Hop til indhold

Advarsel.

Jane
 Share

Recommended Posts

Hvad syntes i om, at man nu kan give hinanden advarsler?.

Jeg bryder mig ikke om det.

Skulle der komme nogle herind som ikke kan finde ud af, at bruge den gode tone vi har. Må det være Admin der giver en advarsel.

Link til indlæg
Del på andre sites

Min første tanke er også, at en seriøs advarsel mister lidt effekten hvis "alle og enhver" kan gøre det. Og desuden risikerer vi, at nogle misbruger den mulighed fordi eks. deres grænse ligger lidt lavt i forhold til "almindelig tålegrænse". Det er heller ikke min opfattelse, at det tilfalder brugerne at opretholde ro og orden ved at benytte advarsler, men at brugerne via god opførsel og ordentlig tone sætter standarden for tonen på forummet. Enig i, at admins bør være de eneste, der kan give advarsler. advarsler er trods alt ret videregående, og vi burde som brugere være i stand til at tale om tingene, og eventuelt kontakte en admin om et problem hvis det ikke kan løses konstruktivt.

Mvh. Eva

Link til indlæg
Del på andre sites

Skulle der komme nogle herind som ikke kan finde ud af, at bruge den gode tone vi har. Må det være Admin der giver en advarsel.

Er det ikke fordi du er redaktør du kan uddele advarsler?

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det ikke fordi du er redaktør du kan uddele advarsler?

Næ det tror jeg nu ikke.

Ved siden af karmahjertet er der et symbol på et gult og rødt kort, når man holder pilen hen over dette symbol står der giv advarsel til og navnet. Det vil jeg da mene er noget alle kan.

Link til indlæg
Del på andre sites

Næ det tror jeg nu ikke.

Ved siden af karmahjertet er der et symbol på et gult og rødt kort, når man holder pilen hen over dette symbol står der giv advarsel til og navnet. Det vil jeg da mene er noget alle kan.

Jeg tror ikke alle har den knap. Feks. her på mit job har jeg som sys.admin mange flere muligheder end brugerne har, og dermed flere knapper. Jeg vil gå ud fra det er det samme på debatten som redaktør ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

Jeg tror det er fordi du er redaktør :)

Vi må ikke bruge det til at give folk vi ikke bryder os om, jeg synes ikke om at vi har muligheden, som du kan se nede i redaktørforraet, men der er regler for det, og vi kan anmeldes hvis vi misbruger det, hvilket jeg er sikker på ingen gør :-D

Nej gudskelov har vi ikke i debatterne mulighed for at give efter for vores hidsighed ved at trykke på en knap, vi må ''nøjes'' med ord, og det synes jeg er godt :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror ikke alle har den knap. Feks. her på mit job har jeg som sys.admin mange flere muligheder end brugerne har, og dermed flere knapper. Jeg vil gå ud fra det er det samme på debatten som redaktør ;)

Ja hvis det kun er os der er redaktører der kan se symbolet, er det en anden sag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Det er jeg glad for at høre (er selv ny på forummet, og har ikke engang fundet ud af hvordan tak funktionen virker), men såfremt det havde været muligt at give advarsler var det nok ikke så fedt.

Du trykker bare på tak underst i indlæg til højre :)

Man giver karma oppe på hjertet øverst, og du kan se dine karmaer i dit kontrolpanel, nederst :)

Link til indlæg
Del på andre sites

KORS!!! hvor der altså mangler et sted hvor man kan få oplysninger om alting her på siden, og om hvordan alting bruges.... Åbenbart også for redaktører... :blink:

Sådan en "Kom godt i gang"-side... Alting ER måske forklaret i diverse tråde rundtenom..... Men det er da noget uoverskueligt.... Jeg HAR opgivet at finde hoved og hale.. Og det må være endnu mere forvirrende for nye brugere... :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
KORS!!! hvor der altså mangler et sted hvor man kan få oplysninger om alting her på siden, og om hvordan alting bruges.... Åbenbart også for redaktører... :blink:

Sådan en "Kom godt i gang"-side... Alting ER måske forklaret i diverse tråde rundtenom..... Men det er da noget uoverskueligt.... Jeg HAR opgivet at finde hoved og hale.. Og det må være endnu mere forvirrende for nye brugere... :roll:

Ja, og tror også det er på vej, Admin skal lige finde ud af det hele, der så mange muligheder her, se nu allr de farver og alt muligt :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites