Hop til indhold

Daggry


Aslan
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Gæst Breton-Jet

Stephanie (staveplade) ville først ikke lave den fordi hun ikke kunne finde den rigtige Reneesme (staveplade) men det lader til at de vil lave den i en hel film:???:

 

Jeg tror ikke den bliver god:vedikke:

Lad os nu se med tiden;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Den kommer da :mrsgreen: man kan ikke starte en serie og ikke lave slutningen :blink:

 

Jeg tror altså de deler den.. :hmm: ...de kan ikke få alt det vigtigste med hvis de kun laver én film udfra Daggry :vedikke:

 

Kan godt se at Renesme blir problematisk, men gudskelov har vi computer animation og skidt og møg :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin

Jeg mener vist at de leder efter en direktør til breaking dawn, så den kommer vel som film :-D

 

Håber de vælger at dele den, så de får "det hele" med :x: eller også laver en 6 timers film :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Stephanie (staveplade) ville først ikke lave den fordi hun ikke kunne finde den rigtige Reneesme (staveplade) men det lader til at de vil lave den i en hel film:???:

 

Jeg tror ikke den bliver god:vedikke:

Lad os nu se med tiden;-)

 

 

 

Altså, jeg havde jo en ide om at reneesme er et grønt barn :mrgreen: så de skal bare male en baby :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fordi hun var jo lidt freakish, og så fik jeg monstre ind i mit hoved :oops:

 

 

Jeg har en rimelig god fantasi :mrgreen:

 

Nej du har hovedet fyldt med små grønne mænd! :mrsgreen::mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen::mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrsgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...