Hop til indhold

Privat hundepasning Midt i byen!


Gæst MarieBB
 Share

Recommended Posts

Gæst MarieBB

Kærlig Hundepasning midt i byen!

 

Jeg hedder Marie og arbejder som proffesionel hundelufter samtidig med jeg læser biologi på universitet. Jeg bor sammen med min 30årige canadisk kæreste på Christianshavn.

Sammen tilbyder vi pasning til alle de storbyhunde der dele vores dejlige hovedstad.

 

Sådan foregår det:

Pasning:

Luftning vil ske på Christianshavns volde og mindst 4 gange dagligt. Mad skal medbringes, samtidig med alle former for legetøj, kurve og gnaveben er velkommen. Det er altid en god ide at hunden har noget der lugter af "hjem" med sig i en pasningsituation. Vi tager som regel kun 1 hund af gangen eller to der kender hinanden godt på forhånd. Dog kan vi tage flere hunde i ferieperioder, hvis der er behov for det. Det gør vi for at hundens ophold hos os skal blive så kærligt som muligt. Der skal være trygge rammer ligesom en uge i familiens favn. Vores tilbud er også specielt til hunde der ikke har det godt i en normal kennel. Og de hunde der skal have det lidt bedre.

Før aflevering til pasning, vil vi arrangere et intromøde. Så vi kan møde jeres lille guldklump, snakke praktiske detaljer, men mest for at I som "forældre" roligt kan tage på ferie med en overbevisning om at jeres hund er i gode hænder og I får en glad hund hjem igen.

 

Vi tager ingen kamphunde.

 

Vi finder en pris der er fordelagtig for dig og os.

 

Vi glæder os meget til at hører fra Jer og møde alle jeres hundebasser!

 

Mvh Marie og Matt

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Gæst Bettina

Hej Marie,

 

Vi er en familie som har en kærlig og glad ruhåret gravhund på 4 år.

Min mor som skulle have passet ham i sommerferien er desværre lige blevet opereret og kan ikke gå i 6 uger fra nu - kan I mon hjælpe os ?

Vi har planlagt ( og betalt ! ) for to ugers ferie i Italien - ugerne 29 og 30.