Hop til indhold

Flipsedyret.... en føljeton om en minigalning!


potil
 Share

Recommended Posts

Så kom pakken fra Olivers!!! :banan::banan::banan:

 

og en lillebitte bemærkning fra flipsedyret selv:

 

mad til mig, kiks til mig og gave til mig :banan::vuf:

mad til mig, kiks til mig og gave til mig:banan::vuf:

mad til mig, kiks til mig og gave til mig :banan::vuf:

 

 

 

Det er så skønt at få pakker som man er med til at pakke op... :hjerte::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 54
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

indlægget er kopieret fra alt og intet-tråden.. men nu med billeder af den lille stakkels fyr :hjerte:

 

"Så er jeg hjemme igen efter besøget hos psykiateren - og det blev heldigvis en rigtig god oplevelse :5up:

hans konklusion var ihvertfald helt i tråd med mine tanker, så det var virkelig alle skruplerne værd, håber så bare at socialrådgiverenn vil tage dem til efterretning :blink::blink:

-så nu er jeg træt og lettet :blink:

 

 

 

Men da jeg kom hjem, kom jeg hjem til en dværgmastiff med et snudeskaft der ville gøre enhver bullterrier misundelig :shock::shock:

Tror han er blevet stukket af en brumbasse eller sådan noget og tror jeg så det da det skete når nu jeg fintænker over det :hmm:

jeg tænkte fluks i antihistamin-baner, men min mor nåede at stoppe mig, hun sagde at det ville være bedst for hans fremtidige modstandskraft hvis han selv kunne få lov at "bekæmpe" det, og det har hun jo nok lidt ret i :blink:

- så nu holder jeg nøje øje med ham... han virker på ingen måder generet af det...

 

- men lidt hys er man vel altid :engel::lun: "

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er vi på landet og flipsedyret har glemt alt om stikket, og fejret den normale størrelse snude, med en tur i en hestepære :stupid::klap:

 

så weekendens første bad er vel-overstået :mrgreen:

nogen bud på samlede antal bade vi kan nå i løbet af weekenden? :slem::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Adder badder bussemand!! :fornaermet::drille::rolleyes:

....kom det stønnende fra Flipsedyret for lige under en time side, hvor han kom i bad, det 1 bad i denne weekend :stupid:

 

Det kan godt være jeg til til at lave lidt odds på ham, på hvor mange brusebade han kan nå i løbet af sådan en weekend på landet, hvor nærmeste nabo er en mark med hestepærer :hmm::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Så nu har Flipsedyret altså lavet stuntet der går over i historien :klap::klap::klap:

 

vi er til ålegilde og alle glæder sig til ålene og der bliver sagt værs'go, folk fylder på deres tallerkener og skal lige til at tage første himmerigsmundfuld i det min lille frække hund tropper op indsmurt i hestepærer!!!! :oops::oops::oops:

han tramper ind under bordet hvor alle sidder og lægger sig :oops::oops::oops::oops:

 

.... og der bredte sig en liflig hørm af hesteprut :oops::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

jeg skyndte mig at få ham vasket, men dunsten fra ham nåede alligevel at trække tårer hos et par af gæsterne :mrgreen::mrgreen:

 

Flipsedyret var ret tilfreds med sin egen indsats :klap::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så nu har Flipsedyret altså lavet stuntet der går over i historien :klap::klap::klap:

 

vi er til ålegilde og alle glæder sig til ålene og der bliver sagt værs'go, folk fylder på deres tallerkener og skal lige til at tage første himmerigsmundfuld i det min lille frække hund tropper op indsmurt i hestepærer!!!! :oops::oops::oops:

han tramper ind under bordet hvor alle sidder og lægger sig :oops::oops::oops::oops:

 

.... og der bredte sig en liflig hørm af hesteprut :oops::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

jeg skyndte mig at få ham vasket, men dunsten fra ham nåede alligevel at trække tårer hos et par af gæsterne :mrgreen::mrgreen:

 

Flipsedyret var ret tilfreds med sin egen indsats :klap::klap:

 

Flipsedyret er bare min helt :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeannette og Aslan:

 

- han forstår virkelig at vælge de helt rigtige tidspunkter :oops:

øøj, hvor var det altså pinligt og alligevel helt vildt sjovt, for han synes jo bare at han var den lækreste dværgmastiff nord for Alperne og at vi så lige skulle til at spise, ja, det kunne da absolut ikke være hans hovedpine :mrgreen:

 

 

også var han ret glad for de 26 hænder der klart var kommet for hans skyld :lun::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 years later...

Hjemme fra weekend hos mine forældre, vi blev budt velkommen med nytårs-krudt, så nu laver Flipsen en Maude under slumretæppet :ae:

- men der er en lille risiko for at den her tråd bliver opdateret oftere da hende den gumpetunge er rigtig rigtig skidt - slet ikke hænge sammen i øjeblikket :(

 

men så har Flipsen da lidt kvalitetstid med mig :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

:ae: Håber det snart kan blive lidt bedre :kys:

 

tak søde :hjerte:

 

- og min døgnrytme er også gået i kludder :rolleyes:

 

 

Men tilgengæld er det ret sjovt at se flipsedyret skræve over sjap-tøsneen, høje benløft og let spredte ben... han er en lille komiker - han behøver ikke bamsestøvlerne for atgå som John Cleese :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...