Hop til indhold

Hillerød 1. og 2. maj


Gæst
 Share

Recommended Posts

Åh det var Jer - hyggeligt at møde dig så :lol:

 

Og med hensyn til Sirius, så kan jeg jo kun give dig ret, men det er altså lidt flovt at han tror han er en pomser og bare smider sig i skødet på folk :genert:

 

Øøøv hvor snyd, det ville jeg gerne have oplevet:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 219
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

LP1 lørdag (dommer Wagn Johansen)

 

Tandvisning: 10

Lineføring: 8,5

Stå: 8,5

Spring: 9

Stillingsskift: 10

Indkald: 9,5

Næseprøve: 9

Fællesdæk: 9,5

Helhedsindtryk: 9,5

 

Ialt 167 point, 1. præmie og 4. vinder (vi var 12)

 

LP1 søndag (dommer Erling Olsen)

 

Tandvisning: 10

Lineføring: 8,5

Stå: 8

Spring: 9

Stillingsskift: 10

Indkald: 10

Næseprøve: 9,5

Fællesdæk: 0 :evil::evil::evil: (en anden hund løb hen og stod længe og snuste lille Vilya i måsen - efter den omgang var hun ikke helt frisk på runde 2 og sprang lidt frem, da der blev lavet indkald på banen ved siden af - hun lagde sig dog igen derude)

Helhedsindtryk: 9

 

Ialt 149 point :evil: (man skal have 150 for at få en førstepræmie) og 2. præmie. Vi havde vundet klassen, hvis bare hun havde fået 9 i fællesdækken - en øvelse hun normalt er helt sikker i.

 

Jeg er bedøvende ligeglad med pointene - hun havde jo fået hendes 1. præmie lørdag. Jeg er bare træt af, at hun blev forstyrret i dækken, som hun har været SÅ god til. Hvorfor? går folk ind til en fællesdæk med en hund, som de tydeligvis ikke har nogen kontakt til og som de efterfølgende ikke engang kan kalde ind igen???? Jeg forstår det ikke....

 

Trine - nu med sur!

 

Altså nu var jeg der jo begge dage - og det var IKKE Vilya´s skyld - ej heller førerens :5up: Lørdag syntes jeg dommeren sådan gav fair point, men søndag :stupid: der burde der have været givet lidt flere point.

 

Det kan godt være, at jeg er for "uerfaren" til at sige det, men der var en anden border collie oppe og han fik efter min mening ret mange point mere end han fortjente. Jeg hørte så, at det nok var fordi han fik så mange nuller - men altså det var ikke fair, for så skulle Vilya også have haft meget mere end nul for sin fællesdæk. Hun blev forskrækket over en anden hund - men gik kun 2 skridt, hvorefter hun lagde sig igen - ja, ja, hun rejste sig, men hun var stadigvæk på linie med den berner, der var ved siden af. Jeg syntes godt hun kunne have fået et symbolsk antal point :blink:

 

Og forøvrigt var Vilya den bedste - basta

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså nu var jeg der jo begge dage - og det var IKKE Vilya´s skyld - ej heller førerens :5up: Lørdag syntes jeg dommeren sådan gav fair point, men søndag :stupid: der burde der have været givet lidt flere point.

 

Det kan godt være, at jeg er for "uerfaren" til at sige det, men der var en anden border collie oppe og han fik efter min mening ret mange point mere end han fortjente. Jeg hørte så, at det nok var fordi han fik så mange nuller - men altså det var ikke fair, for så skulle Vilya også have haft meget mere end nul for sin fællesdæk. Hun blev forskrækket over en anden hund - men gik kun 2 skridt, hvorefter hun lagde sig igen - ja, ja, hun rejste sig, men hun var stadigvæk på linie med den berner, der var ved siden af. Jeg syntes godt hun kunne have fået et symbolsk antal point :blink:

 

Og forøvrigt var Vilya den bedste - basta

 

Jeg vil have dig med til prøver hver gang!!! Tror faktisk I hjalp - jeg var helt rolig, da jeg endelig kom ind på banen. Og var ikke i nærheden af at være så nervøs før, som jeg plejer :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil have dig med til prøver hver gang!!! Tror faktisk I hjalp - jeg var helt rolig, da jeg endelig kom ind på banen. Og var ikke i nærheden af at være så nervøs før, som jeg plejer :5up:

 

Hvor er du altså bare sød :5up: og ja, jeg tager gerne med dig, hvis det hjælper og hvis jeg kan slippe afsted hjemmefra :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Røntved

Er der nogen der har et katalog de vil af med:slem:. Vi var ikke med i Hillerød pga. konfirmation. Der er et godt billede af Zulo i bladet, som vi gerne vil have:banan:. Har ringet til DKK for at købe det, men de viste ikke om der var nogle til overs.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maria Hjort

Hej Mette

 

Jo, vi har mødtes et par gange efterhånden - sidst på falster ;)

Denne gang gik det fantastisk for min shar pei hvalp på 8 mdr. Hun blev bedste hvalp i racen og blev BIS 4 ud af alle hvalpene søndag :shock:

 

Mon vi ses igen i august? Der er vist sommerskue:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Mette

 

Jo, vi har mødtes et par gange efterhånden - sidst på falster ;)

Denne gang gik det fantastisk for min shar pei hvalp på 8 mdr. Hun blev bedste hvalp i racen og blev BIS 4 ud af alle hvalpene søndag :shock:

 

Mon vi ses igen i august? Der er vist sommerskue:)

 

Tillykke med det flotte resultat! :klap:Hun er også en rigtig skøn vaps.

Ja da, vi kommer 8. august til Vordingborg.

 

/Mette

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maria Hjort
Tillykke med det flotte resultat! :klap:Hun er også en rigtig skøn vaps.

Ja da, vi kommer 8. august til Vordingborg.

 

/Mette

 

 

Tusind tak - jamen så ses vi i Vordingborg :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...