Hop til indhold

"Sjov på turen med din hund"


Gæst Ninjamor
 Share

Recommended Posts

Gæst Buddha

Hov, Ninjamor, vil du tage en bog med i Søndermarken jeg kan købe? Den perfekte gave til naboen! Jeg kommer på lørdag.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 191
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Ninjamor
Æv, det var da ærgeligt at så mange af billederne ikke kunne bruges? Er der så slet ikke nogle HF hunde med i bogen?

 

Jo da :-D

 

Noomi

Lexus

Motor

Tyson

Pelle

Møffe

Guincho

og 4 bordere jeg ikke kan huske navnene på :oops:

 

Så altså 11 Hf hunde

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Arbejde er noget opreklameret p*s :cool:

Fra 10.30-12.00 :banan:

 

Det kan jeg ikke rigtigt nå :cry: Kan du ikke bare komme forbi lørdag :engel: Motor vil gerne finde nogen at lege med nu vi er der, jo.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Jo da :-D

 

Noomi

Lexus

Motor

Tyson

Pelle

Møffe

Guincho

og 4 bordere jeg ikke kan huske navnene på :oops:

 

Så altså 11 Hf hunde

 

Jaaaaaaaa:klap::klap::klap::klap:Fars lille baaaabyyy:lun: er med:engel: Glæder mig til at læse bogen:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Nååh, så er det da alligevel mange HF hunde der er kommet med! Sejt :5up:

 

3 bordere og en Stabyhoun :blink: i hvert fald hvis vi taler om samme billede :mrgreen:

Står der fire bordere ved billedet :lol:

 

Nix, der står intet om racer ved billedet. Så må det være Asta længst væk i billedet med hovedet vendt væk?

Jeg troede, det var en lidt alternativt udseende BC :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nix, der står intet om racer ved billedet. Så må det være Asta længst væk i billedet med hovedet vendt væk?

Jeg troede, det var en lidt alternativt udseende BC :-D

Pokkers, kunne ellers være meget sjovt at have BC-labelen sort på hvidt :lol: Måske jeg kunne få hende omregistreret ved DKK så!? :mrgreen:

 

Kan ikke lige huske hvordan billedet ser ud og kan ikke finde din tråd lige nu :oops: men alternativt udseende BC er vist den beskrivelse de fleste vil mene passer godt på Asta, så jo det er sikkert hende :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Pokkers, kunne ellers være meget sjovt at have BC-labelen sort på hvidt :lol:

 

Muligvis for dig, bestemt ikke for mig :-D

 

 

Måske jeg kunne få hende omregistreret ved DKK så!? :mrgreen:

 

Bestemt, hvis jeg sagde det så...

 

Kan ikke lige huske hvordan billedet ser ud og kan ikke finde din tråd lige nu :oops: men alternativt udseende BC er vist den beskrivelse de fleste vil mene passer godt på Asta, så jo det er sikkert hende :lol:

 

Det er det nok

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Jaaaaaaaa:klap::klap::klap::klap:Fars lille baaaabyyy:lun: er med:engel: Glæder mig til at læse bogen:-D

 

Jahhh, og hvis min bil bliver færdig på værkstedet så jeg kan nå det, ryger din bog med posten i dag.

 

Gæt hvem der ikke kan finde boltene til alufælgene, som skal have nye sommersandaler på i dag?? :stupid: :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Muligvis for dig, bestemt ikke for mig :-D

Nej det kunne der være noget om :lol:

 

Bestemt, hvis jeg sagde det så...

Ja, lige hvad jeg tænkte :mrgreen:

 

Det er det nok

Må lige finde tråden ved lejlighed og få det opklaret. Hvis det er hende, så tror jeg næsten jeg må smide en mail afsted til opdrætter. Hun går så utroligt højt op i det, og ville synes det var helt fantastisk at en af hendes er kommet med i en bog - også selvom det bare er med ryggen til :lol: Måske hun sågar kunne finde på at købe bogen :hmm: (kan den overhovedet købes i Sverige).

 

Hvilket sidetal er det på? :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Nej det kunne der være noget om :lol:

 

He he he... Et foto ville aldrig været kommet i bogen med navne eller race uden disse detaljer var blevet dobbelttjekket :5up:

 

Måske hun sågar kunne finde på at købe bogen :hmm: (kan den overhovedet købes i Sverige).

 

Det skulle du måske spørge forlaget om www.tro-fast.dk

 

Hvilket sidetal er det på? :genert:

 

S. 63, det fylder knap ½ side

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...