Hop til indhold

Shabi in da house!


sonja77
 Share

Recommended Posts

Så er Löwchen Present Shiba alias Shabi flyttet ind!

 

Jeg hentede hende her til aften i Hvidovre, hvor kennel-lowchen var taget over med hende. Hun kunne kende mig med det samme og var meget glad for at se mig. :lun: Hun ville nusses og kæles og var i det hele taget bare megakær. :hjerte:

 

Da vi skulle gå, satte jeg selen på hende, og så vidste hun godt, at hun skulle med. Det ville hun gerne, ork, det kunne næsten ikke gå hurtigt nok med at komme af sted. :-D

 

Jeg var med S-tog og cykel, så hun skulle sidde i cykelkurven. Det havde hun ikke prøvet før, men det kunne hun godt lide, for så kunne hun rigtig sidde og følge med i alting.

 

I S-toget fik hun den tossede idé at knurre af de mennesker, der stod på, når toget stoppede. Men da hun så fandt ud af, at hun fik godbidder, hvis hun ikke sagde noget, så var hun da helt ligeglad med de mennesker. :lol:

 

Lige da hun kom ind af døren herhjemme, lavede hun lige som sidst en tissetår midt på koskindet på stuegulvet. Så har hun da fået markeret sit nye territorium. :stupid:

 

Nu har vi været hjemme et par timer, og hun virker rigtig tryg og veltilpas. Hun er helt vild med at blive nusset og at ligge i arm, men lige nu har hun lagt sig over i gyngestolen og sover på lammeskindet dér. :sove:

 

Tyson ved ikke helt, hvad han skal synes. På den ene side er hun jo meget sød og lidt interessant. På den anden side tager hun jo noget af min opmærksomhed, og han er ellers vant til at være centrum hele tiden. Men han syntes da, at det var hyggeligt at snuse de samme steder som hende på aftenturen og at tisse oven på hendes tissepletter. :mrgreen:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 435
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tak alle sammen. :kys: Jeg er også bare SÅ glad for, at hun er kommet. :lun:

 

Hvor lyder det godt :mrgreen: Og så er det da stort, at der var gensynsglæde :lun:

 

Det har helt sikkert været en god ide med den overnatning tidligere :cool:

 

Ja, det har det helt sikkert. Og så tror jeg også, at det var rigtig godt, at jeg hentede hende i Hvidovre i går, i stedet for at Janni kom og afleverede hende her. Det er nemmere for en hund at forlade end at blive forladt, det råd kan jeg huske, at jeg fik, dengang jeg skulle have Tyson.

 

Det går stadig rigtig godt. Shabi er bare så sød og kærlig. :hjerte: Og skæg, hun er helt vild med at lege med bamser, så drøner hun rundt, som om hun var på speed. :lol:

 

Hun har sovet ved siden af mit hoved hele natten. Et par gange vågnede hun og fik et af de der flip med at klø sig i øret, så hele sengen rystede. Det prøvede jeg at få hende til at stoppe med, for vi vågnede jo alle samme. Janni siger, at hun hver nat ligger i en seng med 10 løver der går amok med ørekløning. :shock: Jeg håber nu, at hun vænner sig af med. Mærkeligt at hun har den idé, at det skal foregå om natten, for om dagen klør hun ikke øret. Nå, jeg fandt da ud af at stoppe hende ved at nusse hende på maven. :mrgreen:

 

Kl. 6.30 sagde hun, at hun skulle ud at tisse. Det syntes jeg godt nok var meget tidligt at skulle op på en fridag, men det ville jo være synd, hvis hun skulle have et uheld indenfor, når hun nu havde sagt til. Så ned i haven med hundene og tisse - og op i seng igen bagefter.

 

Da vi stod rigtig op nogle timer senere, kom Tyson som sædvanlig op og puttede i armhulen. Shabi var rigtig sød og hensynsfuld (det var hun også sidst hun var her), og prøvede ikke at mase ind og være med. Det plejer Lumi ellers at gøre, når jeg passer hende, og så bliver Tyson sur. Så Tyson og jeg fik vores morgennussetur, men så snart Tyson havde flyttet sig, skyndte Shabi sig da hen, så hun også kunne blive nusset. :lun:

 

Der regnede på morgenturen. Tyson er ellers blevet bedre til at gå tur i regnvejr, hvis det ikke er alt for kraftigt, men det her var lige på grænsen til, at han syntes, at det var hundemishandling. Men Shabi var fuldstændig ligeglad med regnen. Da vi kom hjem, var hun helt vild med at blive tørret med håndklædet.

 

Nogle gange bliver Tyson sur på hende, fordi han synes, at hun tager hans ting eller gør noget, han ikke synes hun må. Så knurrer han af hende, men Shabi ignorerer ham bare. Jeg tror lige, han skal have noget tid til at vænne sig til den nye situation, men jeg er sikker på, at det nok skal komme. Når jeg passer Lumi, elsker han det jo og vil putte og lege med hende.

 

Shabi, nu med kort pandehår:

[ATTACH]23806[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Det er for øvrigt lidt sjovt, Tyson vil gerne snuse Shabi rigtig meget bagi. Men hun må IKKE prøve at snuse til hans pistol, det vil han ikke have. :fyfy:

 

Erhmm... Det lyder bekendt.

 

Nogle der har en forklaring på hvorfor pistolen bliver ved med at være spændende?

 

Og TILLYKKE :klap2:

Langt om længe kom hun - Hvor er det bare dejligt :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Weeeeee.............hun lyder virkelig dejlig og ser så kær ud :hjerte:

 

Jeg glæder mig super meget til at møde hende!!! :banan:

 

Hvornår skal vi gå tur med de tre vapser??? Eller vil du hellere have at Tyson og Shabi går lidt alene her i starten? :hmm:

Det synes jeg jo er et suuuper dårlig ide :lol:

 

Vi kan også hygge herhjemme med de 3 vapser? Jeg vil også nusse med hende :mrgreen: Hehe...har det som om jeg har fået en ½ ny hund :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...