Hop til indhold

World Dog Show 2010


Recommended Posts

Ku de ikke finde ud af rally? :lol:

 

Kender godt det der med at det er mærkeligt at sige hej :oops: Har også prøvet det, dog aldrig ved Sonja og Tyson :blink:

 

Nu er jeg jo ikke dommer eller går selv Rally, men selv jeg kunne se at de ikke var særligt gode..

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 345
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Stinne og Hugo

Hjemme igen efter en super dag i Herning. Både godt og skidt jeg havde kæresten med. Skidt fordi jeg ikke "måtte" købe alt det jeg gerne ville og godt fordi jeg ikke er gået fallit. :engel:

 

Så en masse westier - både skidt og kanel og nogle super hunde. Det ser sgu lidt babarisk når deres handlere haler dem op på bedømmelsesbordet i et tyndt halsbånd og halen.

 

Agility var også fedt. Fart i dem især finnerne var gode. Min kæreste blev sat til at filme en af dem. Hun var rigtig sej.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ville have været fantastisk!

 

Nej - begynderhundene var super, nogen af eksperterne var gode.....

 

Hehe ja dem... ihvert fald dem der var med fra vores klub :genert: De er i virkeligheden hardcore agility folk, men havde ikke fået tilmeldt sig det i tide. Rally syntes de er super sjovt, men tager ret let på det :oops:

Redigeret af cs-dumle
Link til indlæg
Del på andre sites

Så har vi været afsted igen. Fik købt halsbånd til Nova og hundetegn i dag og så fik vi set setterne... ikke just noget kønt syn syntes vi... vi mødte to søde og rolige irske settere med dertil hørende flinke ejere, men udover det var det et virvar af stressede hunde, hiv og slid og folk der skældte og råbte på deres hunde. Snakkede med den ene ejer af en sød setter og som hun sagde "ja jeg kan ikke andet end grine af det og glæde mig over at vi gør det bedre".

Vi var også inde og kigge ved pudlerne og löwchen, men vi var der kun ganske kort, for lugten af kemikalier og alle de stressende mennesker var lige i overkanten for os :lol:

Vi var ganske kort inde og se dogdancing, men ellers fik vi ikke set meget show.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga
Så har vi været afsted igen. Fik købt halsbånd til Nova og hundetegn i dag og så fik vi set setterne... ikke just noget kønt syn syntes vi... vi mødte to søde og rolige irske settere med dertil hørende flinke ejere, men udover det var det et virvar af stressede hunde, hiv og slid og folk der skældte og råbte på deres hunde. Snakkede med den ene ejer af en sød setter og som hun sagde "ja jeg kan ikke andet end grine af det og glæde mig over at vi gør det bedre".

Vi var også inde og kigge ved pudlerne og löwchen, men vi var der kun ganske kort, for lugten af kemikalier og alle de stressende mennesker var lige i overkanten for os :lol:

Vi var ganske kort inde og se dogdancing, men ellers fik vi ikke set meget show.

Puha, jeg er helt lettet over, at vi alligevel blev hjemme i dag.

 

Og så er det bare så fedt at man kan sidde og kigge med online. Jeg har lige forelsket mig i de store Xoloitzcuintle :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...