Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

Gæst Kahlia
Eller, er da sikre på kjolerne er pæne, kan bare slet ikke se dem fordi de er så store :hmm:

 

Jeg kan ikke finde ud af at gøre dem mindre. :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De damer, jeg har brug for ærgelige objektive svar!

 

Jeg har den her kjole. Diane Von Furstenberg, 100% ægte silke, lækker lækker lækker at have på, har kostet det halve af en jetjager - sådan cirka.

Jeg har ikke brugt den i et par år, men har gravet den frem fra bunden af skabet. Og nu kan jeg ikke finde ud af om jeg stadig synes den er fin :hmm: Der er noget ved den der tiltaler mig, men jeg kan ikke helt finde ud af om det er kjolen, eller DVF, silken og jetjageren der gør udslaget.

 

Hilfe, hvad siger I kære duller? Hot or not? :genert: (Se bort fra cowboybukserne)

 

er vild med det hele :klap: super fed!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing

Fuldstændig komplet shopping overload. Eller rettere, det kan ikke lade sig gøre. Men jeg har modtaget pakker...masser af pakker. En fra H&M (kedelig), en fra Amazon (mine elskesko, som jeg allerede knus-knus-elsker, og de har lidt højere hæl end billedet giver udtryk for) og så en kæmpe Asos-pakke med 3 kjoler, nogle kinky-knæstrømper og nylon'er. Jeg vil have ALT på i morgen :genert::lol:

 

Kun en klage. Den ene Asos-kjole er samme str som de andre, og også Asos eget mærke, men brysterne er ved at dø i den. Jeg regner med det kan fikses ved at smide de der 5 kg, jeg gerne vil, but still... :vedikke: Lidt ærgeligt

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing

Jeg mener, hvordan kan man ikke elske det her? (denne gang kun bunden, da jeg ikke orkede alt det der toilethopperi :lol:) Taget med mobil og efter møge og besvær overført til pc

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing

Det er knæsokker og elskeskoene :lun: Nederdelen havde jeg i forvejen. Perfekt med stram hvid top :slem:

 

Gad vide hvorfor jeg har så spredte ben på billedet? Mon sokker giver en instant slut funktion? :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Bali pige, selvfølgelig vil jeg gerne kigge ^^ Hvad størrelse er du? Og er der noget der er helt no-go?

Mine størrelser svinger vist lidt sys jeg :hmm:

bukser: det der hedder en 26 (med ekstra korte ben :roll:)

en str. 36 (nogen gange 38, hmm, det hele svinger altså fra mærke til mærke sys jeg)

 

Bluser: s/xs, igen, nogle gange m.

en str. 36 (som igen nogen gange kan være for stor, og andre gange sidder perfekt :roll: og igen andre gange er str. 38 perfekt, lissom den kan være for stor, amen altså :roll:)

 

Nogo: Tjae, noget der sidder tæt de forkerte steder, har lidt overskydende hud.

Ellers tror jeg at jeg må se at blive lidt bedre til at gå med kjoler, for det gad jeg virkelig godt lære ^^

 

vil generelt bare gerne være lidt mere stilet,udover mine Dior solbriller, sys tit mit tøj har de samme grå/sorte farver :roll:

 

uuh uuh nå ja, mangler også sommer fodtøj, både casual og stilletter, er en str 38 :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

De damer, jeg har brug for ærgelige objektive svar!

 

Jeg har den her kjole. Diane Von Furstenberg, 100% ægte silke, lækker lækker lækker at have på, har kostet det halve af en jetjager - sådan cirka.

Jeg har ikke brugt den i et par år, men har gravet den frem fra bunden af skabet. Og nu kan jeg ikke finde ud af om jeg stadig synes den er fin :hmm: Der er noget ved den der tiltaler mig, men jeg kan ikke helt finde ud af om det er kjolen, eller DVF, silken og jetjageren der gør udslaget.

 

Hilfe, hvad siger I kære duller? Hot or not? :genert: (Se bort fra cowboybukserne)

Jeg er vild med den :lun: Dog også uden ipon og cowboybukser :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing

Jeg kender ikke andre end jer, der kan få mig til at kravle op på kummen :lol: Det var sådan et lidt hurtigt billede - desværre taget lidt fra toppen, så jeg bliver (mere) toptung end normalt og man kan ikke se, at jeg viser lidt skin ml nederdel og strømpe. But you get the idea. Beklager det begejstrede look

Link til indlæg
Del på andre sites

okay nu er mine fiiine ELF lakker kommet :hjerte: men er det meningen der skal en toplak på, siden de er sådan lidt matte når de kommer på? :hmm: Kan rigtig godt lide det matte, men holder det?

 

Tweesa du må være ELF eksperten herinde :vinken::mrsgreen:

 

Med ELF skal du altid have en underlak på, da de kan misfarve neglene i længden - de er ret.. farveægte, om man vil. Så der er knald på.

 

Top lak er op til dig, hvis du er glad for det matte look, skulle du have købt deres clear matte-finisher top coat som gør alle lakker helt matte

 

Som her..

 

Matte_Nail_Polish11.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Med ELF skal du altid have en underlak på, da de kan misfarve neglene i længden - de er ret.. farveægte, om man vil. Så der er knald på.

 

Top lak er op til dig, hvis du er glad for det matte look, skulle du have købt deres clear matte-finisher top coat som gør alle lakker helt matte

 

Som her..

 

Matte_Nail_Polish11.jpg

 

:stupid: vidste bare jeg skulle have konsulteret T inden købet :damn::lol:

 

Men misfarvningen forsvinder vel igen? eller? :hmm: kan man købe en underlak i fx. matas eller føtex?:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

:stupid: vidste bare jeg skulle have konsulteret T inden købet :damn::lol:

 

Men misfarvningen forsvinder vel igen? eller? :hmm: kan man købe en underlak i fx. matas eller føtex?:vedikke:

 

Det skal vokse ud, faktisk. Så jeg vil anbefale en underlak. Matas har de der billige Depend lakker. 3 for.. 50? Underlak og topcoat har de i hvertfald. Og krakeleringslakker..

Link til indlæg
Del på andre sites

Det skal vokse ud, faktisk. Så jeg vil anbefale en underlak. Matas har de der billige Depend lakker. 3 for.. 50? Underlak og topcoat har de i hvertfald. Og krakeleringslakker..

 

iih nå så må jeg jo ned efter sådan en :mrgreen:

 

uuuh elsker den coral røde :lun: den passer super godt til min mærkeblå sommerkjole :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

De damer.... hvis man nu på et tidspunkt besluttede sig for, at det var på tide at blive voksen og fornuftig (og begynde at bruge tid og penge på det) og få en frisure.... hvilken skulle det så være?? Jeg har sådan noget sært og meget hø-agtigt hår, der er blevet klippet 3 gange på 13 år :oops: Jeg vil helst ikke bruge mere end "shampoo-balsam-håndklæde omkring-børste" tid på det og der skal helst kunne komme en elastik i ind i mellem...

 

Har sådan en særhedspande og generelt et ret langt og hesteagtigt ansigt.... og mit hår lever et helt eget liv med sære fald og bølger :stupid:

 

IMAG0084.jpg

 

Og nej.... Vilya skal ikke klippes og vi er trætte så bær over med de bøvede udtryk :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

De damer.... hvis man nu på et tidspunkt besluttede sig for, at det var på tide at blive voksen og fornuftig (og begynde at bruge tid og penge på det) og få en frisure.... hvilken skulle det så være?? Jeg har sådan noget sært og meget hø-agtigt hår, der er blevet klippet 3 gange på 13 år :oops: Jeg vil helst ikke bruge mere end "shampoo-balsam-håndklæde omkring-børste" tid på det og der skal helst kunne komme en elastik i ind i mellem...

 

Har sådan en særhedspande og generelt et ret langt og hesteagtigt ansigt.... og mit hår lever et helt eget liv med sære fald og bølger :stupid:

 

IMAG0084.jpg

 

Og nej.... Vilya skal ikke klippes og vi er trætte så bær over med de bøvede udtryk :genert:

 

I er da fiiine ^^ Uh jeg er dårlig til at finde på det med en frisure.. Jeg får mit klippet hvert år. Næsten.

Har du sådan nogle hvirvler som jeg har? Jeg har haft en page engang, men grundet at mit hår gror sært, så lignede det at jeg havde klippet mig selv med en græsslåmaskine.

Link til indlæg
Del på andre sites

De damer.... hvis man nu på et tidspunkt besluttede sig for, at det var på tide at blive voksen og fornuftig (og begynde at bruge tid og penge på det) og få en frisure.... hvilken skulle det så være?? Jeg har sådan noget sært og meget hø-agtigt hår, der er blevet klippet 3 gange på 13 år :oops: Jeg vil helst ikke bruge mere end "shampoo-balsam-håndklæde omkring-børste" tid på det og der skal helst kunne komme en elastik i ind i mellem...

 

Har sådan en særhedspande og generelt et ret langt og hesteagtigt ansigt.... og mit hår lever et helt eget liv med sære fald og bølger :stupid:

 

IMAG0084.jpg

 

Og nej.... Vilya skal ikke klippes og vi er trætte så bær over med de bøvede udtryk :genert:

Det vil jeg gerne komme med et bud på :klap: Men først skal du altså lige svare på mit kjolespørgsmål! Tak :mrsgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

I er da fiiine ^^ Uh jeg er dårlig til at finde på det med en frisure.. Jeg får mit klippet hvert år. Næsten.

Har du sådan nogle hvirvler som jeg har? Jeg har haft en page engang, men grundet at mit hår gror sært, så lignede det at jeg havde klippet mig selv med en græsslåmaskine.

 

Prææææcis.... og fordi mit er sådan høagtigt og kan finde på at bølge/krølle når det bliver kort(ere) så ligner det ret hurtigt, at jeg er udstyret med en sær hjelm. Alternativt skal det sådan slices i etager og det skal jo vedligeholdes og det får jeg ikke gjort.... punktum :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok :mrgreen:

 

Kjolen og stoffet er superduperfint - men du bør gå til en systue og få gjort noget ved båndene.... de dominerer billedet for meget. Og så få de jeans af dame!

 

:mrgreen:

Hmm.. Der er vist bred enighed her :-D Ved bare ikke lige hvad der skal gøres ved de der bånd, kjolen er jo sådan en slå-om-en.

 

Frisure til dig, jeg stemmer for etager og en masser længder, så har du både muligheden for hestehale og frisure. Ala hende her. Hun er mindre køn, ignorer det, for det er du ik ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm.. Der er vist bred enighed her :-D Ved bare ikke lige hvad der skal gøres ved de der bånd, kjolen er jo sådan en slå-om-en.

 

Frisure til dig, jeg stemmer for etager og en masser længder, så har du både muligheden for hestehale og frisure. Ala hende her. Hun er mindre køn, ignorer det, for det er du ik ;-)

 

Bånd af - diskret knap i :klap:

 

Jam.... er jeg ikke sådan i virkeligheden for gammel til langt hår?

 

Det der er jo smukt.... og ikke så voldsomt anderledes - bare.... groomet :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Bånd af - diskret knap i :klap:

 

Jam.... er jeg ikke sådan i virkeligheden for gammel til langt hår?

 

Det der er jo smukt.... og ikke så voldsomt anderledes - bare.... groomet :genert:

Ja, det var faktisk en god idé :mrgreen:

 

Nå du er måske villig til at gøre det kortere? Jamn, det overvejede jeg slet ikke som en mulighed!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...