Hop til indhold

Hundens Dag på Bakken d. 13. maj


Recommended Posts

Ingen billeder herfra. Der var ingen sol fremme, så gad ikke engang prøve.

 

Men Luna er træt. Det er hårdt at tigge guffer i flere timer:-D

 

Luna er meget mor-syg, så jeg prøver forskellige ting pt. En af dem, er at lade andre holde Luna, mens vi går. I dag fik Fox snoren og gik med Luna. Det gik over alt forventning.. Så det vil jeg fortsætte med at prøve

 

Vi mødte Rikke med Møffe ret hurtigt efter vi ankom. Han er dejlig, Rikke, og Luna takker for guffer:mrgreen:

 

Derefter mødte vi Luna's bedste legekammerat, Binka, der som sædvanlig sugede sig fast i halsbåndet på Luna:lol::lol: Vi mødte dem senere, hvor Binks var ved at rive farmand omkuld, da hun så Luna:mrgreen:

 

Vi mødte en del herinde fra:-D En dejlig dag og nu skal jeg bare sidde med fødderne op resten af dagen:-D

 

Tusind tak for i dag Hr og Fru Fox :-D Det var som altid hyggeligt:-D Luna takker for guffer og jeg takker for mad og for liftet ud og hjem (selvom du skulle have sat mig af i Ishøj;-))

 

Det var rigtig hyggeligt at hilse på de forskellige mennesker herinde fra:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 132
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det var hyggeligt lige at mødes med jer derinde - ikke alle jeg fik set dog, og hvor var BlackGSD med muffins? :fornaermet: Hehe..

 

Sonja og Tyson gjorde det virkelig godt :5up: Men sgu også svært at hamle op med klasse 3 udøvere og nogle af dem var endda på landsholdet :shock:

 

Jeg fik taget lidt billeder, men ikke helt så mange som planen - var nok for tæt på scenen i forhold til Tysons lille størrelse :hmm:

 

Må lige uploade billederne senere - skal gøres på den gamle computer og ved sgu ik lige hvor den er blevet rykket hen under oprydningen :confused:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Så er vi også tilbage :mrgreen:

 

Møffe er godt og grundigt boosted, vi ankom klokken 9 :shock: Godt nok stod vi stille i meget af tiden, enten ved skue og ellers ved dogdancing og da vi lige spiste - men det var noget af en omgang på opleveren for ham :klap: Og vi var der fandme i 6 timer sammenlagt :shock: Tiden går bare, uden man tænker over det!

 

Vi mødte Bamseida, Petrine, Nollike, Klussendorf, Aina B, Sonja77, JeanetteH. Har måske glemt en, beklager, hvis jeg har :genert:

 

Og så vil jeg også lige sende en klage om manglende BlackGSD - og Muffins! :fornaermet: Nå!

 

Sonja og Tyson var bare SÅ gode til Dogdancing! Synes absolut de var en af de bedste! En af dem, der skulle/er på landsholdet var godt nok kedelig :gab: Det var bare plads, plads, plads og plads. Og så lidt alternativt plads og et par snur. Y no más...

 

Fik taget et par billeder af dem :klap:

 

[ATTACH]26405[/ATTACH]

 

[ATTACH]26406[/ATTACH]

 

[ATTACH]26407[/ATTACH]

 

[ATTACH]26408[/ATTACH]

 

[ATTACH]26409[/ATTACH]

 

[ATTACH]26410[/ATTACH]

 

[ATTACH]26411[/ATTACH]

 

[ATTACH]26412[/ATTACH]

 

[ATTACH]26413[/ATTACH]

 

[ATTACH]26414[/ATTACH]

 

[ATTACH]26415[/ATTACH]

 

[ATTACH]26416[/ATTACH]

 

More to go :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Ser rigtig fin ud med lille Tyson :5up:

 

Er dybt misundelig, ville også gerne have været der inde, men havde travlt med hvalpebesøg og "bleskifte".

Link til indlæg
Del på andre sites

Hyggelig dag på bakken :5up:

 

Det var sjovt at se HTM i virkeligheden og så "kendte" jeg ret mange af deltagerne.

Ej, de 3 af dem kender jeg rent faktisk, da de er mine trænere i rally ( Anja og Sofie) og agility (Annette Dalgaard).

Randi har jeg mødt til et DGI trick arrangement i DAK og så var der jo Sonja, som jeg aldrig har mødt, men kun "snakket" med herinde.

 

Alle var utrolig dygtige, især når man selv har snuset lidt til HTM og ved hvor svært og tidskrævende det er.

 

Nana er fyldt op med indtryk - den lille teenager rod. Krøb under sæderne for at snuse til Jeanettes Luna midt i HTM showet:oops:. Luna tog det dog pænt!

 

Da vi kom ud i bilen, faldt hun død om og sov hele vejen hjem og hun laver ikke meget ballade nu :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nana er fyldt op med indtryk - den lille teenager rod. Krøb under sæderne for at snuse til Jeanettes Luna midt i HTM showet:oops:. Luna tog det dog pænt!

 

Da vi kom ud i bilen, faldt hun død om og sov hele vejen hjem og hun laver ikke meget ballade nu :mrgreen:

 

Hun er så sød, hende Nana:-D

 

Og det viser sig så, at hende Helle, der optrådte.. er min mors kollega :lol:

 

Hun havde godt snakket om det forleden, men det havde jeg da glemt igen:oops: Så øhm, jeg har sagt hej til kollegaens hund, og kunne ikke helt forstå, hvorfor hun kiggede lidt. Troede det var fordi Luna måske ikke måtte hilse. Men altså hun har måske kunne genkende lidt. Jeg er åbenbart begyndt at ligne min mor mere og mere med årene:-)

 

Nå men jeg er da bare endnu mere fascineret af borderen end jeg allerede var:lun: Jeg er helt exet med det pleaser-gen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf
Synes Tyson var SÅ god til dogdancing, se selv

 

[media]

[/media]

 

og Petrines agillity-træner var der også

[media]

[/media]

 

Godt at der blev lavet et par film, for Andersand og jeg var de sidste i skueringen, og nåede slet ikke op til Dogdancing, før det var færdigt. Andersand gjorde det ret fint i ringen, til tros for at han var ved at være godt træt af at vente. Da vi endeligt skulle i ringen, havde han allerede fået nok indtryk og ville egentligt helst side på skødet af min far i hans kørestol :lol:. Men vi kom i gennem de indledende øvelser og gik videre til store ring som bedste baby ( der var godt nok også kun os :mrgreen: )

 

Mens vi ventede på store ring hilste Andersand på endnu flere hunde og mennesker inde på Bakken, både på egne ben og fra min fars skød. Her stødte vi på Petrine og Aina B. Hyggeligt at møde jer i egen person og hund :klap:

 

Store ring gik mindre godt. Jeg tror, at Andersand blev lidt nervøs og forvirret for det hele, men han slappede lidt af og kom igennem seancen og fortsatte med at søge kontakt til de andre hunde, så snart vi kom ud af ringen igen. Så alt i alt en god og lærerig tur, hvor vi også lige fik hilst på Bamseida og bernerazuro. Andersand gik ud som et lys så snart vi nåede bilen og har sammenlagt været vågen 30 min. siden da :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Karen22

Hej Allesammen

 

Øv hvor er jeg ked af at jeg ikke havde set denne tråd før nu.... jeg var også på Bakken og kigge på både skue og Dogdancing.... Det kunne have været rigtig hyggeligt at hilse på nogen af jer....

 

Jeg synes at der var rigtig mange dygtige udøvere - Jeg synes også at Sonja med lille Tyson gjorde det rigtig godt... super flot Sonja (jeg kunne jo huske dit navn herinde fra, da det blev nævnt :banan:)

 

Synes bestemt ikke at programmerne med meget plads var kedelige - Der er jo stor forskel på freestyle og HTM. Freestyle har man frie hænder og de programmer er præget af masser af tricks - disse programmer er meget publikum venlige - og HTM er der 10 positioner som skal udfylde programmet.... hmmnn jeg har prøvet at kaste mig ud i et HTM program og det er bare sååååå svært når det skal være så præcist.... men det er nok derfor at jeg synes at de var ret flotte de få HTM programmer der blev vist... især var jeg vild med programmet med den lillla kjole (er ikke helt sikker på hvilket musik stykket var) men synes at positionerne var helt vildt flotte....

 

Men min lille tøs og godt nok også træt ovenpå dagens oplevelser.....

Håber på at jeg kan få lov at hilse på jer en anden gang....

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Allesammen

 

Øv hvor er jeg ked af at jeg ikke havde set denne tråd før nu.... jeg var også på Bakken og kigge på både skue og Dogdancing.... Det kunne have været rigtig hyggeligt at hilse på nogen af jer....

 

Jeg synes at der var rigtig mange dygtige udøvere - Jeg synes også at Sonja med lille Tyson gjorde det rigtig godt... super flot Sonja (jeg kunne jo huske dit navn herinde fra, da det blev nævnt :banan:)

 

Synes bestemt ikke at programmerne med meget plads var kedelige - Der er jo stor forskel på freestyle og HTM. Freestyle har man frie hænder og de programmer er præget af masser af tricks - disse programmer er meget publikum venlige - og HTM er der 10 positioner som skal udfylde programmet.... hmmnn jeg har prøvet at kaste mig ud i et HTM program og det er bare sååååå svært når det skal være så præcist.... men det er nok derfor at jeg synes at de var ret flotte de få HTM programmer der blev vist... især var jeg vild med programmet med den lillla kjole (er ikke helt sikker på hvilket musik stykket var) men synes at positionerne var helt vildt flotte....

 

Men min lille tøs og godt nok også træt ovenpå dagens oplevelser.....

Håber på at jeg kan få lov at hilse på jer en anden gang....

 

Du har garanteret ret - synes bare ikke, at det var så interessant at se på :genert: Men det var så også kun den ene af danserne. Det var lidt for ensformigt hele vejen igennem :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for i går til jer jeg mødte :5up: Noomi fik vist styr på sin "Bakke-fobi", et par gange undervejs kom hun i tanke om at Bakken vist nok var et farligt sted, men glemte alt om det, når der så kom en ny hund forbi :lol: :klap:Og nøj hvor var hun træt til sidst, hun orkede slet ikke at trække i snoren og stod bare og hang i døren i stedet for at styrte ind og tigge guffer som hun plejer, da hun blev afleveret hos mormor og morfar fordi jeg skulle på arbejde :mrgreen:

 

 

Sonja: Flot opvisning :5up: :klap: Hvad nummer blev I? :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for i går til jer jeg mødte :5up: Noomi fik vist styr på sin "Bakke-fobi", et par gange undervejs kom hun i tanke om at Bakken vist nok var et farligt sted, men glemte alt om det, når der så kom en ny hund forbi :lol: :klap:Og nøj hvor var hun træt til sidst, hun orkede slet ikke at trække i snoren og stod bare og hang i døren i stedet for at styrte ind og tigge guffer som hun plejer, da hun blev afleveret hos mormor og morfar fordi jeg skulle på arbejde :mrgreen:

 

 

Sonja: Flot opvisning :5up: :klap: Hvad nummer blev I? :-D

 

Tak i lige måde :-D Luna var også helt færdig i går :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...