nice! har du lavet dem selv? så filmen .. det ser da slet ikke så svært ud.. min pensel på den sorte neglelak er bare meget tyk.. men har en masse andre mindre malepensler.. det kan vel også bruges :hmm: Rapporter
Besvaret Februar 13, 201115 år Forfatter comment_569083 så filmen .. det ser da slet ikke så svært ud.. min pensel på den sorte neglelak er bare meget tyk.. men har en masse andre mindre malepensler.. det kan vel også bruges :hmm: Jeg bruger en warhammer-pensel til at lave mønster på neglene ... så ja - det vil jeg tro man kan .. Rapporter
Besvaret Februar 14, 201115 år comment_570055 Jeg bruger en warhammer-pensel til at lave mønster på neglene ... så ja - det vil jeg tro man kan .. så har jeg også fået leopard negle det ser dog noget klattet ud, på nogle af neglene .. :stupid: Rapporter
Besvaret Februar 14, 201115 år comment_570057 så har jeg også fået leopard negle det ser dog noget klattet ud, på nogle af neglene .. :stupid: Det er bare øvelse ^^ Rapporter
Besvaret Februar 14, 201115 år comment_570197 ^billeder da!! min mobil vil ikke tage billeder af neglene.. lyset reflektere ... så venter til jeg har godt lys, og kan slukke for blitzen. Rapporter
Besvaret Marts 6, 201115 år comment_586363 Eeeeeeeej HVORFOR har Monki ikke en webshop? :megaked: Har forelsket mig i den perfekte jakke, men jeg bor i lorte vestjylland, så kommer ikke forbi Monki sådan, nogensinde Giv mig, giv mig, giv mig: Og så kun til 350kr :megaked: Rapporter
Besvaret Marts 6, 201115 år comment_586834 Eeeeeeeej HVORFOR har Monki ikke en webshop? :megaked: Har forelsket mig i den perfekte jakke, men jeg bor i lorte vestjylland, så kommer ikke forbi Monki sådan, nogensinde Giv mig, giv mig, giv mig: Og så kun til 350kr :megaked: Jeg fiser da gerne ind og køber den til dig, hvis du vil betale for at få den sendt til lorte vestjylland ?? Rapporter
Besvaret Marts 6, 201115 år comment_586843 I alle skulle ellers lige prøve at gå ind på nicehair.dk og tjekke deres 39 og 59'kroners udsalg ... Halløj for nogle lækre hårprodukter der er sat helt horribelt ned Rapporter
Besvaret Marts 6, 201115 år comment_586847 Første forsøg med leopard plettede negle! Klar basecoat - Blush - sort .. alt fra elf. Har lige givet det den matte lak, ved ikke hvad jeg synes ser bedst ud dog.. Kan du godt lakere oven på den sorte, uden den bliver opløst igen? Rapporter
Besvaret Marts 6, 201115 år comment_586854 Kan du godt lakere oven på den sorte, uden den bliver opløst igen? Den skal være heeeeeelt tør. Som i flere-timer-tør.. Så kan man Rapporter
Besvaret Marts 6, 201115 år comment_586860 Jeg fiser da gerne ind og køber den til dig, hvis du vil betale for at få den sendt til lorte vestjylland ?? Åååååååååååååååh du er en skat! Jeg vil jeg helt sikkert gerne betale for at den kan blive min! Har lige hørt at størrelserne hedder s, m, l osv, så du må meget gerne kigge efter en i x-small Rapporter
Besvaret Marts 6, 201115 år comment_586869 Åååååååååååååååh du er en skat! Jeg vil jeg helt sikkert gerne betale for at den kan blive min!Har lige hørt at størrelserne hedder s, m, l osv, så du må meget gerne kigge efter en i small Har du noget andet tøj fra Monki? Jeg synes altså ofte det er rigeligt stort i det, og du er vist ikke den største, vel.. Måske XS er bedre Hvis du skal bruge noget at sammenligne med, så kan jeg fortælle dig om de to jakker jeg har fra Monki Den ene er en Small og den anden er XS (for den er nemlig i forvejen lidt en oversize-model). Og tror også den du har kig på er fint stor i det i XS, for den sidder jo kun til øverst. Nå, men jeg er 158cm og vejer 58kg, hvis det hjælper noget som helst. Rapporter
Besvaret Marts 6, 201115 år comment_586875 Har du noget andet tøj fra Monki? Jeg synes altså ofte det er rigeligt stort i det, og du er vist ikke den største, vel.. Måske XS er bedre Hvis du skal bruge noget at sammenligne med, så kan jeg fortælle dig om de to jakker jeg har fra Monki Den ene er en Small og den anden er XS (for den er nemlig i forvejen lidt en oversize-model). Og tror også den du har kig på er fint stor i det i XS, for den sidder jo kun til øverst. Nå, men jeg er 158cm og vejer 58kg, hvis det hjælper noget som helst. Åh.. Nej jeg kommer ikke så tit i Monki, så kender slet ikke størrelserne :hmm: Men det lyder da vidst til, at jeg hellere må tage en xs, så jeg ikke forsvinder i jakken Rapporter
Besvaret Marts 6, 201115 år comment_586876 Åååååååååååååååh du er en skat! Jeg vil jeg helt sikkert gerne betale for at den kan blive min!Har lige hørt at størrelserne hedder s, m, l osv, så du må meget gerne kigge efter en i x-small X-small it is (se bort fra at jeg har skrevet small i PB'en jeg lige har sendt dig ) Rapporter
Besvaret Marts 6, 201115 år comment_586882 Åh.. Nej jeg kommer ikke så tit i Monki, så kender slet ikke størrelserne :hmm: Men det lyder da vidst til, at jeg hellere må tage en xs, så jeg ikke forsvinder i jakken Præcis Jeg har også lige sendt linket til min kæreste, for vi har snart årsdag, og han kan ikke finde på nogen gave tror jeg Rapporter
Besvaret Marts 6, 201115 år comment_586890 Præcis Jeg har også lige sendt linket til min kæreste, for vi har snart årsdag, og han kan ikke finde på nogen gave tror jeg Hehe Nu er foråret også på vej , så må det være på tide med en ny jakke! :klap: Rapporter
Besvaret Marts 16, 201115 år comment_594822 Til damerne med lakerede negle Pusteabe Negletørrer - Verdens sødeste negletørreapparat! Rapporter
Besvaret Marts 16, 201115 år comment_595059 Til damerne med lakerede negle Pusteabe Negletørrer - Verdens sødeste negletørreapparat! Åh nej altså Er sikker på min kæreste ville hade den Rapporter
Besvaret Marts 27, 201115 år comment_602504 Iiiih - SE hvad Magasin havde til mig :hjerte: wauw:lun: Rapporter