Hop til indhold

Ny på HF :) Hejsa


Gæst *By Frey*
 Share

Recommended Posts

Gæst *By Frey*

Heeey , Så kom jeg endelig ind på HF efter meget undren over den manglede registrerings email :P hehe det blev da løst :)

 

Jeg er også¨på det mindre seriøse HG under samme navn med mopsen Zoe, Blandingen Ziva og den afdøde Broholmer Lystig :)

 

Ville bare lige sige Goddavs, og vil nu bruge resten af aften på at undre mig over hvordan den her side fungere :hmm: hehehe

 

Hav en dejlig aften :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Endelig kom du ind smukke:-)

 

Velkommen..... Jeg er sikker på at du bliver glad for stedet, og tro mig du kommer til at elske alle de foto tråde der er.:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst *By Frey*

Jo tak jo tak :D:D

 

Carina - Hahaha jaaa skal nok komme til at elske det når jeg finder ud af hvordan man kommer rundt :o er super forvirret - og jeg skulle ellers være nørd :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Jo tak jo tak :D:D

 

Carina - Hahaha jaaa skal nok komme til at elske det når jeg finder ud af hvordan man kommer rundt :o er super forvirret - og jeg skulle ellers være nørd :roll:

 

Hehe - Det tager lige noget tid at finde rundt, men det får du sku lært hurtigt... :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mk101

Velkommen til.

 

Tænk, jeg kan ikke længere huske, at det har været besværligt at finde rundt herinde. Så man lærer det jo tilsyneladende ganske hurtigt. De funktioner jeg finder vigtigst er "dagens indlæg", hvor man kan se den samlede oversigt over tråde, hvor der er nye indlæg.

 

"Gå til første ulæste" i hver tråd, kan redde en fra meget scroll. Så er der "tak", som man kan tildele andre hvis man er enig med det de skriver, ønsker at takke for gode råd eller lignende - eller hvis man vil sige tak for et godt grin. Du kan se hvem der har givet dig tak under din egen profil/statistik.

 

Og så er quote vel den eneste funktion mere jeg bruger tit og ofte. Andre kan siden meget bedre end jeg, så hvis der er specifikke spørgsmål, er der sindsygt mange superbrugere herinde.

 

Da jeg først havde lært h-f at kende, blev jeg rimelig hurtig træt af HG, hvor trådene hurtigt bliver uoverskuelige. Og så er det aldrig lykkedes mig at finde noget hygge derinde.

Link til indlæg
Del på andre sites

meget enig med MK101, jeg kan ikke rigtigt huske, at det engang var besværligt at finde rundt herinde - med titlen "monster monster poster" må jeg vist siges, at være kommet efter det rimeligt hurtigt... med over 7000 indlæg på knap 2 år :oops:

 

Også jeg har en profil på HG, men er aldrig blevet fan af siden, føler ikke man bliver hverken "set" eller "hørt" og så mangler der alstå billeder... men DET har vi heldigvis en fantastisk tradition for herinde :5up:

 

Jeg tror MK101 ridsede de vigtigste ting op, men hvis der er andet der er "sort" må du jo spørge :-D

 

velkommen til :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sitto

Velkommen til! :vinken:

Du skal nok hurtig lære at finde rundt herinde - som flere af de andre siger, så kan jeg heller ikke længere huske at det engang har været besværligt at finde rundt. Så mon ikke også du kommer hurtigt efter det :-D Og ja, billedetråde er vi rigtig gode til herinde - glæder mig til at se dine hunde.

 

Håber du bliver glad for at være herinde, det er et super forum med fantastiske mennesker! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...