Lille Louie Besvaret Maj 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2010 God idé og hvis vi siger at jeg kun spammer med én løve (masser billeder) hver fredag..Så har vi nok til de næste 2-3 år ..sagde du Horton-sagaen Det lyder som en plan! Og så har jeg også fået et meget bedre løvekendskab til når det bliver min tur om 3 år - det er faktisk en perfekt plan. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst akrebbe Besvaret Maj 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2010 Er VILD med aftenens løvespam! :hjerte: Hvad om vi sagde, at hver fredag aften var løveaften...? Jeg stemmer for det forslag! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst akrebbe Besvaret Maj 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2010 er det bare mig, eller ligner ham danne ikke ret slående den hvalp du gav os med hjem i dag? det ville i hvert fald være helt ok wow det har du da ret i!! Halfdan = første pladsen i nuttethed:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret Maj 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2010 Sikke mange fantastiske løvebilleder, der pludselig vælter ind på HF :banan: - jeg bliver jo helt hvalpetrængende igen Men det er dæleme svært at koncentrere sig om at skrive opgave, når man konstant bliver nødt til at tjekke løvebilleder.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Maj 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 15, 2010 Det lyder som en plan! Og så har jeg også fået et meget bedre løvekendskab til når det bliver min tur om 3 år - det er faktisk en perfekt plan. Skrev du ikke for ikke så længe siden, at I ikke skal have en hund til, så længe I har Louie? Men fedt at det ikke er tilfældet. :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Maj 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 15, 2010 Skrev du ikke for ikke så længe siden, at I ikke skal have en hund til, så længe I har Louie? Men fedt at det ikke er tilfældet. :klap: Du ved, hvordan det er: man har et standpunkt ... til man møder en løve Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Maj 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 15, 2010 Skrev du ikke for ikke så længe siden, at I ikke skal have en hund til, så længe I har Louie? Men fedt at det ikke er tilfældet. :klap: Haha, nåh ja, det havde jeg glemt :stupid: Ej, jeg skrev, at jeg ikke ville have en hund til så længe vi boede med Louie i den her lejlighed. Men hvis vi nu på et tidspunkt flytter ud et sted med have eller sådan noget... Så vil jeg gerne have to, tror jeg. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst akrebbe Besvaret Maj 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2010 Kan man måske for lov til at se en rød løve? Jeg har en ide om at den minder om den chokolade-farvede? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Maj 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 17, 2010 Kan man måske for lov til at se en rød løve? Jeg har en ide om at den minder om den chokolade-farvede? Her er den røde baron Jeg vil tro en rigtig mørkrød løve meget ligner en chokolade, men med sort næse og læber Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst akrebbe Besvaret Maj 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 17, 2010 Her er den røde baron Jeg vil tro en rigtig mørkrød løve meget ligner en chokolade, men med sort næse og læber Ih hvor er han flot:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Maj 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 17, 2010 Se lige her: Ridehesten.com/Heste-billeder/Salg Det er jo viggo Ok man kan ikke ligge hele linket ind..hvsi I vil se billederne så gå på udstillinger og søg på viggo Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst akrebbe Besvaret Maj 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 17, 2010 Se lige her:Ridehesten.com/Heste-billeder/Salg Det er jo viggo Ok man kan ikke ligge hele linket ind..hvsi I vil se billederne så gå på udstillinger og søg på viggo hehe han er sød- er det en korthåret? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Maj 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 17, 2010 Ja de er nu også søde som korthårede :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst akrebbe Besvaret Maj 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2010 åhh ønskebrønd åhh ønskebrønd.. hvordan ser den flotteste Löwchen ud, som du har set (og JA jeg ved det må være et ufatteligt svært spørgsmål -du har set mange..har du mon en favoritfarve?) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Troglodyt Besvaret Maj 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2010 Jeg synes helt, jeg savner chokoladefarven - og hvad med sort-tan? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret Maj 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2010 Hvad med kun sort? Der findes jo helt hvide, synes jeg, at jeg har set, så der må også være nogle kun i sort? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Maj 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 25, 2010 åhh ønskebrønd åhh ønskebrønd.. hvordan ser den flotteste Löwchen ud, som du har set (og JA jeg ved det må være et ufatteligt svært spørgsmål -du har set mange..har du mon en favoritfarve?) Hende her er så smuk så smuk Wanted inner Voice Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Maj 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 25, 2010 Hvad med kun sort? Der findes jo helt hvide, synes jeg, at jeg har set, så der må også være nogle kun i sort? Terry Lion Extra Namelev Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Maj 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 25, 2010 Hende her er så smuk så smuk Wanted inner Voice Det kan jeg kun give dig ret i... Er hun sort/sølv? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Maj 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 25, 2010 Hende her er så smuk så smuk Wanted inner Voice Næsten lisså smuk som Bimsen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Maj 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 25, 2010 Det kan jeg kun give dig ret i... Er hun sort/sølv?Jep sort/sølv Det er nok min yndlingsfarve... og så kan man aldrig se snavset på dem :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Maj 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 25, 2010 Næsten lisså smuk som Bimsen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Maj 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 25, 2010 Jep sort/sølv Det er nok min yndlingsfarve... og så kan man aldrig se snavset på dem :slem: Yeah, så gættede jeg sørme rigtigt, har lidt svært ved at skelne farverne fra hinanden Og det har da helt sikkert sine fordele at man ikk kan se snavset... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst akrebbe Besvaret Maj 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 26, 2010 Hende her er så smuk så smuk Wanted inner Voice Hun er virkelig virkelig smuk! Det må jeg indrømme:klap::klap: Glæder mig til at se hvalpene på søndag:banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts