Hop til indhold

"Sjov på turen med din hund"


Gæst Ninjamor
 Share

Recommended Posts

  • Svar 191
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Ninjamor
Jeg har lige fået bogen forærende af en rigtig sød veninde. :hjerte: Jeg glæder mig for vildt til at skal i gang med at læse den.

 

Hvor dejligt med søde veninder :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Gucci

Så er bogen læst og det var super skønt med så mange nye idéer osv :5up: Den indeholder mange af de ting, jeg ikke synes, der har været nok af i de almindelige hvalpe eller hundebøger :-D

 

GOD BOG!

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er bogen læst og det var super skønt med så mange nye idéer osv :5up: Den indeholder mange af de ting, jeg ikke synes, der har været nok af i de almindelige hvalpe eller hundebøger :-D

 

GOD BOG!

 

Enig, jeg har dog ikke læst det hele endnu. Har siddet i have i dag og læst i den.

Link til indlæg
Del på andre sites

Enig, jeg har dog ikke læst det hele endnu. Har siddet i have i dag og læst i den.

 

He he, jeg læser i den når jeg er på lokum :oops::lol: og er nået til side 51. Tror det jeg vil synes er mest spændende kommer nu. Glæder mig især til det med hundemøder, for det er der altså bare slet ikke nok viden om derude i samfundet.

 

Jeg synes billederne har været sjove at se på, for af en eller anden grund er det sjovt at se noget velkendt i en bog. Billedet af hvalpen på side 69 går bare lige i hjertet på mig :cry: :hjerte: mens min mor var ved at besvime over Guincho (men han ser nu også ret nuser ud). :lun: Synes alle billederne var utrolig gode og sigende, så :5up: til alle de HF- brugere der har medvirket.

 

 

 

 

..... og gad vide om Irene nu overhovedet vil signere mit eksemplar?. :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
He he, jeg læser i den når jeg er på lokum :oops::lol: og er nået til side 51. Tror det jeg vil synes er mest spændende kommer nu. Glæder mig især til det med hundemøder, for det er der altså bare slet ikke nok viden om derude i samfundet.

 

Jeg synes billederne har været sjove at se på, for af en eller anden grund er det sjovt at se noget velkendt i en bog. Billedet af hvalpen på side 69 går bare lige i hjertet på mig :cry: :hjerte: mens min mor var ved at besvime over Guincho (men han ser nu også ret nuser ud). :lun: Synes alle billederne var utrolig gode og sigende, så :5up: til alle de HF- brugere der har medvirket.

 

 

 

 

..... og gad vide om Irene nu overhovedet vil signere mit eksemplar?. :shock:

 

 

Jeg kan da finde på et lokumsdigt og skrive i bogen:

 

I denne bog vendes kun en side af gangen

det er når Inge skal skide

længere kan bogen ikke holde hende fangen

og det synes hun, jeg skal vide.

 

Så nu håber jeg det ej går som smurt

når Inge på potten skal lave lort

får jo oftere hun til dasset render

des flere sider i min bog hun vender

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan da finde på et lokumsdigt og skrive i bogen:

 

I denne bog vendes kun en side af gangen

det er når Inge skal skide

længere kan bogen ikke holde hende fangen

og det synes hun, jeg skal vide.

 

Så nu håber jeg det ej går som smurt

når Inge på potten skal lave lort

får jo oftere hun til dasset render

des flere sider i min bog hun vender

 

Ej, det er nu ikke derfor. :lol: Men skiiiide godt, Irene. :klap: Så længe du tør skrive i min bog. :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Naturligvis, det gi'r sig selv :mrgreen:

Evt. en fyrnåle duftfrisker hængende om halsen :genert:

 

Forresten til bogen, kom på en ide til vores start på gåturen i går, vi har et hegn ind til naboen i vores indkørsel, "satte" ham af for enden og lagde små hapser hele vejen hen til fortovet ovenpå (små 8 meter) så han fik brugt hovedet lidt inden han skulle ud og opleve verden, overvejer at gøre det så fast som muligt til et ritual...

Utroligt en bog skal få en til at "tænke" sig om :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Evt. en fyrnåle duftfrisker hængende om halsen :genert:

 

Forresten til bogen, kom på en ide til vores start på gåturen i går, vi har et hegn ind til naboen i vores indkørsel, "satte" ham af for enden og lagde små hapser hele vejen hen til fortovet ovenpå (små 8 meter) så han fik brugt hovedet lidt inden han skulle ud og opleve verden, overvejer at gøre det så fast som muligt til et ritual...

Utroligt en bog skal få en til at "tænke" sig om :genert:

 

Dejligt og flot du er kommet dig over den første lidt negative oplevelse med bogen :klap:

 

Uden at nævne min egen bog, så synes jeg, det er det de gode hundebøger gør - får os til at tænke i nye baner og måske lidt længere end vi plejer.

 

Da jeg læste min første Hallgren bog "Hundens gyldne regler" kom der bare så mange AHA'er og jeg kunne selv "tænke videre" fordi jeg forstod, hvad det var, han ville formidle.

 

Jeg oversatte straks bogen "illegalt" og uddelte den til alle mine hundeførere i DcH.

 

Desværre tror jeg lige neop den bog aldrig blev oversat og solgt på dansk.

 

Den blev selve vendepunktet i min hundelærdom.

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt og flot du er kommet dig over den første lidt negative oplevelse med bogen :klap:

 

Uden at nævne min egen bog, så synes jeg, det er det de gode hundebøger gør - får os til at tænke i nye baner og måske lidt længere end vi plejer.

 

Da jeg læste min første Hallgren bog "Hundens gyldne regler" kom der bare så mange AHA'er og jeg kunne selv "tænke videre" fordi jeg forstod, hvad det var, han ville formidle.

 

Jeg oversatte straks bogen "illegalt" og uddelte den til alle mine hundeførere i DcH.

 

Desværre tror jeg lige neop den bog aldrig blev oversat og solgt på dansk.

 

Den blev selve vendepunktet i min hundelærdom.

Som sagt tidligere ligger jeg ikke penge på hylden uden at bruge dem.

Det meste af det har vi læst, men det med gamle hunde, hvalpe og 2 hunde sprang vi over, indtil videre :mrgreen:

 

Men ja det er sådan ldit "spark bagi" sådan en bog tit giver en.

 

(nogle ting kunne udbydes ect. :oops: ) men generelt en god bog, læsenem, også for de tunge som mig.:5up: en jeg sagtens kunne anbefale videre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt og flot du er kommet dig over den første lidt negative oplevelse med bogen :klap:

 

Uden at nævne min egen bog, så synes jeg, det er det de gode hundebøger gør - får os til at tænke i nye baner og måske lidt længere end vi plejer.

 

Da jeg læste min første Hallgren bog "Hundens gyldne regler" kom der bare så mange AHA'er og jeg kunne selv "tænke videre" fordi jeg forstod, hvad det var, han ville formidle.

 

Jeg oversatte straks bogen "illegalt" og uddelte den til alle mine hundeførere i DcH.

 

Desværre tror jeg lige neop den bog aldrig blev oversat og solgt på dansk.

 

Den blev selve vendepunktet i min hundelærdom.

 

:5up:

 

Jeg kan pludselig se hvorfor Speedy gjorde som hun gjorde, og kan se hvilke fejl vi har gjort med Groa. Jeg ser noget på en anden måde nu, har haft en diskusion om indkald, nu forstår jeg hvad den anden mente.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Nu har jeg osse læst den, og den er super :-D Kompakt med ideer, så man jo allerede nu kan regne ud, at man kommer til at kigge i den igen.

 

Vi har allerede øvet elefant, balance og stå stand på alle gåturene, og til trods for kun har gjort det på en bestemt sten 2 gange, stillede Motor sig foran den da vi kom forbi for lidt siden :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil til at bestille den, men ville lige høre hvor det var den var billigst i fragt? :genert:

 

Har nemlig et begyndende bogflip igen og har set mig varm på to dyre allerede, en om "særligt sensitive mennesker" og en om introverte mennesker :genert::mrgreen::engel:

 

Jeg tror det er billigst på saxo og i www.smileydog.dk -Sidstnævnte er særdeles tilfreds med salget af bogen, har jeg netop hørt, men det er lidt "farligt" at købe der, da der er ret mange lækre hundeting på den site :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...