Hop til indhold

Billedtråd for terrier og deres venner :-D


Gæst anne-marie
 Share

Recommended Posts

Gæst anne-marie

Denne tråd er for terriere og deres venner, dvs at man godt må poste billeder af andre hunde end lige terriere hvis de er venner med en terrier :-D

Jeg har redigeret hvalpebilleder, faktisk egentlig lidt vovet lige inden ens tæve kommer i løbetid :hmm:

 

For for pokker de er dejlige sårn nogen cairner :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 63
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst anne-marie

Dejlige billeder Nicole :-D

 

Her lidt billeder af hundehvalpe på opdagelse udenfor :-D

 

Der er lidt fart på nogle af billederne, der er knald på de små, Susi har travlt, hun var vidunderlig som mor :oops:

På det første billed ehar hun en tørfisk i munden, Susi serverede en masse tørfisk for de små, hun tiggede dem af mig og gav dem alle til de små, selvom hun selv elsker dem :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst daytime

Jamen her mangler jo billeder af terriernes konge :-D

 

Det er Derry, 5½ måned og lige ankommet til familien.... fanget i en rolig stund.

Nu er hun 7½ måned og i løbetid.... så igen ukarakteristisk TRÆT ;-) Det er kvarterets hanhunde tilgengæld ikke :hmm:

 

MjEzNTc1NA==1206518391.JPG

 

Hilsen en lykkelig nybagt airedale ejer :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 6 months later...
Gæst Priceman

Nu skal der ske noget i denne tråd. Så her er lige et par billeder af Tex. Tex er en westie og er importeret fra Polen af Værgeløse dyr ( http://www.dyrevaernet.dk/ ).

Han er 5 år gammel og en hund der syntes at verden burde være en stor skov forbeholdt hunde og andre der gad være ude hele tiden.

 

[ATTACH]5890[/ATTACH]

DET ER GODT NOK GLAT.

 

[ATTACH]5891[/ATTACH]

GRÆSSET SIDDER FAST:

 

[ATTACH]5892[/ATTACH]

DET ER FOR FJOLLET DET HER VAND.

 

Texedit (3).jpg

HAR JEG SIDDET LÆNGE NOK?

 

[ATTACH]5894[/ATTACH]

HVEM GØR??

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Nu skal der ske noget i denne tråd. Så her er lige et par billeder af Tex. Tex er en westie og er importeret fra Polen af Værgeløse dyr ( http://www.dyrevaernet.dk/ ).

Han er 5 år gammel og en hund der syntes at verden burde være en stor skov forbeholdt hunde og andre der gad være ude hele tiden.

 

[ATTACH]5890[/ATTACH]

DET ER GODT NOK GLAT.

 

[ATTACH]5891[/ATTACH]

GRÆSSET SIDDER FAST:

 

[ATTACH]5892[/ATTACH]

DET ER FOR FJOLLET DET HER VAND.

 

[ATTACH]5893[/ATTACH]

HAR JEG SIDDET LÆNGE NOK?

 

[ATTACH]5894[/ATTACH]

HVEM GØR??

 

:lun: :lun: Hvor er han dejlig Texedrengen :lun:

 

Du har ret Priceman, der skal gang i terrier billederne!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

Jeg vil lige følge op med et par mobilbilleder af pigerne :-D

 

Susi er meget højt oppe på de der stykker træ, jeg står på en bakke og fotografere hende, skøre tøs :shock::mrgreen:

 

På de næste 3 billeder holder de en lille pause fra deres arbejde som musejægere, det ser ud til at være tiltrængt!

 

Det sidste viser en af arbejdsfunktionerne :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
:lun: :lun: Hvor er han dejlig Texedrengen :lun:

 

Du har ret Priceman, der skal gang i terrier billederne!

 

Taaak guanomo. Jeg syntes self også han er smuk. Han skal lige til min trimmedame på tirsdag, men han bliver holdt kort i pelsen, men mangler lidt længde i hovedet. Jeg vil dog ikke lade ham blive hverken så kort eller så langhåret som han har været før

 

Hej Annemarie.

Hvor er jeg glad for at høre fra dig. :vinken:

 

Jeg har fået sådan et smart kamera der kan tage en 8-10 billeder i hurtig rækkefølge.

Så her den anden dag prøvede jeg at tage en stribe billeder når Tex løb forbi.

Det kom til at se sådan her ud:

 

[ATTACH]5900[/ATTACH][ATTACH]5901[/ATTACH][ATTACH]5902[/ATTACH]

 

Jeg prøvede at følge ham, meee det gik ikke sååå godt. Men en morsom måde at tage billeder på, selvom kvaliteten bliver lidt ringere. Men kun lidt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil lige følge op med et par mobilbilleder af pigerne :-D

 

Susi er meget højt oppe på de der stykker træ, jeg står på en bakke og fotografere hende, skøre tøs :shock::mrgreen:

 

På de næste 3 billeder holder de en lille pause fra deres arbejde som musejægere, det ser ud til at være tiltrængt!

 

Det sidste viser en af arbejdsfunktionerne :-D

De er da vildt skønne de tøser :lun:

 

Ja de ser ud til at en pause var en god ide der :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
Jeg vil lige følge op med et par mobilbilleder af pigerne :-D

 

Susi er meget højt oppe på de der stykker træ, jeg står på en bakke og fotografere hende, skøre tøs :shock::mrgreen:

 

På de næste 3 billeder holder de en lille pause fra deres arbejde som musejægere, det ser ud til at være tiltrængt!

 

Det sidste viser en af arbejdsfunktionerne :-D

 

 

Jaaaahh .Langt græs lige til at rulle sig i. Det er på Tex´s hitliste. Højt græs.:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Taaak guanomo. Jeg syntes self også han er smuk. Han skal lige til min trimmedame på tirsdag, men han bliver holdt kort i pelsen, men mangler lidt længde i hovedet. Jeg vil dog ikke lade ham blive hverken så kort eller så langhåret som han har været før

 

Hej Annemarie.

Hvor er jeg glad for at høre fra dig. :vinken:

 

Jeg har fået sådan et smart kamera der kan tage en 8-10 billeder i hurtig rækkefølge.

Så her den anden dag prøvede jeg at tage en stribe billeder når Tex løb forbi.

Det kom til at se sådan her ud:

 

[ATTACH]5900[/ATTACH][ATTACH]5901[/ATTACH][ATTACH]5902[/ATTACH]

 

Jeg prøvede at følge ham, meee det gik ikke sååå godt. Men en morsom måde at tage billeder på, selvom kvaliteten bliver lidt ringere. Men kun lidt.

 

Tak :-D

 

Ja, det er dælme svært at følge med:shock: Han har osse travlt der :lol:

 

Min mobil kan osse det der med en masse billeder lige efter hinanden, men har ikke fundet ud af det endnu, jeg tager bare billeder når behovet er der og glemmer alt om at sætte mig mere ined i det i mellemtiden:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Jaaaahh .Langt græs lige til at rulle sig i. Det er på Tex´s hitliste. Højt græs.:5up:

 

Ja, højt græs er godt, eksperterne (Susi og Mika) siger at man vanskeligt kan gå på jagt i kort græs, og rulleri er de osse vilde med, ofte dufter de sært bagefter:hmm::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...