Hop til indhold

Coco spørger om der er nogen der vil lege?


Gæst Mette1107
 Share

Recommended Posts

Gæst Mette1107

Coco bor lidt nord for Haslev på midtsjælland og er en glad 1 årig sort Labrador :vuf:

 

Men hun har en meget lille have, hendes legekammerat på vejen er flyttet :megaked: og hundeskoven inde i Haslev er lille og et stort mudderhul.... Og der kommer aldrig nogen. Har så ofte gået rundt der i en time uden der kommer nogen og leger :cry:

 

Så er der nogen i nærheden der har plads og lyst til at lege engang imellem? Har bil og køre gerne til jer.... Eftermiddag/aften/weekend.

 

Så ville coco blive vildt glad :banan:!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Luna vil gerne:-D Hvis Coco er stædig nok, burde hun nok kunne få sat gang i Luna:-D

 

Dog ikke lige i dag, da vi har været på lang morgentur og semilang tur nu her:-)

 

Men du siger bare til, så kan vi sagtens finde steder at gå her ved mig, og når jeg får skrabet sammen til benzin, så kommer vi til jer:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mette1107
Luna vil gerne:-D Hvis Coco er stædig nok, burde hun nok kunne få sat gang i Luna:-D

 

Dog ikke lige i dag, da vi har været på lang morgentur og semilang tur nu her:-)

 

Men du siger bare til, så kan vi sagtens finde steder at gå her ved mig, og når jeg får skrabet sammen til benzin, så kommer vi til jer:-D

 

Det vil vi rigtig gerne :klap:!! Og vi kommer til jer for her er bare INGEN steder at gå ud over den indhegning i Haslev, som pt er helt håbløs! Men det er nødt til at være et sted (have, hundeskov eller lign) hvor Coco kan være fri, for må med skam melde at hun trækker meget, og jeg har slidgigt, diskusprolaps og betændelse i skulderen, så kan ikke gå så langt med hende i snor....

 

Har ikke overskud til "gå pænt" træning pt så dette er kun en "Lege-tråd" :-D

 

Gør min mand hver dag, men savner at komme ud med hende og lege med andre søde vovser :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Det vil vi rigtig gerne :klap:!! Og vi kommer til jer for her er bare INGEN steder at gå ud over den indhegning i Haslev, som pt er helt håbløs! Men det er nødt til at være et sted (have, hundeskov eller lign) hvor Coco kan være fri, for må med skam melde at hun trækker meget, og jeg har slidgigt, diskusprolaps og betændelse i skulderen, så kan ikke gå så langt med hende i snor....

 

Har ikke overskud til "gå pænt" træning pt så dette er kun en "Lege-tråd" :-D

 

Gør min mand hver dag, men savner at komme ud med hende og lege med andre søde vovser :-D

 

Vi har et stort græsareal, fodboldbaner, hvor de kan løbe og lege. Og der er et enkelt indhegnet område lige ved mig, men det er småt.

 

Men ellers kan jeg da holde hende, når hun skal være i snor noget af vejen. Luna render løs, så det er ikke noget problem:-D

 

Det finder vi bare ud af. Luna er jo ikke så legesyg, men der kan godt stikke en djævel i hende indimellem:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mette1107
Vi har et stort græsareal, fodboldbaner, hvor de kan løbe og lege. Og der er et enkelt indhegnet område lige ved mig, men det er småt.

 

Men ellers kan jeg da holde hende, når hun skal være i snor noget af vejen. Luna render løs, så det er ikke noget problem:-D

 

Det finder vi bare ud af. Luna er jo ikke så legesyg, men der kan godt stikke en djævel i hende indimellem:-D

 

Det lyder bare godt :klap: og Coco plejer at få selv den mindst legesygehund til at ville lege :lol: - hun er meget vedholdende!

 

Hvordan ser i morgen formiddag eller eftermiddag ud for jer :vinken:?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder bare godt :klap: og Coco plejer at få selv den mindst legesygehund til at ville lege :lol: - hun er meget vedholdende!

 

Hvordan ser i morgen formiddag eller eftermiddag ud for jer :vinken:?

 

Vi kan godt sige formiddag? Her sover vi aldrig længe, så det er bare når det passer dig:-D

 

Jeg smider lige adresse og tlf nr i en privatbesked:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Det VAR oss rigtig hyggeligt. Det blev til lidt leg på en lille ubrugt fodboldbane og derefter en god lang gåtur, hvor de rendte og snuste og bare hyggede:-D

 

Solen og skyerne var ikke samarbejdsvillige i dag, så billederne er få og ikke så gode..

 

2103_9005.jpg

 

2103_9009.jpg

 

Øhm.. ja det er ikke let at skulle løbe fra et sit :mrgreen:

 

2103_9016.jpg

 

2103_9029.jpg

 

Guffer i farvandet:

 

2103_9020.jpg

 

2103_9038.jpg

 

Og Luna skulle da lige i søen og svømme:oops:

 

2103_9039.jpg

 

Coco nøjedes med vandpytter;-)

 

2103_9040.jpg

 

DIsse to viser Coco i fuld firspring, men fokus ligger jo desværre forkert:cry:

 

2103_9013.jpg

 

2103_9014.jpg

 

Tusind tak for i dag Mette, det skal vi helt klart gøre igen snart:-D Hvis du lige sender din mail adresse i en pb, så sender jeg billederne til dig:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mette1107
Det VAR oss rigtig hyggeligt. Det blev til lidt leg på en lille ubrugt fodboldbane og derefter en god lang gåtur, hvor de rendte og snuste og bare hyggede:-D

 

 

Tusind tak for i dag Mette, det skal vi helt klart gøre igen snart:-D Hvis du lige sender din mail adresse i en pb, så sender jeg billederne til dig:-D

 

Selv tak Jeanette :-D! Det var vildt hyggeligt :banan: vi må gentage succes'en snart!

 

Jeg synes jo bare billederne er vildt gode :5up: - men er jo heller ikke ekspert på området. Vil meget gerne have billederne så skriver lige en pb til dig....

 

Vi var helt færdige af grin over det sidste billede herhjemme :klap: - hun ligner et farligt monster :mrgreen:!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mette1107
Pelle vil også gerne stille op til gåture og anden samkvem :-D

 

I er mere end velkomne og kommer også gerne til jer :-D!

 

Hvor bor I henne i verden?

 

Vi har lige været på en super tur i Ølby hos Jeanette og Luna.... :5up:

 

Jeg kan bedst onsdag formiddag eller weekender :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Selv tak Jeanette :-D! Det var vildt hyggeligt :banan: vi må gentage succes'en snart!

 

Jeg synes jo bare billederne er vildt gode :5up: - men er jo heller ikke ekspert på området. Vil meget gerne have billederne så skriver lige en pb til dig....

 

Vi var helt færdige af grin over det sidste billede herhjemme :klap: - hun ligner et farligt monster :mrgreen:!

 

Ja det må vi ihvertfald:-D

 

Tusind tak, ja hun er frygtelig farlig:mrgreen::lol::lol: Aj hun er dejlig er hun:hjerte:

 

Super billeder. Det ser da ud som om, at Coco fik lidt gang i Luna

 

Tusind tak, ja det gjorde hun, det havde jeg også håbet hun ville:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...