Hop til indhold

Schæfer låser sit bur op


Recommended Posts

En kollega viste mig lige en video af en schæfer der låser sig ud af sit bur.

Den klarer det utroligt godt :klap:

Først låse låsen op, så tage den af, og tilsidst åbne buret.

 

Meget dygtig hund - men hvor smart er det lige af ejeren at have lært den det :stupid:

Det ender jo med den selv er gået sig en tur en dag, men den har måske også lært at låse efter sig :vedikke::mrgreen:

 

 

http ://www.youtube.com/watch?v=QT5R9ij_cZ8&feature=related

 

Edit: Man kan ikke indsætte videoen - det virker ikke - sorry det så jeg ikke lige først.

Paster man linket ind - sætter den det selv ind som media fil

Men - ved at sætte et mellemrum ind mellem http og : virker det :5up:

Klik på linket oven for for at se videoen.....

 

Den var også her - kun med schæferen

[media]

[/media]
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan af en eller anden grund ikke få lov til at se det klip...

 

Men min veninde's schæfer var lidt mere grov.. Hun ville ud, og ud kom hun.. Da min veninde kom ind af døren, sad Bella og ventede på hende. Inde i stuen stod buret.. med stadig lukket låge.. Hunden har simpelthen mast sig ud i det minimale mellemrum mellem lågen og selve bur-væggen:shock::shock:

 

Det var det eneste sted, hvor man kunne se at buret var en anelse "ude af form".

 

Det var et ganske almindelig hundebur fra Harald Nyborg (jeg har selv et magen til stående i lejligheden, som hule)..

 

Ingen af os fatter, hvordan en kæmpe schæfer har kunnet klemme sig ud der. Og min veninde var væk i max 10 minutter.. :confused::confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MarieBB

Jeg blev imponeret

 

og og og det endte da med jeg brugte en time eller mere af min eksamenslæsetid på at kigge på hunde på youtube.

 

Fandt denne her: [media]

[/media]

 

Der sker ikke rigtig noget før 1.40sek men jeg bliver i så godt humør af det. Roligheden hos the great dane er speciel!! Og katten er i "nu skal jeg give dig!!" humør.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst Advantage
Jeg blev imponeret

 

og og og det endte da med jeg brugte en time eller mere af min eksamenslæsetid på at kigge på hunde på youtube.

 

Fandt denne her: [media]

[/media]

 

Der sker ikke rigtig noget før 1.40sek men jeg bliver i så godt humør af det. Roligheden hos the great dane er speciel!! Og katten er i "nu skal jeg give dig!!" humør.

 

For dælen hvor er det en sød og sjov video :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...