Hop til indhold

Hjælp til månedens hund Maj 2010


Tonks
 Share

Recommended Posts

:mrsgreen: synes de er så fine de hjælpetråde! Så jeg vil da lige viderefører dem, og spørger hvilket et i synes?::engel:

 

Begge billeder er Izzie der lærer at dække, bare med nogle måneders mellemrum :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
:mrsgreen: synes de er så fine de hjælpetråde! Så jeg vil da lige viderefører dem, og spørger hvilket et i synes?::engel:

 

Begge billeder er Izzie der lærer at dække, bare med nogle måneders mellemrum :blink:

 

Hmm billederkvaliteten er helt klart bedst på sidste men hun er så bedårende på det første:hjerte:

 

kan ikke vælge :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
:mrsgreen: synes de er så fine de hjælpetråde! Så jeg vil da lige viderefører dem, og spørger hvilket et i synes?::engel:

 

Begge billeder er Izzie der lærer at dække, bare med nogle måneders mellemrum :blink:

 

Jeg hælder helt klart mest til nr. 2.

Kvaliteten er bedre, og hun har et rigtig dejligt udtryk :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
Tak folkens :mrsgreen: nr.2 blir det så :blink: har også selv været i tvivl, for det er mine 2 ynglings billeder af min lille pige :lun:

 

Hey Tonks (sry OT) tror forresten det var det der hvalpebillede jeg brugte til at lave de her Izzie billeder med :lun:

 

http://www.hunde-forum.dk/diverse/6768-lave-billeder-tegninger-af-hinandens-hunde-49.html#post348702

 

Hun er så bedårende hende Izzie :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hey Tonks (sry OT) tror forresten det var det der hvalpebillede jeg brugte til at lave de her Izzie billeder med :lun:

 

http://www.hunde-forum.dk/diverse/6768-lave-billeder-tegninger-af-hinandens-hunde-49.html#post348702

 

Hun er så bedårende hende Izzie :hjerte:

 

 

ååårh :lun: havde jeg slet ikke set du havde lavet :hjerte:

 

Neej ikke helt :blink: det var det her:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
ååårh :lun: havde jeg slet ikke set du havde lavet :hjerte:

 

Neej ikke helt :blink: det var det her:

 

Gud ja :-D Nååårh det var fordi jeg kunne genkende den der bold hehe :mrgreen:

 

Oops :oops: Men hun er stadig mega sød! :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf
:mrsgreen: synes de er så fine de hjælpetråde! Så jeg vil da lige viderefører dem, og spørger hvilket et i synes?::engel:

 

Begge billeder er Izzie der lærer at dække, bare med nogle måneders mellemrum :blink:

 

Jeg tror, at jeg ville vælge det første, fordi fordi Izzie har poten på bolden og serud som om hun har øjenkontakt til én og bare venter på en komando.

 

Hjælp med at vælge....

 

Har ikke så mange denne gang, men et par stykker fra lineføring og apport træning kan det da blive til;-)

 

Jeg synes billed nr. 5, lidt af sammen grund som til Tonks. Det ser mere ud på billedet somom der er en igangværende kontakt, men det er stadigt hunden i fokus på billed og ikke hund og fører. Gav det mening :genert: ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...