Hop til indhold

Nogen der vil med i skoven i dag


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Det lyder ellers vildt hyggeligt, Klüssendorf, det er bare lige langt nok til at jeg kan overskue det, tager 1.5 time (og jeg ved ikke engang om han må komme med i bussen :vedikke:)

 

Nu tager jeg altså i Søndermarken... så der er vi at finde - hvid psykohund i lang grøn snor og træt dame med sørgeslør :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf
Det lyder ellers vildt hyggeligt, Klüssendorf, det er bare lige langt nok til at jeg kan overskue det, tager 1.5 time (og jeg ved ikke engang om han må komme med i bussen :vedikke:)

 

Nu tager jeg altså i Søndermarken... så der er vi at finde - hvid psykohund i lang grøn snor og træt dame med sørgeslør :mrgreen:

 

Han må gerne komme med i bussen, man betaler bare en børnebillet.

 

Jeg forstår dig godt og god tur i Søndermarken, der plejer jo også altid at være hunde, så der møder I jo nok én at lege med :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gerne! Det er "bare" lidt sent og jeg har 1 time i tog (til kbh) :mrgreen: billetten er jo også billig når man køre på børnebillet.:mrgreen:':engel:

 

Ja altså det er et par dage siden, godt jeg ikke blev stående i skoven og ventede :mrgreen: Men kommer du nogensinde til Kbh? Motor vil altid gerne mødes med glade hunde :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...