Besvaret April 29, 200818 år comment_22737 Så fik vi hund i weekenden, skal lige finde rundt på forummet inden jeg poster mit første spørgsmål. Men her er 2 billeder, vi har dog ikke lært ham at være så fotogen indtil videre , han er en amerikansk bulldog med lidt anstaff i fra en af hans forældre fik vi af vide. Mvh. (ps. billederne er taget med min SE K750i så helt skarpe er de nok ikke) Rapporter
Besvaret April 29, 200818 år comment_22740 Velkommen og tillykke med vidundret PS: Jeg synes, billederne er flot skarpe Rapporter
Besvaret April 29, 200818 år comment_22744 Tillykke og velkommen Han ser dejlig ud, en voksen hund, hvordan er han faldet til? Spørg bare Rapporter
Besvaret April 29, 200818 år Forfatter comment_22749 Jo han er faldet utroligt godt til, dog først i går han rigtig blev aktiv og legesyg, men han var renlig, kunne de mest gængse kommandoer og går forbavsende pænt, plus at vores søn på 2 ½ allerede er begyndt at sige at de er bedste venner Nu mangler vi bare at starte på hundetræning med ham. Rapporter
Besvaret April 30, 200818 år comment_23003 øv. jeg kan ikke se billederne Men tillykke med ham. B&B Rapporter
Besvaret April 30, 200818 år comment_23044 Velkommen, håber i bliver glade for at være her. Vi er bidt af hunde, men vi bidder ikke:blink: Rapporter
Besvaret April 30, 200818 år comment_23076 Tillykke med ham! Han ser da bare sød og dejlig ud Rapporter
Besvaret Maj 1, 200818 år Forfatter comment_23164 Der er lidt flere billeder her http://picasaweb.google.dk/guanomo/Cujo?authkey=PN0CoTaeT4g Rapporter
Besvaret Maj 1, 200818 år comment_23216 Jo han er faldet utroligt godt til, dog først i går han rigtig blev aktiv og legesyg, men han var renlig, kunne de mest gængse kommandoer og går forbavsende pænt, plus at vores søn på 2 ½ allerede er begyndt at sige at de er bedste venner Nu mangler vi bare at starte på hundetræning med ham. Tillykke med babyen... Han ER da nutti' Hvornår/hvor skal I gå til træning? Rapporter
Besvaret Maj 2, 200818 år Forfatter comment_23414 Hvornår/hvor skal I gå til træning? Ja det er jo lige det, jeg har ikke haft tid til at ringe i denne uge, men har fået at vide de kun starter hold omkring marts måned i denne her omegn, men nu må vi se. Rapporter