Hop til indhold

Ønske-farve-tråden


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

God idé og hvis vi siger at jeg kun spammer med én løve (masser billeder) hver fredag..Så har vi nok til de næste 2-3 år ..sagde du Horton-sagaen :mrgreen:

 

Det lyder som en plan! Og så har jeg også fået et meget bedre løvekendskab til når det bliver min tur om 3 år - det er faktisk en perfekt plan.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst akrebbe
er det bare mig, eller ligner ham danne ikke ret slående den hvalp du gav os med hjem i dag?

 

det ville i hvert fald være helt ok :lun:

 

wow det har du da ret i!! Halfdan = første pladsen i nuttethed:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder som en plan! Og så har jeg også fået et meget bedre løvekendskab til når det bliver min tur om 3 år - det er faktisk en perfekt plan.

 

Skrev du ikke for ikke så længe siden, at I ikke skal have en hund til, så længe I har Louie? :confused: Men fedt at det ikke er tilfældet. :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Skrev du ikke for ikke så længe siden, at I ikke skal have en hund til, så længe I har Louie? :confused: Men fedt at det ikke er tilfældet. :klap:

 

Haha, nåh ja, det havde jeg glemt :stupid: Ej, jeg skrev, at jeg ikke ville have en hund til så længe vi boede med Louie i den her lejlighed. Men hvis vi nu på et tidspunkt flytter ud et sted med have eller sådan noget... Så vil jeg gerne have to, tror jeg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst akrebbe

åhh ønskebrønd åhh ønskebrønd..:engel:

 

hvordan ser den flotteste Löwchen ud, som du har set (og JA jeg ved det må være et ufatteligt svært spørgsmål -du har set mange..har du mon en favoritfarve?)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
Jep sort/sølv :mrgreen: Det er nok min yndlingsfarve... og så kan man aldrig se snavset på dem :slem:

 

Yeah, så gættede jeg sørme rigtigt, har lidt svært ved at skelne farverne fra hinanden ;-) Og det har da helt sikkert sine fordele at man ikk kan se snavset...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst akrebbe
Hende her er så smuk så smuk :mrgreen:

 

Wanted inner Voice

 

 

Hun er virkelig virkelig smuk! Det må jeg indrømme:klap::klap:

Glæder mig til at se hvalpene på søndag:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...