Hop til indhold

Frej på farten!


Scorpio
 Share

Recommended Posts

Vi har ude i det dejlige solskinsvejr. Og så må billedspam vist være på sin plads :engel:

 

Frej viste ganske interessante personligheder - der gemmer sig vist både en Dumbo og en lille kænguru i ham :lol:

 

 

IMG_2928.jpg

 

 

IMG_2925.jpg

 

IMG_2949.jpg

 

IMG_2946.jpg

 

IMG_2944.jpg

 

IMG_2958.jpg

 

IMG_2936.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

:hjerte: Han er simpelthen så sød. TAK for billederne!

 

Og så et lille spørgsmål. Nu kan jeg se at du ikke har snor på ham, men jeg kan selvfølgelig ikke vide om der er vildt i det område du lufter ham. Hvordan er han til indkald? Tror du at du kunne kalde ham til dig, hvis han fik øje på f.eks. en hare?

 

Det er altså overhovedet ikke fordi jeg vil forhøre dig, men bare fordi det er en race jeg selv er lidt vild med, og overvejer at få en gang :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

:hjerte: Han er simpelthen så sød. TAK for billederne!

 

Og så et lille spørgsmål. Nu kan jeg se at du ikke har snor på ham, men jeg kan selvfølgelig ikke vide om der er vildt i det område du lufter ham. Hvordan er han til indkald? Tror du at du kunne kalde ham til dig, hvis han fik øje på f.eks. en hare?

 

Det er altså overhovedet ikke fordi jeg vil forhøre dig, men bare fordi det er en race jeg selv er lidt vild med, og overvejer at få en gang :genert:

 

Du spørger bare løs - jeg svarer gerne :blink:

 

Vi har - imponerende nok - endnu ikke mødt harer eller rådyr på nær afstand endnu. Det er dog masser af færd herude, men den reagerer han jo ikke rigtig på :lol:

Får han øje på fasaner, fugle på jorden, mennesker (for de ER sjove at jagte :mrgreen:) vender han i det samme jeg kalder.

Jeg har trænet indkald fra dag 1 og jeg har virkelig gjort meget ud af, at det er sjovt når man kommer tilbage.

Han er fri hver dag og han står ved min side lige så snart jeg kalder.

 

Han er selvfølgelig hvalp endnu, og når han først bliver unghund, så ender han jo nok som halvdøv, men indtil videre fungerer indkaldet perfekt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Du spørger bare løs - jeg svarer gerne :blink:

 

Vi har - imponerende nok - endnu ikke mødt harer eller rådyr på nær afstand endnu. Det er dog masser af færd herude, men den reagerer han jo ikke rigtig på :lol:

Får han øje på fasaner, fugle på jorden, mennesker (for de ER sjove at jagte :mrgreen:) vender han i det samme jeg kalder.

Jeg har trænet indkald fra dag 1 og jeg har virkelig gjort meget ud af, at det er sjovt når man kommer tilbage.

Han er fri hver dag og han står ved min side lige så snart jeg kalder.

 

Han er selvfølgelig hvalp endnu, og når han først bliver unghund, så ender han jo nok som halvdøv, men indtil videre fungerer indkaldet perfekt.

 

Okay. Det lyder da godt nok imponerende, at du kan kalde ham til dig, selv når han får øje på fugle. Jeg synes jeg har hørt så mange sige, at en whippet slet ikke kan få et ordentligt indkald. Hvor er det dejligt at høre, at det ikke er tilfældet :5up:

 

Hvis han mister hørelsen når han bliver unghund, så skidt med det. Det kommer jo nok tilbage igen når han er blevet ældre :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mette1107

Tak for flotte billeder - han er rigtig fin :-D!

 

Og dejligt med nogen i nærheden hvis I en dag har lyst at "lege"... :klap:

 

Må jeg være fræk at spørge hvor på sydsjælland I bor? Bare skriv hvis du gerne vil holde det privat... :genert:

 

Vi bor lige nord for Haslev.

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay. Det lyder da godt nok imponerende, at du kan kalde ham til dig, selv når han får øje på fugle. Jeg synes jeg har hørt så mange sige, at en whippet slet ikke kan få et ordentligt indkald. Hvor er det dejligt at høre, at det ikke er tilfældet :5up:

 

Hvis han mister hørelsen når han bliver unghund, så skidt med det. Det kommer jo nok tilbage igen når han er blevet ældre :-D

 

Altså, den whippet, jeg kender, er også rigtig god til indkald, hun står der altid prompte, når der bliver kaldt. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså, den whippet, jeg kender, er også rigtig god til indkald, hun står der altid prompte, når der bliver kaldt. :-)

 

:klap: Nu bliver jeg glad! Have faktisk opgivet at drømme om en whippet, fordi jeg så ofte har læst den dér med, at så snart de får øje på et lille dyr eller lign. så er de over alle bjerge

Link til indlæg
Del på andre sites

:klap: Nu bliver jeg glad! Have faktisk opgivet at drømme om en whippet, fordi jeg så ofte har læst den dér med, at så snart de får øje på et lille dyr eller lign. så er de over alle bjerge

 

Jeg tror da helt klart også, at det er noget, der skal lægges et stort stykke arbejde i. Men det er ikke nødvendigvis umuligt. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for flotte billeder - han er rigtig fin :-D!

 

Og dejligt med nogen i nærheden hvis I en dag har lyst at "lege"... :klap:

 

Må jeg være fræk at spørge hvor på sydsjælland I bor? Bare skriv hvis du gerne vil holde det privat... :genert:

 

Vi bor lige nord for Haslev.

 

Tak :-)

 

Vi bor helt nede omkring Vordingborg, så det er alligevel et godt stykke væk.

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså, jeg kender også et par andre Whippets som er super gode til indkald. Så det skulle kunne lade sig gøre :lol:

 

Jeg ville dog aldrig turde slippe dem i trafikerede områder. For jagtdriften ligger trods alt i dem, og så går det jo vanvittig stærkt med det samme de sætter i løb.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf

Flotte billeder af en smuk hvalp. :hjerte:

 

Vi bor i starten af Lolland og lille Andersand har altid lyst til leg, hvis der er behov for en lege kammerat. Men han er Boston Terrier, så han bliver jo nok sat af i svinget ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...