Hop til indhold

Hillerød 1. og 2. maj


Gæst
 Share

Recommended Posts

Må man godt tage sin hund med til sådan et arrangement, hvis man ikke skal udstille, til LP prøve osv.?

 

Jeg skal se Rally og agility = udendørs.

 

Jeg havde nemlig tænkt mig at kigge efter en ny sele til Nana og jeg gider ikke at komme hjem med en der ikke passer. Det kunne jo være at der var nogle gode "messe" tilbud.

 

Jeg har ganske vist et bur i bilen, men jeg gider ikke at tage hende med, hvis hun bare skal sidde i bilen og glo.

 

Hvis de opbygger området på samme måde som de seneste par år, så kan du komme ind og se stande uden at skulle betale. Skal du se udstilling, rally, agility eller LP, så koster det tilgengæld.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 219
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Renésj

De sidste 2 år har der ikke været nogen kontrol ved AGén.

 

Men om det også er sådan iår, er jo ikke til at sige *g*

 

Standene plejer at ligge ved svømmehalen og parkeringspladsen, men parkeringspladsen er så vidt jeg husker forbeholdt udstillere og du skal derfor påregne måske at komme til at holde et stykke væk

Link til indlæg
Del på andre sites

De sidste 2 år har der ikke været nogen kontrol ved AGén.

 

Men om det også er sådan iår, er jo ikke til at sige *g*

 

Standene plejer at ligge ved svømmehalen og parkeringspladsen, men parkeringspladsen er så vidt jeg husker forbeholdt udstillere og du skal derfor påregne måske at komme til at holde et stykke væk

 

Hehe ja. Men det er jo heldigvis også til at klare:-D

 

Nej, man har bare kunne gå op til AG'en, det har kun været lp og udstilling, hvor man skulle betale.. Og der var der da nogen sidste år, der bare slentrede ind ved lp, som om det da var normalt.. Så er man fræk nok, er det åbenbart gratis:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er der slået bolledej op til imorgen :5up: håber i er sultne - der er 44 stk - først til mølle :engel:

 

Er der nogen der har det "perfekte" mødested for alle H-F - syntes at kunne huske noget med, at der var pause fra 12.00 -13.00 ??

 

Enten "pladsen" foran svømmehallen (altså lige ved standene) eller oppe ved hallen

Link til indlæg
Del på andre sites

:oops: jeg har ikke været der før - så du bestemmer :engel:

 

Jamen så lad os sige ved svømmehallen:-D Det er centralt for både udstillere og lydigheds-udøvere:-D

 

Jeg har heller ikke været der før og jeg skal finde J, på et eller andet tidspunkt :klap:

 

Jeps, det ligger nede i bagagerummet lige nu :mrgreen: Og det er nr 2 sæk siden januar, så det er ihvertfald ikke særlig gammelt:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har heller ikke været der før og jeg skal finde J, på et eller andet tidspunkt :klap:

 

Det skal nok gå :blink: Jeg har JeanetteH´s telefonnummer, hun har Karina1`s jeg har BlackGSD´s nr. osv. osv - hvis der er nogen der er helt lost - så skriv en pb - så kan vi bytte telefonnumre :mrgreen:

 

Ellers så ses vi bare ved svømmehallen mellem 12.00 og 13.00 - altså der hvor der er hjemmebagte boller og en masse Hunde-forumer :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

I'll be there :mrgreen: Såfremt lydigheden altså er færdig kl. 12 :hmm::hmm:

 

Vilyaen er badet, fønet og børstet og ligner lige nu en million - gad vide, hvordan hun ser ud kl. 9 i morgen :slem::slem:

 

Jeg er til gengæld ved at brække mig af nervøsitet :roll::roll: Jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor jeg bliver ved med at melde mig til!

Link til indlæg
Del på andre sites

I'll be there :mrgreen: Såfremt lydigheden altså er færdig kl. 12 :hmm::hmm:

 

Vilyaen er badet, fønet og børstet og ligner lige nu en million - gad vide, hvordan hun ser ud kl. 9 i morgen :slem::slem:

 

Jeg er til gengæld ved at brække mig af nervøsitet :roll::roll: Jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor jeg bliver ved med at melde mig til!

 

Du skal ikke være nervøs :blink: JeanetteH og jeg er der og heppe på jer - gu ved hvordan hun har fået mig overtalt til at stå op kl. 6 på en lørdag :hmm::engel::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du skal ikke være nervøs :blink: JeanetteH og jeg er der og heppe på jer - gu ved hvordan hun har fået mig overtalt til at stå op kl. 6 på en lørdag :hmm::engel::blink:

 

Kl. 6 :shock:

 

Jeg skal køre kl. 04.30.... festligt :mrgreen:

 

Det hjælper slet ikke med folk, der hepper :blink:

 

Nå... men jeg ved, at vi kan alle øvelserne til ug med kryds og slange - ved bare, ikke hvordan lillebillen reagerer på prøvesituationen (og den nervøse fører :stupid:)

Link til indlæg
Del på andre sites

I'll be there :mrgreen: Såfremt lydigheden altså er færdig kl. 12 :hmm::hmm:

 

Vilyaen er badet, fønet og børstet og ligner lige nu en million - gad vide, hvordan hun ser ud kl. 9 i morgen :slem::slem:

 

Jeg er til gengæld ved at brække mig af nervøsitet :roll::roll: Jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor jeg bliver ved med at melde mig til!

 

By the way - ved du ca. hvad tid, du skal stille op søndag? Mere om jeg kan nå at komme forbi og give dig ekstra nerver på :slem: :mrgreen:

 

Ei, det er synd, at du får så mange nerver på :ae: I skal nok klare det super! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kl. 6 :shock:

 

Jeg skal køre kl. 04.30.... festligt :mrgreen:

 

 

Og hvis jeg ikke havde kvajet mig og været senil :stupid:så havde jeg tilbudt at du kunne overnatte her :oops: men glemte lige at fredag var fridag - så det var TORSDAG der var fest på arbejdet :stupid::stupid:

 

Nå - men en andengang kan det været jeg kan tænke :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

By the way - ved du ca. hvad tid, du skal stille op søndag? Mere om jeg kan nå at komme forbi og give dig ekstra nerver på :slem: :mrgreen:

 

Ei, det er synd, at du får så mange nerver på :ae: I skal nok klare det super! :5up:

 

He he.... kl. 1 starter kl. 9 søndag og vi er nr. 9, hvilket vil sige at vi ca. skal op 10.30...

 

Glæder mig til at se dig!

Link til indlæg
Del på andre sites

Og hvis jeg ikke havde kvajet mig og været senil :stupid:så havde jeg tilbudt at du kunne overnatte her :oops: men glemte lige at fredag var fridag - så det var TORSDAG der var fest på arbejdet :stupid::stupid:

 

Nå - men en andengang kan det været jeg kan tænke :blink:

 

 

Det var sødt af dig - men har bevidst valgt at sove hjemme, da det er første gang lillehunden skal ud. Tænker det er bedst med lidt ro og nattesøvn - hun sover jo fint i bilen, men ved jo ikke, hvordan hun vil tage at sove et andet sted. Havde overvejet campinghytte, men ombestemte mig :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Det skal nok gå :blink: Jeg har JeanetteH´s telefonnummer, hun har Karina1`s jeg har BlackGSD´s nr. osv. osv - hvis der er nogen der er helt lost - så skriv en pb - så kan vi bytte telefonnumre :mrgreen:

 

Ellers så ses vi bare ved svømmehallen mellem 12.00 og 13.00 - altså der hvor der er hjemmebagte boller og en masse Hunde-forumer :klap:

Jeg ved så ikke om min chauffør gider at være af sted så længe :shock:

 

Men jeg giver lyd til J hvis det er, jeg skal jo hjem så jeg er nødtil at følge med chaufføren ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Du skal ikke være nervøs :blink: JeanetteH og jeg er der og heppe på jer - gu ved hvordan hun har fået mig overtalt til at stå op kl. 6 på en lørdag :hmm::engel::blink:

 

 

Nu skriver du at du skal op kl.6.00:gab: og så er det at jeg tænker - det tager da ikke så¨lang tid at køre fra vestegnen til Hillerød :hmm:

 

Det jeg vil frem til er: En fra mit rally hold skal til prøve imorgen og hun sagde at det var kl.8.30, men kan det passe? Så vidt jeg har kunne finde ud af, åbner dørene kl.8.30, men det er da for udstillere, LP folk, rally folk osv, ikk*?

Det går vel først rigtigt igang kl.10.00 ??

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu skriver du at du skal op kl.6.00:gab: og så er det at jeg tænker - det tager da ikke så¨lang tid at køre fra vestegnen til Hillerød :hmm:

 

Det jeg vil frem til er: En fra mit rally hold skal til prøve imorgen og hun sagde at det var kl.8.30, men kan det passe? Så vidt jeg har kunne finde ud af, åbner dørene kl.8.30, men det er da for udstillere, LP folk, rally folk osv, ikk*?

Det går vel først rigtigt igang kl.10.00 ??

 

Det starter kl 9 af hvad jeg har forstået.. Altså LP.. Og nej, det tager en god halv time at køre fra Ishøj til Hillerød:-D Men jeg er altså også først hos hende lidt i 8:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...