Hop til indhold

Mest for Findus og Akrebbe :-)


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 252
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ih tak for billeder, dem kan man jo ikk få for mange af her i den lange ventetid :mrgreen:

Ja de går sørme til den, de tror måske at det er bedre hvis de går helt op i skålen, hehe ;-) Søde og dejlige ser de ud også selvom de har udviklet sig til frådende vilddyr :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih tak for billeder, dem kan man jo ikk få for mange af her i den lange ventetid :mrgreen:

Ja de går sørme til den, de tror måske at det er bedre hvis de går helt op i skålen, hehe ;-) Søde og dejlige ser de ud også selvom de har udviklet sig til frådende vilddyr :blink:

Søde og dejlige :fornaermet: De næste 2 uger STINKER de af a38 :badr: Jeg kan ikke døje den lugt
Link til indlæg
Del på andre sites

Søde og dejlige :fornaermet: De næste 2 uger STINKER de af a38 :badr: Jeg kan ikke døje den lugt

 

Så kommer jeg da bare op og passer dem de næste par uger :slem: Ej det er måske ikk den lækreste lugt der findes, men ku nu nok godt komme i tanke om værrere :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst akrebbe
Tøserne er 2½ uge gamle og kaster sig allerede som frådende vilddyr over mors mad :stupid:

 

NÅÅÅÅÅÅ de er SÅÅÅÅ nuttede:hjerte::hjerte::hjerte: :ivrig:

Jeg har også lige været inde på hjemmesiden og lure lidt :engel: Fik også Asger til at komme hen og kigge med.."se dén der er måske vores..eller dén der.. eller...og kun 7 uger til..Så kan vi hente hende!!"

(ja jeg indrømmer det - jeg er hvalpeskruk..Jeg kan bare overhovedet ikke vente)

Men hvor bliver det også skønt at få en lille vaps hjem til os igen..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst akrebbe
Fik også Asger til at komme hen og kigge med.."se dén der er måske vores..eller dén der.. eller...og kun 7 uger til..Så kan vi hente hende!!"

 

Hehe.. ja det var nu nok mig som var helt oppe at køre over billederne..Asger kan ikke rigtig komme op at ringe over nogle billeder..Er det altid sådan med mænd? hihi:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe.. ja det var nu nok mig som var helt oppe at køre over billederne..Asger kan ikke rigtig komme op at ringe over nogle billeder..Er det altid sådan med mænd? hihi:slem:
De fleste mænd tror jeg..men slæb ham med herop, så skal du bare se :mrgreen: men pas på..Det er næsten altid mændene der først falder for løveklippet :slem:
Link til indlæg
Del på andre sites

Ja gør det :mrgreen:

Du må hellere få et par bilelder til.Nu er de faldet til ro

 

Nååhr, så ligger de rigtig og putter:lun: Skifter yndlingshvalp for hver gang jeg ser nye billeder, de er jo bare så søde alle sammen.. Kan snart ikk vente længere med at se dem...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe.. ja det var nu nok mig som var helt oppe at køre over billederne..Asger kan ikke rigtig komme op at ringe over nogle billeder..Er det altid sådan med mænd? hihi:slem:

 

Det tror jeg også, altså jo Kasper vil da gerne se billederne, men han sidder ikke og nærstuderer og har ikke behov for at se dem igen og igen ligesom mig... Han synes vist jeg er en smule tosset og måske der er noget om det :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst akrebbe
De fleste mænd tror jeg..men slæb ham med herop, så skal du bare se :mrgreen: men pas på..Det er næsten altid mændene der først falder for løveklippet :slem:

Haha du kan tro, han skal nok komme med op til jer.. Det vil han også godt:engel: Han er bare bedst til, når hvalpene er blevet lidt større.. Det var han i hvertfald da vi fik Balder dengang..Han synes de var noget småkedelige, når de bare lå og møffede rundt og fik mælk hos moderen.. (jeg synes de var noget af det mest vidunderlige, og kunne ha blevet og kigget flere timer..haha :mrgreen: )

Men vi snakker meget om det, og glæder os virkelig meget kan du tro:klap::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst akrebbe
Det tror jeg også, altså jo Kasper vil da gerne se billederne, men han sidder ikke og nærstuderer og har ikke behov for at se dem igen og igen ligesom mig... Han synes vist jeg er en smule tosset og måske der er noget om det :rolleyes:

 

Haha nemlig.. så ved du lidt hvad jeg mener:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst akrebbe
Ih, er fuldstændig solgt til hende, der gaber inde på hjemmesiden :lun: Den sidste. Kan dog ikke lige finde hende på gruppebillederne her i tråden.

 

Har allerede fundet ud af, hvad hun skal hedde.. :lol:

 

Uha - jeg synes det er svært.. De er jo skønne allesammen:hjerte: Men synes rigtig godt om hende med gult bånd, og hende med rødt.. Er spændt på at se hvem jeg er så heldig at få med hjem..

 

Jeg har også fundet ud af hvad vores skal hedde:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

sikke nogen fine piger :hjerte:

 

hvis jeg skal vælge at være mest forelsket i én, skal det også være hende den sidste. jeg tror nok, at det var hende der blev ved med at dumpe ud af kurven, da vi var på besøg. :lun:

 

jeg kan godt forstå at i glæder jer! ventetiden er laaaang! og nu er der jo kun 16 dage til vi henter halfdan. ja, hvem tæller ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Uha - jeg synes det er svært.. De er jo skønne allesammen:hjerte: Men synes rigtig godt om hende med gult bånd, og hende med rødt.. Er spændt på at se hvem jeg er så heldig at få med hjem..

 

Jeg har også fundet ud af hvad vores skal hedde:blink:

 

Uh, hvad skal hun hedde? :mrgreen: Vi har også lavet en liste som vi efterhånden har forkortet meget ned, men tror vi venter med at vælge ud indtil vi har set hende... Synes i hvert fald at det er svært at beslutte sig...

Link til indlæg
Del på andre sites

sikke nogen fine piger :hjerte:

 

hvis jeg skal vælge at være mest forelsket i én, skal det også være hende den sidste. jeg tror nok, at det var hende der blev ved med at dumpe ud af kurven, da vi var på besøg. :lun:

 

jeg kan godt forstå at i glæder jer! ventetiden er laaaang! og nu er der jo kun 16 dage til vi henter halfdan. ja, hvem tæller ...

 

Hehe du sætter kryds i kalenderen ;-) Så dejligt for jer at ventetiden snart er overstået, bliver skønt at få ham hjem...-Glæder mig til at høre alt om hvordan den første tid kommer til at gå :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst akrebbe
Uh, hvad skal hun hedde? :mrgreen: Vi har også lavet en liste som vi efterhånden har forkortet meget ned, men tror vi venter med at vælge ud indtil vi har set hende... Synes i hvert fald at det er svært at beslutte sig...

 

Hun skal hedde Lilli..;-) Jeg synes det var sådan et fint navn, til en lille tæve. Og så er har det en meget positiv klang når man udtaler det. Det fortrød jeg nemlig lidt med Balder - det blev hurtigt et lidt tungt navn.. Hvis I forstår hvad jeg mener:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...