Hop til indhold

Hej fra USA


Doberfan
 Share

Recommended Posts

Er gift med en amerikaner og bor lidt udenfor New Orleans paa en ejendom med syv toender land, sammen med vores pt tre dobermans og min hest.

 

Vi har efterhaanden haft syv dobermans igennem huset, enten adopterede eller som fosterhunde. Vi faar alle hundene gennem en lokal Doberman rescue, som tager herreloese hunde, hunde fra internater osv. og behandler, neutraliserer, og fostrer dem indtil de kan blive adopteret.

 

Jeg gaar til lydighedstraening med dem alle, og de er fantastiske familiehunde. Vi tager dem med ud alle vegne, saa folk kan se, at de ikke er saadan som Hollywood gerne vil portraettere dem.

 

Ellers rider jeg dressur paa min hest som jeg importerede fra Danmark.

Link til indlæg
Del på andre sites

Er gift med en amerikaner og bor lidt udenfor New Orleans paa en ejendom med syv toender land, sammen med vores pt tre dobermans og min hest.

 

Vi har efterhaanden haft syv dobermans igennem huset, enten adopterede eller som fosterhunde. Vi faar alle hundene gennem en lokal Doberman rescue, som tager herreloese hunde, hunde fra internater osv. og behandler, neutraliserer, og fostrer dem indtil de kan blive adopteret.

 

Jeg gaar til lydighedstraening med dem alle, og de er fantastiske familiehunde. Vi tager dem med ud alle vegne, saa folk kan se, at de ikke er saadan som Hollywood gerne vil portraettere dem.

 

Ellers rider jeg dressur paa min hest som jeg importerede fra Danmark.

 

:vinken: Hej Hej skønt arbejde i gør jer for doberne, som er en skøn hund :mrgreen:

 

Glæder mig til at se billeder af dine hunde :-)

 

Velkommen til :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tunsinde tak for den varme (og hurtige) velkomst - der maa vaere et par natteravne her!!

 

Hvor dejligt at hoere fra nogle faelles, og ikke mindst fordomsfri, hunde-elskere.

 

Linda - jeg skal nok laegge nogle billeder ind snarest. Det foerste er dog min avatar, min elskede Cash som jeg desvaerre mistede i en tragisk og helt umulig ulykke i Nov. 2008 - den historie foelger senere.

 

Agnete87 - jeg flyttede permanent herover i 2000. Havde tidligere boet her i kortere perioder hhv. i New Orleans, Houston og San Francisco. Blev gift i 2001 og vi flyttede herud til vores dejlige landsted i 2003. Jeg er i oevrigt vokset op i Randers, hvorefter jeg boede en del aar i Birkeroed og arbejdede i Vedbaek, Gentofte og derefter Kbh.

 

Jeg glaeder mig meget til at laere jer at kende og laese om alle de fantastiske hunde som giver os saa megen glaede - og uundgaaeligt ogsaa af og til dyb sorg....

 

Og saa lige undskyld for mit tastatur, der ikke har de der tre danske bogstaver, saa det bliver ae, oe, og aa. Haaber det er til at tolerere!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa og velkommen :vinken:

Er altid rart at høre at der er nogen der gør noget for dyrene ;-)

Kan godt selv lide Doberen og har den dybeste respekt for disse smukke hunde, men det tætteste jeg kommer på en Dober er den del af generne i min ene hund som kommer fra denne race. En ren tror jeg ikke at jeg ville turde :vedikke:

 

Men et stort velkommen til dig og så må jeg da også lige høre hvad det er for en hyp du har dig? ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til :blink:

 

 

 

Det gør ingenting, vi er "nogle" herinde :genert: som er sværere at forstå med æ, ø og å end du er uden :mrgreen:

 

 

Haha, det glaeder jeg mig til at se eksempler paa!! :lol:

 

Tak til alle - I forstaar da at byde en velkommen!

 

Og til de hesteinteresserede, min hyp er en DV vallak efter Diamond/Sorel som jeg koebte i DK som 6-aars. Han er nu 13 og gaar pt. MA.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ai, nu øelagde du mit billed, nu er der også en sofa foran huset :mrgreen::mrgreen:

 

 

 

Altså, jeg ville jo gerne se et billed af alle hundene i en sofa :engel:

 

 

Haha.. OK lad mig se. Kunne ikke finde et med dem alle tre sammen, men der er et af toeserne, og saa et af Chase i min, eller det hans, laenestol.

 

 

Bidske og faretruende ser de jo ud, ikke??

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejlige billeder :lun:

 

 

 

 

Jeg ved godt at nogle mener at kupering er synd, men altså hvor ser det bae godt ud :hjerte::hjerte::hjerte:

 

Takker!

 

Det er jo brugshunde, men jeg kalder mine "brugte hunde", for de er alle rescues, saa de kommer med oererne kuperede allerede. Hvis jeg engang fik en hvalp, tror jeg ikke jeg kunne faa mig selv til at kupere dem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Et krav her på Hunde forum er billeder og massere af dem :blink:

 

Så smukke hunde du har dem vil jeg så gerne se et ha af billeder af............. :engel:

 

Jamen, jeg skal da ikke vaere den der bryder reglerne :mrgreen: saa her kommer lige et par mere.....

 

Og Maria84, der er et andet billede af Greta, den brune, inde paa "Vis din Perle" tror jeg det hedder, som du sikkert vil kunne lide.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Renésj
Jamen, jeg skal da ikke vaere den der bryder reglerne :mrgreen: saa her kommer lige et par mere.....

 

Og Maria84, der er et andet billede af Greta, den brune, inde paa "Vis din Perle" tror jeg det hedder, som du sikkert vil kunne lide.

 

Hvor er de smukke :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...