Hop til indhold

Shabi in da house!


sonja77
 Share

Recommended Posts

JA og vi savner hende stadig. Men pludselig er der ingen pote-spor i vindueskarmen om morgenen :hmm:Gad vide hvem synderen så har været :mrgreen:

 

He he, her kan hun ikke komme op i vindueskarmen - men til gengæld går hun gerne på sofabordet, hvis hun kan snige sig til det. :mrsgreen: Hjemme hos min mor hopper hun konsekvent op på sofabordet for at komme over i sofaen, for det er da meget lettere end at gå udenom. Og hun er så hurtig, at vi aldrig når at stoppe hende. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 435
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

He he, her kan hun ikke komme op i vindueskarmen - men til gengæld går hun gerne på sofabordet, hvis hun kan snige sig til det. :mrsgreen: Hjemme hos min mor hopper hun konsekvent op på sofabordet for at komme over i sofaen, for det er da meget lettere end at gå udenom. Og hun er så hurtig, at vi aldrig når at stoppe hende. :lol:

 

 

:klap::klap:dyyygtiiig ShaBi :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

He he, her kan hun ikke komme op i vindueskarmen - men til gengæld går hun gerne på sofabordet, hvis hun kan snige sig til det. :mrsgreen: Hjemme hos min mor hopper hun konsekvent op på sofabordet for at komme over i sofaen, for det er da meget lettere end at gå udenom. Og hun er så hurtig, at vi aldrig når at stoppe hende. :lol:

 

 

Det lyder ret bekendt det der :hmm:

Gad nok vide hvem det var jeg har set gøre det samme?

 

Måske det er noget de der løver lære hos deres opdrætter? :engel::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tyson og Shabi har lige legeslåsset for første gang. :hjerte::hjerte::hjerte: Indtil nu har de ellers kun leget sammen udenfor, og kun løbeleg, og det slutter normalt ret hurtigt, fordi Shabi synes, at Tyson bliver for skinger og voldsom. Men nu har de lige legeslåsset på stuegulvet, og Tyson var så sød og forsigtig og slet ikke voldsom, som han ellers godt kan finde på at være. Flere gange rullede han af sig selv om på ryggen, så Shabi kunne være øverst. :lun:

 

Mine søde muslinger, jeg er helt rørt nu. :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo Sparrow er alle kvinders drøm :slem::lun::hjerte:

 

Der er Jack bestemt enig med dig - han mener selv at han er enhver tæves drøm :slem: Det er bare rigtig træls for ham at de ikke altid er enige med ham...

Milla giver ham en kæmpe røvfuld når han bliver for interesseret i hendes bagdel - og Zoya er så høflig at hun bare brummer lidt... Det fatter Jack så nada af - så det lyder jævnligt :" Jaaacccckkk - hop så af Zoyas bagben.. " eller hale... eller forben.... eller hals...eller...

Han er nemlig ikke spor selektiv den gode Jack :mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er Jack bestemt enig med dig - han mener selv at han er enhver tæves drøm :slem: Det er bare rigtig træls for ham at de ikke altid er enige med ham...

Milla giver ham en kæmpe røvfuld når han bliver for interesseret i hendes bagdel - og Zoya er så høflig at hun bare brummer lidt... Det fatter Jack så nada af - så det lyder jævnligt :" Jaaacccckkk - hop så af Zoyas bagben.. " eller hale... eller forben.... eller hals...eller...

Han er nemlig ikke spor selektiv den gode Jack :mrgreen::mrgreen:

Ahhh han eer bare ung..Jeg har også haft en ung kæreste :engel: :slem:
Link til indlæg
Del på andre sites

Dejlige billeder :lun: Men der mangler ligesom noget..Skal du ikke snart have en løve også :slem: Det klæder Lumi vildt godt med en løve :engel:

 

Hehe - må indrømme at jeg er faldet pladask for Shabi. Hun er noget så dejlig :lun:

Men man må kun have en enkelt hund hvor jeg bor, så holder mig til Lumi bare indtil videre...meeen...kan ikke udelukke at hun skal have en søster eller bror, hvis vi flytter på et tidspunkt :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...