Hop til indhold

Leg i haven med hundepigerne mm. :)


vinhou
 Share

Recommended Posts

Jeg tog lige en video i morges af de søde hundepiger. Læg mærke til, hvor dejlig min indhegnede have er, og hvordan Sasha tager alle de ting Nellie finder fra hende igen. :roll:

 

[media]

[/media]

 

De er så søde sammen, de to. Og Sascha nyder at få lov at få nogle løbeture uden snor dagligt. Før vi flyttede kom hun kun fri når vi var ude ved mine forældre.

 

Lige en kort video af Nellie der spiser en bid æble - hun elsker æble! Se hvordan hun tygger med sin lille hvalpemund! :mrgreen:

 

[media]

[/media]

 

Og så lige et par billeder... hvorfor skal den sorte hund ligge i den sandfarvede sofa, mens den sandfarvede hund ligger i den sorte stol?? :vedikke: Det gør ikke ligefrem rengøringen lettere... :hmm:

 

Og et af Nellies første griseøre - Sascha som også godt kan lide griseører - og så lige et for at illustrere hvor fin og blank Nellie er blevet! :-D

 

Hundepigerne siger på gensyn. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha den med at hugge ting fra hvalpen den lavede Dumle også i starten. Han har dog opgivet efter han indså at Nova bare omringer ham med legesager til han gider lege med et af dem med hende :lol:

Nu bruger Nova det imod ham så når Dumle bliver for meget kommer hun og smider et stykke legetøj foran ham og render sin vej igen :lol:

 

Hvor er de bare søde :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil gerne have noget af det Nellie er på :mrgreen: for damn den lille pige kan løbe hurtigt :klap:

 

Det ser ud til at de riiiiiiiiiiiigtiiiiiiiiiiig hygge sig :lun:

Ja, hun er en rigtig lille racer-maskine er hun... hun bliver en hurtig lille hund. Måske man skulle omdøbe hende til Speedy. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...