Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ønske-farve-tråden

Featured Replies

Besvaret
God idé og hvis vi siger at jeg kun spammer med én løve (masser billeder) hver fredag..Så har vi nok til de næste 2-3 år ..sagde du Horton-sagaen :mrgreen:

Det lyder som en plan! Og så har jeg også fået et meget bedre løvekendskab til når det bliver min tur om 3 år - det er faktisk en perfekt plan.

Besvaret
Er VILD med aftenens løvespam! :hjerte: Hvad om vi sagde, at hver fredag aften var løveaften...?

Jeg stemmer for det forslag!

Besvaret
er det bare mig, eller ligner ham danne ikke ret slående den hvalp du gav os med hjem i dag?

det ville i hvert fald være helt ok :lun:

wow det har du da ret i!! Halfdan = første pladsen i nuttethed:lun:

Besvaret

Sikke mange fantastiske løvebilleder, der pludselig vælter ind på HF :banan:

- jeg bliver jo helt hvalpetrængende igen

Men det er dæleme svært at koncentrere sig om at skrive opgave, når man konstant bliver nødt til at tjekke løvebilleder....

Besvaret
Det lyder som en plan! Og så har jeg også fået et meget bedre løvekendskab til når det bliver min tur om 3 år - det er faktisk en perfekt plan.

Skrev du ikke for ikke så længe siden, at I ikke skal have en hund til, så længe I har Louie? :confused: Men fedt at det ikke er tilfældet. :klap:

Besvaret
Skrev du ikke for ikke så længe siden, at I ikke skal have en hund til, så længe I har Louie? :confused: Men fedt at det ikke er tilfældet. :klap:

Du ved, hvordan det er: man har et standpunkt ... til man møder en løve ;)

Besvaret

Haha, nåh ja, det havde jeg glemt :stupid: Ej, jeg skrev, at jeg ikke ville have en hund til så længe vi boede med Louie i den her lejlighed. Men hvis vi nu på et tidspunkt flytter ud et sted med have eller sådan noget... Så vil jeg gerne have to, tror jeg.

Besvaret

Kan man måske for lov til at se en rød løve? Jeg har en ide om at den minder om den chokolade-farvede? :vedikke:

Besvaret
  • Forfatter
Kan man måske for lov til at se en rød løve? Jeg har en ide om at den minder om den chokolade-farvede? :vedikke:

Her er den røde baron

Jeg vil tro en rigtig mørkrød løve meget ligner en chokolade, men med sort næse og læber

Besvaret
Her er den røde baron

Jeg vil tro en rigtig mørkrød løve meget ligner en chokolade, men med sort næse og læber

Ih hvor er han flot:hjerte:

Besvaret
Se lige her:

Ridehesten.com/Heste-billeder/Salg

Det er jo viggo :mrgreen:

Ok man kan ikke ligge hele linket ind..hvsi I vil se billederne så gå på udstillinger og søg på viggo

hehe han er sød- er det en korthåret?:lun:

Besvaret

Ja de er nu også søde som korthårede :blink:

Besvaret

åhh ønskebrønd åhh ønskebrønd..:engel:

hvordan ser den flotteste Löwchen ud, som du har set (og JA jeg ved det må være et ufatteligt svært spørgsmål -du har set mange..har du mon en favoritfarve?)

Besvaret

Jeg synes helt, jeg savner chokoladefarven - og hvad med sort-tan?

Besvaret

Hvad med kun sort? Der findes jo helt hvide, synes jeg, at jeg har set, så der må også være nogle kun i sort?

Besvaret
  • Forfatter
åhh ønskebrønd åhh ønskebrønd..:engel:

hvordan ser den flotteste Löwchen ud, som du har set (og JA jeg ved det må være et ufatteligt svært spørgsmål -du har set mange..har du mon en favoritfarve?)

Hende her er så smuk så smuk :mrgreen:

Wanted inner Voice

Besvaret
  • Forfatter
Hvad med kun sort? Der findes jo helt hvide, synes jeg, at jeg har set, så der må også være nogle kun i sort?

Terry Lion Extra Namelev

Besvaret

Wanted inner Voice

Det kan jeg kun give dig ret i... Er hun sort/sølv?:mrgreen:

Besvaret
  • Forfatter
Det kan jeg kun give dig ret i... Er hun sort/sølv?:mrgreen:
Jep sort/sølv :mrgreen: Det er nok min yndlingsfarve... og så kan man aldrig se snavset på dem :slem:
Besvaret
Jep sort/sølv :mrgreen: Det er nok min yndlingsfarve... og så kan man aldrig se snavset på dem :slem:

Yeah, så gættede jeg sørme rigtigt, har lidt svært ved at skelne farverne fra hinanden ;-) Og det har da helt sikkert sine fordele at man ikk kan se snavset...

Besvaret

Wanted inner Voice

Hun er virkelig virkelig smuk! Det må jeg indrømme:klap::klap:

Glæder mig til at se hvalpene på søndag:banan: