Hop til indhold

Ønske-farve-tråden


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Gæst akrebbe
Det kan du sq da selv være :fornaermet:

 

Du kan få et billede af en particolour med 3 pletter lige på ryggen..Det tiltaler jo mit ordnung-muss-sein- hjerte :mrgreen:

 

Det er ellers et kønt ansigt på den lille vuffer - minder ansigtet måske lidt om Danne - hvis han var klippet?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst akrebbe

Altså hvor har jeg været henne i mit hundeunivers ? En löwchen er da noget af det mest bedårende, hvorfor har jeg først fået kendskab til racen nu her?

(og ja - den og så lige en labrador..uhh dem er jeg nu også helt pjattede med:genert:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså hvor har jeg været henne i mit hundeunivers ? En löwchen er da noget af det mest bedårende, hvorfor har jeg først fået kendskab til racen nu her?

(og ja - den og så lige en labrador..uhh dem er jeg nu også helt pjattede med:genert:)

Giv opdrætterne skylden :damn: man skal sørge for at vise sin race ellers er der sq ingen der får øje på den
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
Er VILD med aftenens løvespam! :hjerte: Hvad om vi sagde, at hver fredag aften var løveaften...?

 

Jep, den er jeg med på :klap: Når jeg først får vores løve baby hjem, så kommer jeg til at spame for vildt herinde :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
er det bare mig, eller ligner ham danne ikke ret slående den hvalp du gav os med hjem i dag?

 

det ville i hvert fald være helt ok :lun:

 

Æblet falder jo sjældent langt fra stammen som man siger :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...