Hop til indhold

Privat hundepasning Midt i byen!


Gæst MarieBB
 Share

Recommended Posts

Gæst MarieBB

Kærlig Hundepasning midt i byen!

 

Jeg hedder Marie og arbejder som proffesionel hundelufter samtidig med jeg læser biologi på universitet. Jeg bor sammen med min 30årige canadisk kæreste på Christianshavn.

Sammen tilbyder vi pasning til alle de storbyhunde der dele vores dejlige hovedstad.

 

Sådan foregår det:

Pasning:

Luftning vil ske på Christianshavns volde og mindst 4 gange dagligt. Mad skal medbringes, samtidig med alle former for legetøj, kurve og gnaveben er velkommen. Det er altid en god ide at hunden har noget der lugter af "hjem" med sig i en pasningsituation. Vi tager som regel kun 1 hund af gangen eller to der kender hinanden godt på forhånd. Dog kan vi tage flere hunde i ferieperioder, hvis der er behov for det. Det gør vi for at hundens ophold hos os skal blive så kærligt som muligt. Der skal være trygge rammer ligesom en uge i familiens favn. Vores tilbud er også specielt til hunde der ikke har det godt i en normal kennel. Og de hunde der skal have det lidt bedre.

Før aflevering til pasning, vil vi arrangere et intromøde. Så vi kan møde jeres lille guldklump, snakke praktiske detaljer, men mest for at I som "forældre" roligt kan tage på ferie med en overbevisning om at jeres hund er i gode hænder og I får en glad hund hjem igen.

 

Vi tager ingen kamphunde.

 

Vi finder en pris der er fordelagtig for dig og os.

 

Vi glæder os meget til at hører fra Jer og møde alle jeres hundebasser!

 

Mvh Marie og Matt

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Gæst Bettina

Hej Marie,

 

Vi er en familie som har en kærlig og glad ruhåret gravhund på 4 år.

Min mor som skulle have passet ham i sommerferien er desværre lige blevet opereret og kan ikke gå i 6 uger fra nu - kan I mon hjælpe os ?

Vi har planlagt ( og betalt ! ) for to ugers ferie i Italien - ugerne 29 og 30.

 

Vi har tidligere prøvet en hundepension, men det synes vi var alt for upersonligt og koldt for sådan en familiehund som vores - jeres tilbud lyder derimod lige som noget for os !

 

Glæder mig til at høre fra dig - du er velkommen til at ringe til mig: 29636358

 

Mange hilsner fra Bettina

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MarieBB

Hej Bettina

 

Vi ville rigtig gerne hjælpe, men vi holder selv sommerferie i de uger.

 

Hvis der er andre tidspunkter vi kan hjælpe med må du hjertens gerne skrive tilbage.

 

Mvh Marie og Matt

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Niknille

Hej Marie. Hvornår holder i selv ferie?? Vi har en mops på snart 9 mdr. og vi overvejer at tage på ferie i år. Ellers skal vi ihvertfald til januar. Og vi vil gerne have vores guldklump er i sikre hænder.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst bonsall

Hej Marie

Vi er et par på Frederiksberg, der længe har været på udkik efter en sød hundepasser til vores hund, som er en steriliseret tæve af racen Bichon Frise. Hun er nem, renlig og meget kærlig.

Det som vi hovedsageligt er interesseret i er pasning i vores ferie, som vi stort set altid holder udenfor hovedferien.

Det skal selvfølgelig være til fælles glæde for dig og din kæreste og vores hund.

Vi er naturligvis indstillet på betaling, hvis bare vi ved at vores hund er i gode hænder.

Vi vil meget gerne ringe til dig, hvis du oplyser dit telefonnummer.

Venlig hilsen

fam. Bonsall

 

 

 

Kærlig Hundepasning midt i byen!

 

Jeg hedder Marie og arbejder som proffesionel hundelufter samtidig med jeg læser biologi på universitet. Jeg bor sammen med min 30årige canadisk kæreste på Christianshavn.

Sammen tilbyder vi pasning til alle de storbyhunde der dele vores dejlige hovedstad.

 

Sådan foregår det:

Pasning:

Luftning vil ske på Christianshavns volde og mindst 4 gange dagligt. Mad skal medbringes, samtidig med alle former for legetøj, kurve og gnaveben er velkommen. Det er altid en god ide at hunden har noget der lugter af "hjem" med sig i en pasningsituation. Vi tager som regel kun 1 hund af gangen eller to der kender hinanden godt på forhånd. Dog kan vi tage flere hunde i ferieperioder, hvis der er behov for det. Det gør vi for at hundens ophold hos os skal blive så kærligt som muligt. Der skal være trygge rammer ligesom en uge i familiens favn. Vores tilbud er også specielt til hunde der ikke har det godt i en normal kennel. Og de hunde der skal have det lidt bedre.

Før aflevering til pasning, vil vi arrangere et intromøde. Så vi kan møde jeres lille guldklump, snakke praktiske detaljer, men mest for at I som "forældre" roligt kan tage på ferie med en overbevisning om at jeres hund er i gode hænder og I får en glad hund hjem igen.

 

Vi tager ingen kamphunde.

 

Vi finder en pris der er fordelagtig for dig og os.

 

Vi glæder os meget til at hører fra Jer og møde alle jeres hundebasser!

 

Mvh Marie og Matt

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MarieBB

Det lyder som om vi kan få en godt samarbejde. Det er vigtigt for os at "forældrene" føler sig trygge og vi vil gerne have et intro møde før afleveringen af hunden.

 

Hvornår har I brug for pasning?

 

Mvh Marie

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Hej Marie

Jeg har en dejlig blandingshund på 5 år, som bliver dybt ulykkelig i en hundepension. Vi skal på ferie d. 2-7 september. Har du mulighed for at hjælpe eller kender du nogen andre som tilbyder samme form for pasning?

Venligst fra Jeanette

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Hej Marie

 

Jeg har mistet dit nummer men mener det må være dig der gi med Rita så hun var lille hvalp.

Kunne du have lyst og mulighed for at passe hende d. 4. sept. fra formiddag til d. 5 morgen (når du selv står op)

 

mvh sofie (og rita)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
  • 9 months later...
  • 10 months later...
Gæst Ingeman

Hej

Passer I stadigt hunde? Det er opstået et akut pasningsproblem for mig i næste uge, tor du at i kunne hjælpe?

Du må gerne ringe eller sende en sms på 25618059

Mvh

Lars

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Hej Marie og Matt

 

Jeg har to hunde som behøver pasning i en længere periode, måske omkring 2 måneder, måske længere, grundet en flytning hvor jeg skal flytte i noget leje og derefter have god til at finde det rigtige køb.

Tager I hunde ind af den type varighed? Hundene kender hinanden rigtig godt og er vant til at møde andre hunde på daglig basis, det betyder at de sagtens vil kunne fungere hos Jer med andre hunde, hvis I har nogle andre i pasning.

Der er tale om en tæve på 3.5 år og en han-hund på ca 1.5 år. Begge neutraliseret.

Racerne er ukendt, men meget tyder på at der er en del bordercollie i tæven samt slædehund og labrador, i den mindste er der tale om en blanding af to eller tre racer, vil jeg tro. Formentlig beagle og noget andet lignende. Tæven er på størrelse med en labrador, forholdsvis kortpelset.

Han-hunden er en mindre pølse formet lille fyr på godt 14 kilo.

 

Mvh. Nina

Redigeret af Nina2
manglede info
Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Marie og Matt

 

Jeg har to hunde som behøver pasning i en længere periode, måske omkring 2 måneder, måske længere, grundet en flytning hvor jeg skal flytte i noget leje og derefter have god til at finde det rigtige køb.

Tager I hunde ind af den type varighed? Hundene kender hinanden rigtig godt og er vant til at møde andre hunde på daglig basis, det betyder at de sagtens vil kunne fungere hos Jer med andre hunde, hvis I har nogle andre i pasning.

Der er tale om en tæve på 3.5 år og en han-hund på ca 1.5 år. Begge neutraliseret.

Racerne er ukendt, men meget tyder på at der er en del bordercollie i tæven samt slædehund og labrador, i den mindste er der tale om en blanding af to eller tre racer, vil jeg tro. Formentlig beagle og noget andet lignende. Tæven er på størrelse med en labrador, forholdsvis kortpelset.

Han-hunden er en mindre pølse formet lille fyr på godt 14 kilo.

 

Mvh. Nina

 

Tråden er fra 2010.....

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Marie.

 

Passer I stadig hund for folk. Vi skal på ferie fra ca. 08.08. til ca. 22.08. Vi har en dejlig og rolig labrador han som har brug for pasning.

Venlig hilsen

 

Merete

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...