Hop til indhold

Mest for Findus og Akrebbe :-)


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 252
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst akrebbe
Der er ingen håb tilbage fro dig :engel: Du er ramt!! :shock: Bestil hellere straks 4 til til levering senere :mrgreen: en er slet ikke nok :lun:

 

Haha - GUD så falder kæresten da om:slem: Nææ tror de skal listes ind..én af gangen..ikke så meget snak, og før han ved af det, er der 6 stykker:banan::banan: De fylder jo ikke nær så meget som en Labrador, så vi har jo masser af plads ikke?:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
Haha - GUD så falder kæresten da om:slem: Nææ tror de skal listes ind..én af gangen..ikke så meget snak, og før han ved af det, er der 6 stykker:banan::banan: De fylder jo ikke nær så meget som en Labrador, så vi har jo masser af plads ikke?:klap:

 

Præcis :slem: Jeg har også sagt at vi da bare skal ha to hvalpe med hjem, så er vi fri for at vælge mellem dem ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst akrebbe
Lions of Denmark Flirting *rød hvalp*

 

Hvad skal 2 stakkels hvalpekøbere som Findus og jeg da gøre - når hvalpene ligefrem er SÅ nuttede.. Ja ja jeg ved godt jeg bad om billeder ja .. men hvem ku have gættet at de var så kære... :hjerte::hjerte:GI MIG :hjerte::hjerte:GI MIG:hjerte::hjerte: Gi MIG:hjerte::hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst akrebbe
Præcis :slem: Jeg har også sagt at vi da bare skal ha to hvalpe med hjem, så er vi fri for at vælge mellem dem ;-)

 

se se det var jo ikke helt så dum en idé du fik der!

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha - GUD så falder kæresten da om:slem: Nææ tror de skal listes ind..én af gangen..ikke så meget snak, og før han ved af det, er der 6 stykker:banan::banan: De fylder jo ikke nær så meget som en Labrador, så vi har jo masser af plads ikke?:klap:
Absolut...Lilli kan jo få hvalpe..og det kan jo hænde man ikke kan komme af med dem :engel:
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst akrebbe
jo jo - det er jo den du gerne ville beholde, hun nupper:slem:

 

Ikke at hun får lov at tage min også - der stopper legen Findus:fornaermet:

 

haha - så må du nøjes:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
Vent til du møder dem igen :mrgreen: meget nemmere

 

Det håber jeg, for er ved at blive småtosset over at tænke sådan på det, er åbenbart rigtig dårlig til at tage sådan nogle beslutninger har jeg fundet ud af... :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst akrebbe
Det håber jeg, for er ved at blive småtosset over at tænke sådan på det, er åbenbart rigtig dårlig til at tage sådan nogle beslutninger har jeg fundet ud af... :stupid:

 

Ja så er vi 2 Findus.. Håber ikke, at Janni tror at det er sådan vi er i vores hverdag - så er der sørme da ingen, som ville turde overlade et levende væsen til os:stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
Hun er også meget fin - ikke Findus?:slem:

 

Jo hun er rigtig fin og hende jeg har drømt om og alt muligt, men nu kommer hende svenskeren jo ligesom lige lidt i vejen i og med at hun skal vælge mellem den grønne og blå først..Synes alligevel at det er for lang tid at vente en hel måned med at vælge...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
Ja så er vi 2 Findus.. Håber ikke, at Janni tror at det er sådan vi er i vores hverdag - så er der sørme da ingen, som ville turde overlade et levende væsen til os:stupid:

 

Ha ha nej håber jeg heller ikke... Men tror også bare at det er fordi at det er sådan en stor begivenhed for mig og noget jeg har ventet i mange år på, så måske jeg også har tendens til at overdramatisere det lidt :engel: Alle i kuldet er jo søde, men har bare en følelse af at jeg er bange for at vælge forkert hvis man kan sige det sådan... Ih typisk mig, tror bare at jeg tænker for meget en gang imellem :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ha ha nej håber jeg heller ikke... Men tror også bare at det er fordi at det er sådan en stor begivenhed for mig og noget jeg har ventet i mange år på, så måske jeg også har tendens til at overdramatisere det lidt :engel: Alle i kuldet er jo søde, men har bare en følelse af at jeg er bange for at vælge forkert hvis man kan sige det sådan... Ih typisk mig, tror bare at jeg tænker for meget en gang imellem :stupid:
Ligegyldig hvilken en du vælger så vil du fortælle mig senere at du fik den bedste, den sødeste, den smukkeste...den der passede bedst til jeres familie :mrgreen: tro mig..jeg har været her før :slem:
Link til indlæg
Del på andre sites

Skal de ikke snart have sig nogle navne de små tøser?

 

Blå = Flora :lun:

En hedder Lilli..vi ved bare ikke hvem :mrgreen: En hedder noget hemmeligt, den ved vi heller ikke hvem er..Så kan vi da godt kalde en Flora..Men aner ikke hvilken..den sidste skal hedde..nå nej det ved vi heller ikke..Så lige nu hedder de bare babiiiiiiiiiiiiiissssssssss...og så kommer de :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...