Hop til indhold

Hundens Dag på Bakken d. 13. maj


Recommended Posts

Det er ikke sikkert at vi dukker op ved porten, men hvis vi gør, bliver det den ved parkeringspladsen kl. 11.00 :-D

 

Og jep, jeg har dit nummer, så må vi bare håbe at opkald går hurtigere igennem end mms'er :cool::mrgreen:

 

Kommer kæresten ikke med :engel::slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 132
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Nelson og jeg tager på Bakken, hvis det ikke står ned i stænger...

Og jeg tror, vi tager min mor og hendes Mille med.

 

/Mette

 

Ps. Hvad tid starter bedømmelserne? Og hvor på Bakken foregår skuet?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kunne være super hyggeligt hvis du kom :5up:

 

Det gør jeg, hvis ikke det står ned i stænger, så er jeg nok så tilpas mageligt anlagt, at jeg tager på Tante-T med min veninde i stedet for :engel::mrgreen:

 

Det burde opkald nu :mrgreen: Og MMS'en gik nu fint hurtigt igennem - det er bare min mobil, der ikke ejer indstillingerne, så skulle vente på dum sms fra TDC, så jeg kunne se billedet på nettet :lol:

 

Ja jeg fik jo altså besked efter et par dage om at den ikke var afleveret :fornaermet:

Kommer kæresten ikke med :engel::slem:

 

Det synes jeg også! :banan::klap::lun: Holger :hjerte:

 

Altså, selvsagt med vedhæng :mrgreen:

 

Nix, han skal til konfirmation :cool: Så I må nøjes med min veninde, men hun er nu også ret sød :mrgreen: (vær dog venlige ikke at sige til hende at jeg har sagt det, jeg vil til hver en tid nægte det :cool::lol:)

I øvrigt vil det nok ikke være den fedeste oplevelse for Holger Hund, han kan ik' så godt li' andre hunde (han gør dem ikke noget, han gider dem bare ikke) og de små er han bange for :stupid: :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg fik jo altså besked efter et par dage om at den ikke var afleveret :fornaermet:

 

Hm, mærkeligt :confused:

 

Nix, han skal til konfirmation :cool: Så I må nøjes med min veninde, men hun er nu også ret sød :mrgreen: (vær dog venlige ikke at sige til hende at jeg har sagt det, jeg vil til hver en tid nægte det :cool::lol:)

I øvrigt vil det nok ikke være den fedeste oplevelse for Holger Hund, han kan ik' så godt li' andre hunde (han gør dem ikke noget, han gider dem bare ikke) og de små er han bange for :stupid: :lol:

 

Ei, øv, men okay - så er Holger tilgivet, at han ikke kommer med. Næsten, i hvert fald.

 

Bange for små hunde, lol :lol: Men de kan jo også være nogle hidsige bananer :mrgreen: Han skal møde Anton, skal han! Herlig, herlig westie! :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hm, mærkeligt :confused:

 

 

Det er vel fordi den ikke har kunnet aflevere den på normal vis? :vedikke:

 

Ei, øv, men okay - så er Holger tilgivet, at han ikke kommer med. Næsten, i hvert fald.

 

Det tror jeg at han sætter stor pris på :blink:

 

Bange for små hunde, lol :lol: Men de kan jo også være nogle hidsige bananer :mrgreen: Han skal møde Anton, skal han! Herlig, herlig westie! :lun:

 

Det ville nok mere være et menneske behov end Holgers, jeg tror faktisk at han er pænt ligeglad :mrgreen: Bare han har sin far, så er alt andet vist ligegyldigt :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf
Nelson og jeg tager på Bakken, hvis det ikke står ned i stænger...

Og jeg tror, vi tager min mor og hendes Mille med.

 

/Mette

 

Ps. Hvad tid starter bedømmelserne? Og hvor på Bakken foregår skuet?

 

Bedømmelserne starter kl. 10 og foregår på arealerne ved indgangen ved den store p-plads og Peter Lips Hus.

 

Dogdancing starter kl 12 på scenen inde på Bakken.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er vel fordi den ikke har kunnet aflevere den på normal vis? :vedikke:

 

Ja, det har du nok ret i - jeg er nok en af de sidste man skal spørge hvordan sådan noget fungerer :mrgreen:

 

Det tror jeg at han sætter stor pris på :blink:

 

Hehe :mrgreen:

 

Det ville nok mere være et menneske behov end Holgers, jeg tror faktisk at han er pænt ligeglad :mrgreen: Bare han har sin far, så er alt andet vist ligegyldigt :lun:

 

Det kan du så have ret i :mrgreen:

 

Åh :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay jeg er så ved at blive godt forvirret her, men tror jeg har den nu... :vedikke: Nollike´s kæreste har en hund som hedder Holger :confused: For jeg troede så lige det var kæresten der hed Holger, og synes at det var da underligt, som hun omtalte ham som en hund :???::roll:

 

:stupid:

 

Men nu har jeg vist fattet det rigtigt eller... :genert:

 

Bare typisk mig :genert::lol: :stupid: :roll:

:lol:;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay jeg er så ved at blive godt forvirret her, men tror jeg har den nu... :vedikke: Nollike´s kæreste har en hund som hedder Holger :confused: For jeg troede så lige det var kæresten der hed Holger, og synes at det var da underligt, som hun omtalte ham som en hund :???::roll:

 

:stupid:

 

Men nu har jeg vist fattet det rigtigt eller... :genert:

 

Bare typisk mig :genert::lol: :stupid: :roll:

:lol:;-)

 

Jeg vidste nu heller ikke hvem Holger var, men gætter også på, at han må være en hund:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay jeg er så ved at blive godt forvirret her, men tror jeg har den nu... :vedikke: Nollike´s kæreste har en hund som hedder Holger :confused: For jeg troede så lige det var kæresten der hed Holger, og synes at det var da underligt, som hun omtalte ham som en hund :???::roll:

 

:stupid:

 

Men nu har jeg vist fattet det rigtigt eller... :genert:

 

Bare typisk mig :genert::lol: :stupid: :roll:

:lol:;-)

 

Jeps, Holger er Nollikes dejlige bonus-berner, som jeg glæder mig max til at møde! :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er fedt at vi kommer så mange!!

VEJRET HAR BARE AT HOLDE!! Ellers så bakker jeg nok også ud hvis det står ned i stænger... :oops:

 

Og Sonja - bare kør rutinen et par gange i hovedet og så er den der...ellers så må du bare improvisere ligesom til melodi grand prix nummeret, hvor I vandt :mrgreen:

 

Medmindre jeg får slået mine 5 alarmer fra, så er jeg ved porten kl. 11.15 (den man kommer til fra stationen)

Mit mobilnr. er 26289925 - så hvis man lige blir forsinket og vi skal vente, så kan man bare lige skrive eller ringe til mig :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Prøvede lige at kigge siderne igennem og får det til at:

 

AinaB (møder ved "s-togs" port kl. 11.15)

Petrine (møder ved "s-tog"s-port kl. 11.15)

bernerazuro (møder ved "s-togs" port kl. 11.15)

Bamseida ( møder ved "s-togs" port kl. 11.15)

Nollike (møder måske ved "s-togs"port kl. 11.15)

BlackGSD

FOX

JeanetteH

missmette

Sahara

Lab-lover (er tilmeldt skue)

Klüssendorf (er tilmeldt skue)

 

:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Prøvede lige at kigge siderne igennem og får det til at:

 

AinaB (møder ved "s-togs" port kl. 11.15)

Petrine (møder ved "s-tog"s-port kl. 11.15)

bernerazuro (møder ved "s-togs" port kl. 11.15)

Bamseida ( møder ved "s-togs" port kl. 11.15)

Nollike (møder måske ved "s-togs"port kl. 11.15)

FOX

JeanetteH

missmette

Sahara

Lab-lover (er tilmeldt skue)

Klüssendorf (er tilmeldt skue)

 

:banan:

 

Vi kører fra Ishøj omkring kl. 10.00 - vi er nok "kun" på p-pladsen kl. 11.00 - men skal nok finde jer :blink: for jeg har Berner-rikkes telefonnr. - og hvis i skulle være i tvivl er det mig der render rundt med reklame for Dog Camp :engel::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...