Hop til indhold

Tilbydes: Klipning af puddel.


Gæst skovtrold
 Share

Recommended Posts

Gæst skovtrold

Nu Har jeg klippet min egen siden vi fik ham for 1½ år siden. Der ud over har jeg en hund mere jeg klipper fast.

 

Så nu tør jeg godt.

 

Jeg tilbyder vask og/eller klipning af pudler. Kun hverdags klip. Jeg kan klippe med både saks eller maskine, med og uden bukser... ;)

Jeg er meget tolmodig, og omsogsfuld over for hunde der ikke har prøvet det før, eller før er blevet skræmt.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 10 months later...
Gæst skovtrold

Det kommer lidt an på hvor du er fra?

 

Jeg fik det vist en enkelt kan og har så bare øvet mig. Jeg klipper poter og ansigt hver 2./3. uge og resten af pelsen hver anden gang om sommeren og lidt sjældnere her om vinteren.

 

Klipper du "forkert" så vokser det jo hurtigt. Det er faktisk ret nemt at skjule mindre fejl.

 

Desuden er der jo et utal af frisurer til pudler, så det er bare at prøve sig frem, især hvis den ikke skal udstilles. hvilket min ikke bliver, ellers er det jo nok en lidt anden sag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kommer lidt an på hvor du er fra?

 

Jeg fik det vist en enkelt kan og har så bare øvet mig. Jeg klipper poter og ansigt hver 2./3. uge og resten af pelsen hver anden gang om sommeren og lidt sjældnere her om vinteren.

 

Klipper du "forkert" så vokser det jo hurtigt. Det er faktisk ret nemt at skjule mindre fejl.

 

Desuden er der jo et utal af frisurer til pudler, så det er bare at prøve sig frem, især hvis den ikke skal udstilles. hvilket min ikke bliver, ellers er det jo nok en lidt anden sag.

 

Det kan godt være det er mig, der misforstod. Men jeg tror hun mente en trimmer/ klippemaskine og ikke en frisør som sådan. :hmm:

 

Bruger du ikke også trimmer frem for saks?

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for svaret. Det var godt nok trimmermærke jeg efterlyste, men tak for klippetipsene :-D

Jeg tror jeg køber en Oster maskine, det er vist de de fleste bruger.

Men det kan være du kan afholde et klippekursus? :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

 

Hvordan lægger man billeder ind og hvorfor er der ikke et billede af min hund ved min profil - jeg har et profilbillede - tror jeg.

Der er f.eks heller ikke et billede ved Pedros navn, men ved skovtrold er der! forstår ikke det med billeder

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...