Hop til indhold

En voksen hund


Aslan
 Share

Recommended Posts

Eller næsten voksen :engel:

 

 

Er jeg den eneste der kan blive sådan helt imponerende stolt af min hunds udvikling?

 

 

Vi var jo lige et smut hjemme til min mors 60 års fødselsdag igår, og da Aslan og min nevø gerne plejer at have sammen stød, i form af vilde bevægelser fra begge parter, og overglæde fra Aslans side, besluttede vi os for at hente Nicolai i børnehaven.

 

Og så gik vi hjem til mien forældre.

 

 

Og så skal jeg love jer for at aslan blev skældt ud, han stod jo i vejen for tv'et, så min 5 årige nevø kunne ikke se noget :vedikke:

 

Aslan kiggede lidt udnerlig på Nicolai, og satte sig ned foran ham for at finde ud af hvad den underlige dreng ville opnå :stupid:

 

Men Nicolai fandt da frem til at hvis han sagde sit, så lade aslan sig :mrgreen::damn:

 

 

Lidt senere "trænede" de, Nicolai sagde noget, Aslan gjorde det IKKE og så fik han godbid UDEN at hapse nicolai eller vælte ham :mrgreen:

 

Min mor fik et digi kamera, og nicolai ville tage billeder af hundene der løb, så han løb efter dem, til stor glæde for Aslan :vedikke: og da moster blandede sig, væltede aslan nicolai, heldigvis på græsset, og der kom en sjov billedserie ud af det :mrgreen:

 

Nicolai op igen og efter hundene. Lidt senere på aften satte nicoali sig ned til Aslan og snakkede med ham :lun::lun: Men da nicolai rullede på gulvet, kom aslans "parrings" tendenser op i ham, tror lidt det er hans usikkerhed/manglende forståelse for siuationen der gør det, nå men nicolai fik jo bare besked på at man ikke ruller med aslan :5up: Så begyndte nicolai at træne uden godbide, og fandt hurtigt ud af at ligegyldigt hvad han sagde, så satte aslan sig på møllen :rolleyes:

 

 

 

 

Og med henblik på Bella mine forælkdres tæve på snart 12, ja Aslan er knap så livlig og monstrum agtig ved hende. Han vil hele tiden gerne være i nærheden af hende, og de to fik da også gejlet hinanden op til ordentlig gø-tur ude i haven :oops: Og da jeg om aftenen gik tur med begge to, fik Bella lov til at gå først og snuse :banan: Og aslan passede meget sig selv, han skulle ikke engang snuse til alle hendes tisse steder hele tiden.

 

 

 

Men han er ikke helt voksen, og da vi mødte ne lille hvalp, mente aslan også at der skulle stor leges da hvalpen var færdig med at "overfalde" ham :mrgreen:

 

 

 

Nå, men når jeg sådan sider og kigger tilbage til igår, så bliver jeg bare super stolt over at se at min hund kan begå sig :banan: Og jeg elsker ham bare dobbeltså meget i dag som i går :lun::lun::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...