Hop til indhold

Hveeeeem?


sonja77
 Share

Recommended Posts

Jeg har hørt en lille fugl synge om, at (endnu) en HF'er planlægger at få en løve til næste år. Men hvem er det? Det ved jeg ikke. :vedikke:

 

Så kære kommende løveejer, kom frit frem og fortæl hvem du er, kom nuuuuu, fortæl det please, jeg er så nyyyyysgerrig. :ivrig::oops::mrsgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sitto

Hvem har du hørt det fra? Hvis det er fra Janni, kunne det muligvis være mig.. :genert:

 

Jeg har i hvert fald skrevet en del med Janni på det seneste, efter hun sendte mig en pb her på forum og fortalte mig at løven lød som en hund der ville passe til mig. Jeg har været temmelig mange (forskellige!) racer omkring efter Sitto har fået fred - og seneste race var en Cairn terrier. Tror jeg søgte en som lå så langt væk fra Sitto som muligt.. men efter flere beskeder med Janni, fik jeg øjnene op - Sittos temperament/sind passede perfekt til mig - det er ikke en terrier som matcher mig, det er en hund med et sind ala Sittos. Og efter Janni har fortalt mig en masse, lyder det til at løven også besidder dét fantastiske temperament/sind som Sitto gjorde.. :lun: for hun var virkelig et perfekt match til mig!

Og heller ikke er en hund som har al for stor tendens til at gø.. og jeg må indrømme at efter alle de løve billeder herinde, har jeg altså forelsket mig i dem..

 

Så indtil videre er det i hvert fald planen at jeg skal op og besøge Janni her engang i sommer :-D :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvem har du hørt det fra? Hvis det er fra Janni, kunne det muligvis være mig.. :genert:

 

Jeg har i hvert fald skrevet en del med Janni på det seneste, efter hun sendte mig en pb her på forum og fortalte mig at løven lød som en hund der ville passe til mig. Jeg har været temmelig mange (forskellige!) racer omkring efter Sitto har fået fred - og seneste race var en Cairn terrier. Tror jeg søgte en som lå så langt væk fra Sitto som muligt.. men efter flere beskeder med Janni, fik jeg øjnene op - Sittos temperament/sind passede perfekt til mig - det er ikke en terrier som matcher mig, det er en hund med et sind ala Sittos. Og efter Janni har fortalt mig en masse, lyder det til at løven også besidder dét fantastiske temperament/sind som Sitto gjorde.. :lun: for hun var virkelig et perfekt match til mig!

Og heller ikke er en hund som har al for stor tendens til at gø.. og jeg må indrømme at efter alle de løve billeder herinde, har jeg altså forelsket mig i dem..

 

Så indtil videre er det i hvert fald planen at jeg skal op og besøge Janni her engang i sommer :-D :5up:

 

Spændende! :banan: Det er også en skøn race. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sitto
Spændende! :banan: Det er også en skøn race. :lun:

Ja det lyder i hvert fald sådan. Har også mødt to løver, de ér altså dejlige.. :hjerte:

Kencys kæreste er også en Løwchen. Hehe.

 

Så er virkelig spændt på at skulle op og besøge Janni - får læseferie d. 4 juni, så håber det kan blive i min læseferie/sommerferie :-D

Og udover det er en skøn race, så lyder Janni jo også som den perfekte opdrætter!

 

Så krydser fingre for at alt falder på plads som jeg gerne vil have det til når vi flytter til Odense næste år - så jeg derefter kan blive hunde(løve)ejer :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...