Hop til indhold

Mest for Findus og Akrebbe :-)


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Gæst Troglodyt
Her er nogle hvor Zorro er på.

Heika ser sødest ud, men den bedste af dem alle sammen er Zorro.

 

Hvor er han altså skøøøøn! Han er et rigtigt MANDFOLK!

 

Vi kommer bare til at længes endnu mere, når vi ser alle de billeder!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 252
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Troglodyt
Så komer der lidt bilelder af alle hvalpene fra i dag..Så kan jeg vel få fred et par dage :mrgreen: Så det er bare at sætte sig tilbage og vente på at jeres hvalp bliver uploadet :engel:

 

Lions of Denmark Damn it! Vici *Mille*

 

Hun ser nu også næsten kongelig ud!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Troglodyt
Lions of Denmark Born Happy *Zorro*

 

Det er bare de bedste billeder, jeg hidtil har set af Zorro! Er han allerede ved at få gråt skæg?

 

Han ser ud til at have personlighed - eller hundelighed ;-) - altså karakter.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Troglodyt
Lions of Denmark Born True *Frantzi*

 

Og jeg kan altså godt forstå at Laura er helt vild med Frantzi, Han ser altså bare sååå kær ud!

 

Men han er nu også lidt renere her end på de sidste billeder :drille: . Det kunne jo næsten se ud som om opdrætteren har haft store vaskedag :klap:

 

:hmm:Hmmm.... nu må jeg vist hellere til at passe på - vi skulle jo helst kunne være i stue (eller have) sammen om en uge ......

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi (læs jeg) er meget tilfredse! Ja, hun er en rigtig DAME!
Hun LIGNER en dame :mrgreen: men hun snører alle folk, og de andre hunde også..terry-hvalpene har altid mega-lang snor og forever hvalpepas..Spritte er 2½ år gammel og får stadig lov til at hænge i ørerne på de voksne..Førsteret til mad og gode sovesteder... Jeg frygter at hende og Molly aldrig bliver rigtig voksne :stupid:
Link til indlæg
Del på andre sites

Det er bare de bedste billeder, jeg hidtil har set af Zorro! Er han allerede ved at få gråt skæg?

 

Han ser ud til at have personlighed - eller hundelighed ;-) - altså karakter.

Ja han bliver helt vildt smuk..Udstil ham og så kan jeg love dig at han nok skal tage nogle titler hjem til Færøerne... De 2 bliver et par gode repræsentanter at sende op til jer :klap:
Link til indlæg
Del på andre sites

Og jeg kan altså godt forstå at Laura er helt vild med Frantzi, Han ser altså bare sååå kær ud!

 

Men han er nu også lidt renere her end på de sidste billeder :drille: . Det kunne jo næsten se ud som om opdrætteren har haft store vaskedag :klap:

 

:hmm:Hmmm.... nu må jeg vist hellere til at passe på - vi skulle jo helst kunne være i stue (eller have) sammen om en uge ......

Aj skidtet falder af dem når det tørrer..:mrgreen: Og så har vi jo været på stranden..det hele hjælper :slem:

 

Jeg er nu meget omgængelig, så vi skal nok få det hyggeligt sammen :engel:

 

Laura ville være kommet forbi i den her weekend med sin mor osv.. Men jeg ahr intet hørt fra dem :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Troglodyt

Tuuuusind tak Janni! Nu klarer jeg mig lige til på lørdag!

 

Dánjal, som jeg troede lå og sov sødeligt, stod lige pludselig her ved siden af computeren! Han havde hørt "Zorro" og "Heika" blive nævnt. Og sprang op af sengen. Og han var heelt væk i både Heika og Zorro. Vi synes at Zorro ligner en rigtig løve. Han ser bare så kraftfuld ud. Og Heika, hun er bare den kæreste af dem alle sammen.

 

Det var svært at få Dánjal smidt i seng igen, men det lykkedes.

 

Lige nu kom min mand ind med et brev til mig fra ham med følgende ord (oversat fra færøsk):

 

"Jeg glæder mig så meget til vi får hundene. Jeg har tænkt mig at bygge ting til dem. Og så vil jeg skrive om dem i blokken i min nintendoDSiXL"

(som han har tænkt sig at investere alle sine sparepenge i).

 

En 9 dage er lang tid at vente, når man er 9 år.

 

Bergljót (7 år) vil hver aften høre godnathistorie om hundene.

"Og mor, hvor mange dage er der nu tilbage? Åh, jeg glæder mig, til jeg kan sige IMORGEN kommer hundene"

Link til indlæg
Del på andre sites

Tuuuusind tak Janni! Nu klarer jeg mig lige til på lørdag!

 

Dánjal, som jeg troede lå og sov sødeligt, stod lige pludselig her ved siden af computeren! Han havde hørt "Zorro" og "Heika" blive nævnt. Og sprang op af sengen. Og han var heelt væk i både Heika og Zorro. Vi synes at Zorro ligner en rigtig løve. Han ser bare så kraftfuld ud. Og Heika, hun er bare den kæreste af dem alle sammen.

 

Det var svært at få Dánjal smidt i seng igen, men det lykkedes.

 

Lige nu kom min mand ind med et brev til mig fra ham med følgende ord (oversat fra færøsk):

 

"Jeg glæder mig så meget til vi får hundene. Jeg har tænkt mig at bygge ting til dem. Og så vil jeg skrive om dem i blokken i min nintendoDSiXL"

(som han har tænkt sig at investere alle sine sparepenge i).

 

En 9 dage er lang tid at vente, når man er 9 år.

 

Bergljót (7 år) vil hver aften høre godnathistorie om hundene.

"Og mor, hvor mange dage er der nu tilbage? Åh, jeg glæder mig, til jeg kan sige IMORGEN kommer hundene"

Åhhh hvor er de søde, dine børn..Synd de ikke også kommer med herned :lun::lun:
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Troglodyt
Aj skidtet falder af dem når det tørrer..:mrgreen: Og så har vi jo været på stranden..det hele hjælper :slem:

 

Jeg er nu meget omgængelig, så vi skal nok få det hyggeligt sammen :engel:

 

Laura ville være kommet forbi i den her weekend med sin mor osv.. Men jeg har intet hørt fra dem :megaked:

 

Ja, det virker som om du er omgængelig. Og humor har du ihvert fald masser af. Jeg ligger flad og griner af mange af dine bemærkninger.:lol:

 

Laura er helt hooked på :hjerte: Frantzi :hjerte:, men jeg tror, at Henrik syntes det var lidt langt at køre for kun et par dage. Men jeg er sikker på de kommer.

 

Jeg prøver at fodre Laura med billeder, og skal nok fortælle hende om de nyeste, der er kommet på HF:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Troglodyt
Åhhh hvor er de søde, dine børn..Synd de ikke også kommer med herned :lun::lun:

 

Jamen, det kommer de da helt sikkert engang i fremtiden. :vinken: Men ikke lige i år, i år er det jo hvalpesommer, så i år skal vi være hjemme. Måske et lille smut op i fjeldene og en tur på stranden, så løverne kan få rørt sig.

 

Jeg er sikker på, at alle børn ææælsker at komme forbi Østervrå.:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen, det kommer de da helt sikkert engang i fremtiden. :vinken: Men ikke lige i år, i år er det jo hvalpesommer, så i år skal vi være hjemme. Måske et lille smut op i fjeldene og en tur på stranden, så løverne kan få rørt sig.

 

Jeg er sikker på, at alle børn ææælsker at komme forbi Østervrå.:lol:

 

Jeps det gør de :mrgreen: Min datter har i dag erklæret at hun gerne vil flytte op til Janni - for hun er helt sikkert sød ved børn og sender dem ikke i seng kl 20. :klap::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Troglodyt
Jeps det gør de :mrgreen: Min datter har i dag erklæret at hun gerne vil flytte op til Janni - for hun er helt sikkert sød ved børn og sender dem ikke i seng kl 20. :klap::mrgreen:

 

Jeg kan se det for mig Janni og co med 20 hunde og 20 børn .....:mrgreen:

 

Så tager vi andre på ferie:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Troglodyt
Ja han bliver helt vildt smuk..Udstil ham og så kan jeg love dig at han nok skal tage nogle titler hjem til Færøerne... De 2 bliver et par gode repræsentanter at sende op til jer :klap:

 

Det håber jeg også. Så er der vel nok mulighed for, at der er flere der får øjnene op for racen!:slem:

Jeg kan forstå på det hele, at jeg bliver nødt til at melde mig til ringtræning med det samme!;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det virker som om du er omgængelig. Og humor har du ihvert fald masser af. Jeg ligger flad og griner af mange af dine bemærkninger.:lol:

 

Laura er helt hooked på :hjerte: Frantzi :hjerte:, men jeg tror, at Henrik syntes det var lidt langt at køre for kun et par dage. Men jeg er sikker på de kommer.

 

Jeg prøver at fodre Laura med billeder, og skal nok fortælle hende om de nyeste, der er kommet på HF:blink:

Ih tak :oops:

Laura kan melde sig ind på HF..Annika kan nok hjælpe hende. Så kan hun selv tjekke for billeder :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen, det kommer de da helt sikkert engang i fremtiden. :vinken: Men ikke lige i år, i år er det jo hvalpesommer, så i år skal vi være hjemme. Måske et lille smut op i fjeldene og en tur på stranden, så løverne kan få rørt sig.

 

Jeg er sikker på, at alle børn ææælsker at komme forbi Østervrå.:lol:

Ja det elsker de.. Vi har også heste :mrgreen: Og Natascha gider godt at rende op og ned af vejen mens de rider :slem:
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeps det gør de :mrgreen: Min datter har i dag erklæret at hun gerne vil flytte op til Janni - for hun er helt sikkert sød ved børn og sender dem ikke i seng kl 20. :klap::mrgreen:
Næ jeg sætter dem i arbejde :mrgreen: og bager kage og laver lækker mad til dem... Og lærer dem alle de ting jeg kan :slem: Så børn tror jeg er sååååååååååååååå klåw..:engel:
Link til indlæg
Del på andre sites

Det håber jeg også. Så er der vel nok mulighed for, at der er flere der får øjnene op for racen!:slem:

Jeg kan forstå på det hele, at jeg bliver nødt til at melde mig til ringtræning med det samme!;-)

Ja din mor er sikker på at det bliver en stor race på Færøerne..Når først folk møder dem så forelsker de sig omgående..

igår var der det sødeste unge par på besøg her..Og manden blev så forelsket i Beethoven (og Heartbeat)..Normalt plejer mændene at være (eller lade som om??) at de er helt upåvirkede..Men han var helt lost..Jeg håber at en af dem der skal have en fra det nyeste kuld med Heartbeat som Far springer fra... Så skal han have en :banan:

 

Ja meld dig endelig til..Men bare det at de møder fremmede mennesker jævnligt er nok til at de ikke er bange på udstillinger (de har ogsåe begge 2 været med på 5 udstillinger). jeg har lige fået en hanhund der var udstationeret tilbage. Han er et år, og har aldrig været til ringtræning.Men han har mødt masser mennesker. Han har lige været på 2 udstillinger..Excellent begge gange, og Bedst i Racen den ene gang. uden noget forudgående træning. Andet end at jeg havde lært ham at free-stande :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Næ jeg sætter dem i arbejde :mrgreen: og bager kage og laver lækker mad til dem... Og lærer dem alle de ting jeg kan :slem: Så børn tror jeg er sååååååååååååååå klåw..:engel:

 

Ja - og du er også blevet guru.

 

Hvis jeg forsøger at forklare Tanya noget om hunde er det helt sikkert at hun spørger :" Siger Janni også det?"

 

Hvis du har sagt det så passer det og så vil Tanya godt høre efter hvad jeg siger - men hvis jeg bare svarer at det ved jeg ikke om Janni har sagt noget om så passer det ikke..:stupid:

 

Bare vent - det næste bliver helt sikkert at hun - når moaren er dum - erklærer at nu flytter hun altså op til Janni :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja - og du er også blevet guru.

 

Hvis jeg forsøger at forklare Tanya noget om hunde er det helt sikkert at hun spørger :" Siger Janni også det?"

 

Hvis du har sagt det så passer det og så vil Tanya godt høre efter hvad jeg siger - men hvis jeg bare svarer at det ved jeg om Janni ved noget om så passer det ikke..:stupid:

 

Bare vent - det næste bliver helt sikkert at hun - når moaren er dum - erklærer at nu flytter hun altså op til Janni :mrgreen:

:mrgreen: Måske skulle jeg købe hende et togkort så hun kan komme når du er for dum...
Link til indlæg
Del på andre sites

:mrgreen: Måske skulle jeg købe hende et togkort så hun kan komme når du er for dum...

 

Tja - det kunne da godt være at det var en løsning - det skal nok blive flittigt brugt :mrgreen:

 

Her skal hun både lave lektier og rydde op efter sig selv og gå i seng kl 20 når hun skal i skole dagen efter..

 

Hun har foreslået at vi alle sammen flytter op til jer..:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...