Hop til indhold

Den fælles HTM (dogdancing) tråd


sonja77
 Share

Recommended Posts

Vi kunne jo forsøge os med en DAF-cup til foråret. Sonja og jeg holdt konkurrence hhv 9. og 10. april og der var dejligt vejr. Den første gang var vi godt nok lidt bekymrede, for der var fyldt med is og sne på banen et par uger før.

Måske skulle vi lave rallykonkurrence om lørdagen og dogdancing om søndagen og score hele overskuddet til klubben og blive rige og bygge et hegn?

 

Bare jeg ikke skal være kreativ og tage initiativ, giv ordrer (og håb at bestyrelsen giver tilladelse til projektet :mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 4k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg gider godt afholde en konkurrence, hvis der er nogen der gider hjælpe mig :mrgreen: :slem:

 

Vi kan jo afholde DAF Cup igen... men vi bliver sgu nok nødt til at vente på foråret, hvis vi skal have nogen til at dukke op til en udendørs konkurrence. ;-)

 

Øv, Sonja! Hvad skal du så bruge din tid på?

 

Ja, det er jo det, hvad skal vi bruge tiden på. :???: Går nok i gang med at træne HTM, har faktisk et nyt HTM3-program liggende i skuffen, som jeg bare aldrig er gået i gang med at træne. Vi er bare ikke lige så gode til HTM som til freestyle (som i ikke tilnærmelsesvis så gode), og det er ikke der, mit hjerte ligger - det er meget sjovt at træne som afveksling ind imellem, men det tænder mig ikke på samme måde som freestylen. Men... noget skal vi jo lave. Det er virkelig en kamel for mig at sluge at stoppe med freestylen, også selvom jeg har taget mange tilløb til at sluge den i årets løb. Jeg kan næsten ikke bære at stoppe med den, men på den anden side orker jeg heller ikke at kæmpe med gøproblemet længere, ikke når det kun er blevet værre og værre hele året på trods af al min træning. Ingen af de dygtige trænere (Bianca van der Post, Anja, Johanna (der oven i købet har spurgt sit hundenetværk om råd uden held)), jeg har bedt om hjælp, har kunnet finde en løsning, så...

 

Jeg gider godt, men er ukreativ, men sådan en liste, med ting jeg skal gøre...så er jeg klar! Bortset fra det, så er det Bullers mål at deltage i alle DKKs dansekonkurrencer næste år (alle 3 åbenbart :mrgreen:)

 

Hvorfor kun de tre konkurrencer, som DKK arrangerer?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Vi kan jo afholde DAF Cup igen... men vi bliver sgu nok nødt til at vente på foråret, hvis vi skal have nogen til at dukke op til en udendørs konkurrence. ;-)

 

 

 

Ja, det er jo det, hvad skal vi bruge tiden på. :???: Går nok i gang med at træne HTM, har faktisk et nyt HTM3-program liggende i skuffen, som jeg bare aldrig er gået i gang med at træne. Vi er bare ikke lige så gode til HTM som til freestyle (som i ikke tilnærmelsesvis så gode), og det er ikke der, mit hjerte ligger - det er meget sjovt at træne som afveksling ind imellem, men det tænder mig ikke på samme måde som freestylen. Men... noget skal vi jo lave. Det er virkelig en kamel for mig at sluge at stoppe med freestylen, også selvom jeg har taget mange tilløb til at sluge den i årets løb. Jeg kan næsten ikke bære at stoppe med den, men på den anden side orker jeg heller ikke at kæmpe med gøproblemet længere, ikke når det kun er blevet værre og værre hele året på trods af al min træning. Ingen af de dygtige trænere (Bianca van der Post, Anja, Johanna (der oven i købet har spurgt sit hundenetværk om råd uden held)), jeg har bedt om hjælp, har kunnet finde en løsning, så...

 

 

 

Hvorfor kun de tre konkurrencer, som DKK arrangerer?

 

Øv Sonja. sikke mange følelser der må gå igennem dit hoved. Du ånder og lever virkelig for FS, og du er simpelthen så dygtig og kreativ når det kommer til at lave programmer.

Ville sådan ønske at du pludselig fandt den helt perfekte løsning mht. hans gøen..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Vi kunne jo forsøge os med en DAF-cup til foråret. Sonja og jeg holdt konkurrence hhv 9. og 10. april og der var dejligt vejr. Den første gang var vi godt nok lidt bekymrede, for der var fyldt med is og sne på banen et par uger før.

Måske skulle vi lave rallykonkurrence om lørdagen og dogdancing om søndagen og score hele overskuddet til klubben og blive rige og bygge et hegn?

 

Jeg vil gerne komme til en Rally prøve med Chili i hvert fald. Er sikker på at sådan en weekend med både Rally og Dogdancing kunne blive et hit nede hos jer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Der ved jeg, hvordan forholdene er (er stadig neurotisk med hunderum, det er ikke godt til Buller), men skal klart tjekke andre konkurrencer og hvis de tilbyder acceptable forhold, så kommer jeg nok :engel:

 

Det er altså de færreste konkurrencer, hvor man ikke kan have sin hund siddende hos sig. ;-) Jeg efterlader heller ikke Tyson i bur i et hunderum...

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige set, at man nu GERNE må have hund med på tilskuerpladserne, ærgerligt med den sene udmelding, men så ved jeg det, hvis der bliver en konkurrence næste år - held og lykke til Soko, det når i snildt på en uge ;-)

 

De har jo altså aldrig meldt ud, at man IKKE måtte have hund med på tilskuerpladserne - de har derimod tidligere skrevet, at de ikke kendte hallen og derfor endnu ikke vidste, om det kunne lade sig gøre at have hundene på tilskuerpladserne. ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg går og sørger over den freestyle. Jeg føler mig sådan lidt... latterlig over at gøre det, men det gør jeg altså. Har virkelig svært ved at bære at sige farvel til den, har lyst til at tude over det, kan virkelig næsten ikke holde det ud. Siger til mig selv, at det jo bare er en hundesport, men... jeg har helt tydeligt mange følelser investeret, for det er virkelig, virkelig svært for mig. :cry:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg går og sørger over den freestyle. Jeg føler mig sådan lidt... latterlig over at gøre det, men det gør jeg altså. Har virkelig svært ved at bære at sige farvel til den, har lyst til at tude over det, kan virkelig næsten ikke holde det ud. Siger til mig selv, at det jo bare er en hundesport, men... jeg har helt tydeligt mange følelser investeret, for det er virkelig, virkelig svært for mig. :cry:

 

Du behøver måske ikke sige at du stopper helt, for evigt, men bare at i holder en pause. Ved ikke om det hjælper det mindste.

Kan godt forstå at du er ked af det, selvfølgelig er det 'bare' en hundesport, men en super-fed en af slagsen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Du behøver måske ikke sige at du stopper helt, for evigt, men bare at i holder en pause. Ved ikke om det hjælper det mindste.

Kan godt forstå at du er ked af det, selvfølgelig er det 'bare' en hundesport, men en super-fed en af slagsen.

 

Jeg siger ikke, at jeg er stoppet for evigt, men at jeg (eller rettere vi) er stoppet på ubestemt tid. Men vi starter ikke igen, med mindre jeg finder en måde at arbejde med gøproblemet på, og det tvivler jeg desværre ret meget på, at jeg gør. :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg siger ikke, at jeg er stoppet for evigt, men at jeg (eller rettere vi) er stoppet på ubestemt tid. Men vi starter ikke igen, med mindre jeg finder en måde at arbejde med gøproblemet på, og det tvivler jeg desværre ret meget på, at jeg gør. :???:

 

 

Un-like!

 

Mangler en un-like knap (måske i virkeligheden meget godt den ikke er på forum)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg siger ikke, at jeg er stoppet for evigt, men at jeg (eller rettere vi) er stoppet på ubestemt tid. Men vi starter ikke igen, med mindre jeg finder en måde at arbejde med gøproblemet på, og det tvivler jeg desværre ret meget på, at jeg gør. :???:

 

:ae: fortalte det til Carlo til morgen og han var helt paf og 'jamen, hvad skal de så lave' - kan godt forstå, der er et stort tomrum :bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Jeg går og sørger over den freestyle. Jeg føler mig sådan lidt... latterlig over at gøre det, men det gør jeg altså. Har virkelig svært ved at bære at sige farvel til den, har lyst til at tude over det, kan virkelig næsten ikke holde det ud. Siger til mig selv, at det jo bare er en hundesport, men... jeg har helt tydeligt mange følelser investeret, for det er virkelig, virkelig svært for mig. :cry:

 

Jeg kan godt forstå at du sørger:ae:

Du har lagt så meget i denne sport, og du virker virkelig til at elske den helt ubeskriveligt meget.

Så ja det må være MEGA svært for dig at du har truffet et valg om at holde en pause på ubestemt tid.

 

Jeg håber at I kommer stærkt tilbage!

Link til indlæg
Del på andre sites

Lizza har uploadet videoen af min og Tysons OEC-optræden som en privat Youtube-video... det må vi nemlig godt ifølge reglerne og så dele linket til videoen med venner og familie, vi må bare ikke dele på sociale medier (selvom ikke alle overholder den regel, har i hvert fald set 4-5 videoer på Facebook). Så... I er jo mine venner, så hvis der er nogle, der vil se den, så sig til, så sender jeg jer linket. :blink: I må bare ikke lægge det offentligt ud noget sted.

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhr Sonja :-( virkelig ærgelig over jeres gø problem for i er virkelig en gave at ha i den høje klasse i freestyle i er så kreative og vi andre blvier så inspireret af netop sådan nogle som dig og Tyson...

 

Glæder mig til du en dag får en lille hvapse så vi kan se jer i freestyle ringen igen også... - og så glæder jeg mig til at se dig og tyson i htm :-)

 

Jeg vil rigtig gerne have link til jeres video :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Som jeg sagde, er der flere, der trodser delingsforbuddet... her er en video af belgieren, der vandt individuelt bronze. Hun var en af mine favoritter til OEC sidste år, hvor hun blev individuelt nr. 8 med sin anden hund. Da jeg hørte, hvilken musik hun brugte i år og så hendes kostume, forventede jeg at hade programmet. Men faktisk var det et af mine favoritprogrammer, selvom det som sådan ikke er min stil. Hun var den eneste af top-3 placeringerne i freestylen, som jeg var enig i.

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...