Hop til indhold

Hej fra USA


Doberfan
 Share

Recommended Posts

SMukke hunde :lun: og et forsinket velkommen til :vinken:

 

Vi havde en dober da jeg var barn, men siden er det eneste jeg har mødt racen på et enkelt hvalpehold (med en desværre knap så heldig ejer :evil: )...

 

Man ser dem ikke ret tit herhjemme mere synes jeg ikke... ved ikke om det var et udfald af uheldig avl tidligere, som gjorde dem upopulære eller hvad... :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

SMukke hunde :lun: og et forsinket velkommen til :vinken:

 

Vi havde en dober da jeg var barn, men siden er det eneste jeg har mødt racen på et enkelt hvalpehold (med en desværre knap så heldig ejer :evil: )...

 

Man ser dem ikke ret tit herhjemme mere synes jeg ikke... ved ikke om det var et udfald af uheldig avl tidligere, som gjorde dem upopulære eller hvad... :vedikke:

 

Tak for det, Amocca.

 

Her er de egentlig heller ikke vanvittigt udbredte, men heldigvis har de ansvarlige avlere herovre nu i en lang aarraekke arbejdet hen mod at goere dem mindre skarpe og mere til en familiehund. De er absolut velcro-hunde og knytter sig utroligt meget til deres mennesker. Men det kan godt give lidt blaa maerker naar en 40-45 kg hund leger skoedehund.... :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...