Hop til indhold

Vi mødte løse vilddyr!


luckyluna
 Share

Recommended Posts

Jeg var ude at ride på stranden idag og pludselig kommer der en ambull og en dobermann løbende mod min hest med ejerene bagefter!!!

Og de havde kurs mod den lille hund der gik bagved os:shock:

(tillæg selv dramatisk musik)

 

Og så ville de LEGE:blink:

 

Synes bare lige de postive oplevelser skulle ud i æteren også:lol:

 

Ejerne havde ikke nået at se mig til hest og blev helt blege da deres hunde løb i mod mig. Men heldigvis er Rebel ligeglad med hunde og de her hverken gøede eller skabte sig på anden vis bare nysgerrige og fjollede. Hilste på den lille hund og løb så tilbage til far. Doberen var kun 7 mdr og så bedårende, vildt lange bambi-ben:lol: Ham kunne jeg ikke lade være med at grine af:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var ude at ride på stranden idag og pludselig kommer der en ambull og en dobermann løbende mod min hest med ejerene bagefter!!!

Og de havde kurs mod den lille hund der gik bagved os:shock:

(tillæg selv dramatisk musik)

OK! melodien fra dødens gab :lol:

 

Og så ville de LEGE:blink:

 

Synes bare lige de postive oplevelser skulle ud i æteren også:lol:

 

Ejerne havde ikke nået at se mig til hest og blev helt blege da deres hunde løb i mod mig. Men heldigvis er Rebel ligeglad med hunde og de her hverken gøede eller skabte sig på anden vis bare nysgerrige og fjollede. Hilste på den lille hund og løb så tilbage til far. Doberen var kun 7 mdr og så bedårende, vildt lange bambi-ben:lol: Ham kunne jeg ikke lade være med at grine af:-D

Ej hvor godt luckyluna:klap::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Går Skæbnessymfonien an? :-P

 

Ej, hvor super dejligt :)

 

Jeg kendte engang en deeejlig dobberman, han var bare så nuller! Og kan sagtens forestille mig, hvordan en teenager ville se ud, haha. Man kan vel næsten tale om stankelbensforhold :lol: Selvom jeg ikke er meget for stankelben, men i mangel af bedre ideer til dyr med meeeget lange ben :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Min hund laban var engang nede ved et cirkus i albertslund for jeg normalt gaar med hunden. Jeg havde ham løs den dag, han var kun hvalp og var ikke aggressiv, heller ikke over for hanhunde som han er idag.

 

Naa men anyways, hestene og elefanterne er kun indhegnet med en snor! De er vel godt opdraget. Laban tonsede lige ind til hestene, uden at høre efter mig, og straks forelskede han sig i hestene. Hestene syntes nu ogsaa han var sød, saa det gik helt fint. Men efter der tror han desværre at alle heste er lige saa rolige og legesyge som cirkus heste. Og et stykke tid havde jeg store problemer i skoven. For hver gang jeg havde ham løs løb han efter ridere. De er nu heldigvis flinke nok, men det er super belastende. Elefanterne var han dog mere bange for hehe. Og han blev bidt af en pony da de skulle bryde. Men jeg er sikker paa den pony syntes det var super sjovt at lege med laban hehe.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter

Vinter mødte en sød amstaff for ikke så længe siden. Ejeren sagde, at hun ikke ofte så hendes hund lege med andre. Det gjorde mig lidt glad, at han og vinter legede.

 

Og så var han rigtig dejlig. Han kom hen og sagde 'hej med dig' engang imellem når de holdt pause i legen. Og 'fortalte' mig, at han ihvertfaldt godt kunne sidde og kigge fint op for at få en godbid og også kunne nusse lidt for at arbejde lidt for sagen :)

 

Han var en flot hund, og rigtig legesyg :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...