Hop til indhold

Anbefal en karte/kam/strigle til en golden retriever


Gæst RSB
 Share

Recommended Posts

Tusind tak :-) du er simplethen en skat. :kys::kys::kys:

 

Nogle af sagerne har vi - og andre kan jeg se på det hele, at vi mangler :blink:

Det er ikke sådan, når den lille uldtot lige pludselig har fået en mega uld-manke :shock: som filtrer og fælder og hvad har vi :roll:

 

Ja, vi er jo nogle der er vældig misundelige :roll:

Gid min skaldede golden gad gro noget pels, så jeg slipper for alle "Nårh, hvor er det dog en sød labrador du har" :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Rosa og Eva
Mio fælder dobbelt så meget når han har været i bad,

 

 

Det faktisk det der netop er tanken, at få mere af på kortere tid...

 

Med almindelig karte mener jeg sådan én som der er afbilledet på mange indlæg her på tråden

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, vi er jo nogle der er vældig misundelige :roll:

Gid min skaldede golden gad gro noget pels, så jeg slipper for alle "Nårh, hvor er det dog en sød labrador du har" :cool:

 

Hvor gammel er hun? Synes da der er masser af Golden-pels på nogle af billederne i dit album? :hmm: Men hun er vildt dejlig på dem alle! :lun:

 

 

Men jeg kender det godt - da Mio var mindre fik jeg næsten altid et "nej en sød Labrador"! :megaked: Var på et tidspunkt næsten ved at blive så overbevist, at jeg frygtede en "falsk" far, men idag har han jo masser af dejlig Golden-pels.. :lun:

 

Prøv at se:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor gammel er hun? Synes da der er masser af Golden-pels på nogle af billederne i dit album? :hmm: Men hun er vildt dejlig på dem alle! :lun:

 

 

Men jeg kender det godt - da Mio var mindre fik jeg næsten altid et "nej en sød Labrador"! :megaked: Var på et tidspunkt næsten ved at blive så overbevist, at jeg frygtede en "falsk" far, men idag har han jo masser af dejlig Golden-pels.. :lun:

 

Prøv at se:

nårh :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...