Hop til indhold

April videoer 2010


guanomo
 Share

Recommended Posts

Vi har en tråd med billeder og havde også en gang en tråd med videoer fra måneden vi er i.

Så lad os prøve igen, vi (eller jeg i hvert fald) filmer tit små videoer og synes det er sjovere at deles om en tråd end vi laver små tråde med få kommentarer :genert::oops:

 

Som tråd starter må jeg nok hellere starte ud :klap:

 

Hunden og hans gule bold

 

[media]

[/media]
Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har en tråd med billeder og havde også en gang en tråd med videoer fra måneden vi er i.

Så lad os prøve igen, vi (eller jeg i hvert fald) filmer tit små videoer og synes det er sjovere at deles om en tråd end vi laver små tråde med få kommentarer :genert::oops:

 

Som tråd starter må jeg nok hellere starte ud :klap:

 

Hunden og hans gule bold

 

[media]

[/media]

 

Altså medmindre Cujo er bugtaler og det dermed er ham der gør mens han har bolden i munden, så er han da kold som jordbæris over for naboens hund :klap:

 

Glemte jeg at sige at jeg fik et brev fra Cujo i dag? :blink: Han spørger om vi ikke kan lave gruppepres herinde og få hans far til at løbetræne så han rent faktisk er i stand til at løbe efter ham i stedet for at stå med en eller anden fjollet dims foran ansigtet :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså medmindre Cujo er bugtaler og det dermed er ham der gør mens han har bolden i munden, så er han da kold som jordbæris over for naboens hund :klap:

 

Glemte jeg at sige at jeg fik et brev fra Cujo i dag? :blink: Han spørger om vi ikke kan lave gruppepres herinde og få hans far til at løbetræne så han rent faktisk er i stand til at løbe efter ham i stedet for at stå med en eller anden fjollet dims foran ansigtet :cool:

vil gerne løbetræne, men kan vi så lave en aftale om at gruppen der skal presse mig sørger for jeg får et rask knæ der tillader mig at løbe :mrgreen: og intet menneske kan indhente cujo :lol:

 

Ja han er kold for nabo hunden når han hygger, tuller han rundt i haven løber de tit om kap langs hækken. Det er kun hvis de har andre hanhunde på besøg som kører hinanden op han kan blive lidt muggen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

vil gerne løbetræne, men kan vi så lave en aftale om at gruppen der skal presse mig sørger for jeg får et rask knæ der tillader mig at løbe :mrgreen: og intet menneske kan indhente cujo :lol:

 

Man kan sagtens få et nyt knæ :blink: Og hvem taler om at indhente? Cujo beder bare om at du gør et reelt forsøg :mrgreen:

 

Ja han er kold for nabo hunden når han hygger, tuller han rundt i haven løber de tit om kap langs hækken. Det er kun hvis de har andre hanhunde på besøg som kører hinanden op han kan blive lidt muggen :lol:

 

Cujo :lun: Han mangler en rigtig Nollikenussetur :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Så fortsætter jeg selv april måned's tråd omkring videoer :genert:

 

Cujo og hjalte hygger i haven :lun:

 

 

 

Denne type video kan jeg godt se herude på arbejdet :klap:

 

Hvor er de bare kære sammen, og hvor er Cujo bare forsigtig :lun:

 

Jeg er så imponeret over at han ikke hopper op efter dækket da hjalte har det oppe over hovedet.

 

Men de to knægte ser godt nok ud til at hygge sig sammen, hvor er det dejligt at se :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Denne type video kan jeg godt se herude på arbejdet :klap:

 

Hvor er de bare kære sammen, og hvor er Cujo bare forsigtig :lun:

 

Jeg er så imponeret over at han ikke hopper op efter dækket da hjalte har det oppe over hovedet.

 

Men de to knægte ser godt nok ud til at hygge sig sammen, hvor er det dejligt at se :hjerte:

Ja cujo er forsigtig, de får også kun lov til at lege sådan sammen når vi er "med" for selvom cujo er forsigtig så er hjalte altså også modig nogle gange :lol: og cujo kan komme til at "ramme" hjalte så han vælter eller andet, så derfor er vi altid i nærheden, men de leger så fint sammen ja :lun:

Ikke alle hunde der ville kunne lege sådan med et barn vil jeg tror.

 

Og tak :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så fortsætter jeg selv april måned's tråd omkring videoer :genert:

 

Cujo og hjalte hygger i haven :lun:

 

[media]http://s939.photobucket.com/albums/ad239/guanomo/Cujo/?action=view&current=Video0057.flv[/media]

 

Er det alternativ weight pull? :slem: I stedet for et bildæk og en stor sten (som Hundefar praktiserer) så er det et cykeldæk og et barn :mrgreen: :klap:

 

Er du gal hvor er du priviligeret med ham Cujo :shock: Jeg tør slet ikke tænke på hvordan det havde set ud hvis det havde været en pind Hjalte stod og blafrede med over hovedet og Noomi havde været i nærheden... :oops::genert:

Han er søøød :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja cujo er forsigtig, de får også kun lov til at lege sådan sammen når vi er "med" for selvom cujo er forsigtig så er hjalte altså også modig nogle gange :lol: og cujo kan komme til at "ramme" hjalte så han vælter eller andet, så derfor er vi altid i nærheden, men de leger så fint sammen ja :lun:

Ikke alle hunde der ville kunne lege sådan med et barn vil jeg tror.

 

Og tak :kys:

 

Jeg har sagt det før, og jeg siger det gerne igen, Cujo er helt speciel, både Luna og Baldur havde revet Hjalte omkring 1.000 gange, og havde helt sikkert væltet ham da han stod med dækket over hovedet :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan godt lide at han løber direkte op til kameramanden og ryster sig :klap:

 

Og her er der ihvertfald ingen problemer med at aflevere :5up:

Ja altså når Zacko er våd er alle som er med på tur våde :stupid: man må spinge væk fra ham for at undgå hans rysten, og der er pænt meget vand i sådan en Golden pels :mrgreen: og selvom man skyder sig væk er han helt vild god til lige at snige sig om bag ens ryg og så ryste sig :lol:

 

Nej ingen afleverings problemer når det er sådan vi leger :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja altså når Zacko er våd er alle som er med på tur våde :stupid: man må spinge væk fra ham for at undgå hans rysten, og der er pænt meget vand i sådan en Golden pels :mrgreen: og selvom man skyder sig væk er han helt vild god til lige at snige sig om bag ens ryg og så ryste sig :lol:

 

Nej ingen afleverings problemer når det er sådan vi leger :hmm:

 

Karina1 herindefra har lært sin hund at ryste sig på signal, så kan hun give signalet mens hunden endnu er på god afstand, det syntes jeg rent faktisk er et rigtig sejt trick, og måske et du burde træne :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Karina1 herindefra har lært sin hund at ryste sig på signal, så kan hun give signalet mens hunden endnu er på god afstand, det syntes jeg rent faktisk er et rigtig sejt trick, og måske et du burde træne :blink:

He he ja måske han skal lære det, vi gør det nogen gange derhjemme når vi skal ind efter en tur i regn, og der fatter han da lidt af det, måske det skal udvides lidt :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er skøn :lun: en rigtig livsnyder at se på :klap:

Tak :kys:

 

Ja han er en rigtig hygge hund, han elsker bare at komme ud og tumle rundt i sådanne nogle områder, vand og åbne områder så er han i sit es :blink:

 

Årh hvor han er sød :hjerte: Ham ville Noomi gerne lege med :banan: Og sikke da et skønt sted I har der :-D

 

Tak :kys:

 

Ja mon ikke de 2 ville hygge sig med vand, åbne vidder og skov :lun:

 

Og ja stedet det er bare så lækkeret, er et militær område med masse af plads og en dejlig sø, er der hvor jeg har lagt mange billeder og video ind fra Zacko elsker det sted og ja det gør jeg også, og kan vi så komme derud med hans venner så er han en lykkelig hund :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...