Hop til indhold

Hillerød 1. og 2. maj


Gæst
 Share

Recommended Posts

Det er også min holdning, men det er jo ikke sikkert dommeren er enig. Ja, Bøsøre - det havde jeg helt glemt. Jeg må hellere få fat i Nelsons opdrætter, så vi kan koordinere hvilken dag vi skal afsted.

Du tænkte også på at komme til Bøsøre, ikk?

 

/Mette

 

Jo det er meningen i hvert fald - det skulle være super hyggeligt!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 219
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Så er Eddie meldt til om lørdagen :-D. Kan desværre kun komme lørdag på Bøsøre. Vi glæder os.

Manden skal arbejde den dag, så søster Dorte (med Liva) har været så sød at tage med os. Det bliver kanon hyggeligt! :-D

 

Næææ, lørdag på Bøsøre? Så ses vi! Nelson er også meldt til...

 

/Mette

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er Eddie meldt til om lørdagen :-D. Kan desværre kun komme lørdag på Bøsøre. Vi glæder os.

Manden skal arbejde den dag, så søster Dorte (med Liva) har været så sød at tage med os. Det bliver kanon hyggeligt! :-D

 

Liva kommer nu ikke med - jeg tror ikke, at jeg kan forklæde hende som bulldog :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Chili Con Caia

Jeg kommer om søndagen for at kigge på... Skal lure Lp, HTM og AG....

 

Kan man se hvornår det forskellige starter og sådan? Mere så man har et overblik over det.... ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ikke læst hele tråden, men kun starten :oops:

 

Hvad sker der i Hillerød? Jeg vil også med:megaked:

 

 

/Bo

 

Der er DKK udstilling... Og jeg skal bl.a. med, og det er der flere andre herindre fra som også skal..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kommer om søndagen for at kigge på... Skal lure Lp, HTM og AG....

 

Kan man se hvornår det forskellige starter og sådan? Mere så man har et overblik over det.... ?

 

I den mail jeg har fået fra DKK står der, at man kan se kort over udstillingen på hjemmesiden ca. en uge før. Måske det kan hjælpe?

/Mette

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jokeren

Jeg har set det på agilitysyd.dk men jeg kan ikke se adressen hvor det bliver afholdt.

 

Der ser også ud til være noget i Albertslund i næste weekend, men heller ikke der kan jeg finde adressen.

 

/Bo

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

Er der en som kan åbne filen med ringlister om lørdagen??... der bliver ved med at stå her at filen er beskadiget og ikke kan åbnes:evil:...

 

Hvis der så er en som kan kopiere ringlisten, hvor samojederne skal på, ind her i den rækkefølge som den står i, vil jeg blive meget glad.:engel:

 

Jeg skal nemlig liiiiige se om jeg kan "nøjes" med at tage "båden" eller om jeg skal til at stå op før en hvis herre får sko på.:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der en som kan åbne filen med ringlister om lørdagen??... der bliver ved med at stå her at filen er beskadiget og ikke kan åbnes:evil:...

 

Hvis der så er en som kan kopiere ringlisten, hvor samojederne skal på, ind her i den rækkefølge som den står i, vil jeg blive meget glad.:engel:

 

Jeg skal nemlig liiiiige se om jeg kan "nøjes" med at tage "båden" eller om jeg skal til at stå op før en hvis herre får sko på.:lol:

 

Det stod der også, da jeg fulgte linket i mailen, men hvis jeg går gennem DKKs hjemmeside, kan jeg godt åbne pdf filen. Mystisk...:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Ring 9

 

25. Alaskan Malamute

1. Østsibrisk Lajka

21 Samojedhund

15. Siberian Husky

 

Dommer: Franco Mannato, Frankrig

Ringpersonale: Gitte Steen

 

Feeeeeeedt så skulle der være en chance for at jeg kan tage båden...:lol:.. kl. 7 fra århus:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Det stod der også, da jeg fulgte linket i mailen, men hvis jeg går gennem DKKs hjemmeside, kan jeg godt åbne pdf filen. Mystisk...:hmm:

 

Ej men det er så underligt...:hmm:... jeg kan så heller ikke åbne dem på hjemmesiden..grrrr... men mit nr. kunne jeg godt åbne, men det er jo egentlig også det vigtigste.

 

Men, jeg er nu træt af at få nr. via mail... Jeg vil godt have det som de plejede - via post.

Link til indlæg
Del på andre sites

Feeeeeeedt så skulle der være en chance for at jeg kan tage båden...:lol:.. kl. 7 fra århus:banan:

 

Så kommer Nelson og jeg og kigger (på jer, ikke båden). Vi skal på i ring 7 (?), og bulldoggerne er først, og vi er jo hvalpeklassen... Så vi skulle gerne være færdige når samojed-basserne starter...

 

/Mette

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Så kommer Nelson og jeg og kigger (på jer, ikke båden). Vi skal på i ring 7 (?), og bulldoggerne er først, og vi er jo hvalpeklassen... Så vi skulle gerne være færdige når samojed-basserne starter...

 

/Mette

 

Ej det bliver hyggeligt:banan:...

 

Jeg kommer også til at have fuld fart over feltet den dag kan jeg lige som mærke:lol:... Med færge kl. 7.. vi ankommer 8.05 (sådan ca.)... så er der en times kørsel til Hillerød. Så skal jeg finde min venindes stand og hænge liner op. Derefter hen og sætte telt op, og så i gang med at frisere.:lol:... hektisk morgen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej har lige set, at der kun er tilmeldt min hund i racen :shock: Øv øv.

Det tror jeg ikke, at jeg har prøvet før. Og min venindes hund, er også den eneste i den race, gu´ ved om der bare bliver ladet op til WDS ?

 

Øv, det er da lidt kedeligt... Der er meldt 46 bulldogger til, så jeg glæder mig til at skulle ind i starten, og så sidde og lure på resten...

 

/Mette

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...