Hop til indhold

Hvilken hund skal vi vælge?


Gæst kschildt
 Share

Recommended Posts

Gæst kschildt

Hej,

 

Min kæreste og jeg har tænkt os at købe en hund. Vi kan bare ikke finde ud af hvilken race der passer til os!

 

Vi bor i et hus med en god stor grund. Hunden skal ikke bruges til noget specielt, men skal være en god familie hund, der både kan acceptere børn og andre hunde, da flere i vores omgangkreds og naboer har hund som den kan lege med!

 

Vi vil gerne have en hund i mellem størrelsen, som helst ikke fælder ret meget, som ikke kræver mange times aktivering dagligt, men nogle gå ture og leg i haven.

 

Min kæreste har haft hund siden hun var lille. Jeg er nybegynder, men har altid gerne ville have hund.

 

Er der nogle der har et godt foreslag:?:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst kschildt
hvad med en westie?

 

som er en terrier.

Den fælder ikke meget. men skal trimmes nogle gange om året.

 

Det havde vi tænkt på. Vi har et hold venner der sådan en, den er rigtig sød. Kan den fåes i andre farver end hvid?

 

Jeg ønskede måske en hund der var lidt større, men det er ikke et must!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Det havde vi tænkt på. Vi har et hold venner der sådan en, den er rigtig sød. Kan den fåes i andre farver end hvid?

 

Jeg ønskede måske en hund der var lidt større, men det er ikke et must!

En westie i en anden farve vil så hedde en cairn terrier :-D

De har ikke alle sygdommene :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

En terrier kræver dog både aktivering og motion i rimelige mængder, hvor meget vil i bruge af tid på hunden?

 

Mine cairner ville blive ret skøre hvis jeg ikke brugte en del tid på dem hver dag :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mollie-vuffer