Hop til indhold

World Dog Show 2010


Recommended Posts

  • Svar 345
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg skal ned og se Zackos kærste og hun er doberman, men ellers ved jeg det ikke :blink:

 

Årh, Dobermann - dét er sådan en smuk og dejlig race! :hjerte:

Så fint fint at de kommer i morgen! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

I morgen er det gruppe 2 og 4 (og vi skal med.)

 

Jeg har lige lidt spørgsmål til jer som har været i Herning. Hvordan var det med trafikken om morgenen? Holdt I i kø? Hvordan var parkeringen? overfyldt eller ok?

 

Glæder mig, men er også ret spændt. :genert:

 

/mette

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Slæbte jo familien med derind - Og det meste af dagen blev brugt på at se dogdancing - Hold da op, der var mange der gjorde det super godt :5up:

 

Og så fik vi nusset jagthunde og spidshunde :lun:

 

Men nærmest LØB igennem hallen med pudlerne... Undskyld, til alle puddel udstillere - Men det er altså alt for meget for mig, med al den lak, gejl og de ganske uklædelige "frisure" de ellers store og majestætiske pudler bliver udsat for. (og mange handlere så lige så forfærdelige ud)

Synes de ligner noget fra et freakshow - Så vi skyndte os at komme videre.

 

Så ud til jagt og spidshundene igen, hvor handlerne i flere tilfælde var iklædt hele jagt-outfittet og hundene ikke var blevet trimmet og klippet i mærkelige former og stadig lignede hunde - ME LIKE :klap:

 

Fik også købt et nyt transportbur til Kaia og en lækker Arrak træningsvest - Uhhh... Lækker, lækker, lækker :mrgreen:

 

Rendte så vidt jeg ved ikke i nogen herfra, men tilgengæld en masse ude fra DCH og et par veninder havde også slæbt den pukkelryggede med :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Slæbte jo familien med derind - Og det meste af dagen blev brugt på at se dogdancing - Hold da op, der var mange der gjorde det super godt :5up:

 

Og så fik vi nusset jagthunde og spidshunde :lun:

 

Men nærmest LØB igennem hallen med pudlerne... Undskyld, til alle puddel udstillere - Men det er altså alt for meget for mig, med al den lak, gejl og de ganske uklædelige "frisure" de ellers store og majestætiske pudler bliver udsat for. (og mange handlere så lige så forfærdelige ud)

Synes de ligner noget fra et freakshow - Så vi skyndte os at komme videre.

 

Så ud til jagt og spidshundene igen, hvor handlerne i flere tilfælde var iklædt hele jagt-outfittet og hundene ikke var blevet trimmet og klippet i mærkelige former og stadig lignede hunde - ME LIKE :klap:

 

Fik også købt et nyt transportbur til Kaia og en lækker Arrak træningsvest - Uhhh... Lækker, lækker, lækker :mrgreen:

 

Rendte så vidt jeg ved ikke i nogen herfra, men tilgengæld en masse ude fra DCH og et par veninder havde også slæbt den pukkelryggede med :5up:

 

Men hvis du så dogdancing, må du have set mig bag ved dommerne. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi kom fra Herning en del bæreposer rigere og lift penge fattigere xD Jeg fandt en fabelagtig jakke som jeg måtte have og Gatoren fik en Bob-a-lot, en gul bold til træning og skræmmende store mængder foderprøver :lol:

 

Bob-a-lotten er et totalt hit og bliver skubbet rundt i stuen as we speak.

 

Hvis min høfeber arter sig bare en smule i morgen, tror jeg at jeg kører omkring Herning igen. Mangler at få købt en line som jeg havde et godt øje til og se på mere lydighed :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Men hvis du så dogdancing, må du have set mig bag ved dommerne. :blink:

 

Hehe - Garanteret!! Men om jeg lige ville kunne sætte ansigt på dig, det er jeg godt nok i tvivl om - Holdt mest øje på, hvad der skete i ringen :mrgreen:

 

Men nu er det vist, ganske vist, at vi er nogle stykker der starter vores eget lille dogdancing hold i klubben :klap:

 

Og mine forældre var nærmest blæst bagover af hvad de føre og hunde kunne - Så der bliver kamp om, hvem af dem der får lov at gå til træning med deres næste hund.

 

Sådan en effekt havde hverken lydighed eller agility på mine forældre - Så tak til alle jer dogdancing folk, der formår at fange tilskuer og få nye mennesker ind i hundesportens verden :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ida så dig i fredags, så Lillefod og jeg ledte lææææænge efter dig, men fandt dig ikke :cry:

 

Prøver igen i morgen :mrgreen:

 

Jeg stod/sad ellers bag dommerne under hele konkurrencen. :blink: I morgen er jeg fritaget for hjælpertjans, fordi Tyson og jeg jo skal optræde et par gange i store ring. Resten af tiden er jeg selvfølgelig at finde til HTM- og Freestylefinalerne, men det er så blandt publikum. Jeg har jo Tyson med, han er sikkert lettere for jer at genkende. :mrsgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

fuuuuuck hvor jeg er misundelig på alle jer der har/skal til Herning!! :fornaermet:

 

Og bortset fra det - ka man se noget online et sted? Ville gerne se noget agility/dogdancing/osv :-D

 

Og ihh ville gerne møde alle jer herinde fra - ku være så sjovt at sætte ansigt på folk og vapser :-D

 

Og glæder mig naturligvis til en boooooooooooooombe af billeder fra jer alle :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg stod/sad ellers bag dommerne under hele konkurrencen. :blink: I morgen er jeg fritaget for hjælpertjans, fordi Tyson og jeg jo skal optræde et par gange i store ring. Resten af tiden er jeg selvfølgelig at finde til HTM- og Freestylefinalerne, men det er så blandt publikum. Jeg har jo Tyson med, han er sikkert lettere for jer at genkende. :mrsgreen:

 

Vi kiggede meget efter ham, men fandt ham kun i stor version :mrgreen:

 

 

Finder dig i morgen - hvornår skal I på i store ring?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Jeg stod/sad ellers bag dommerne under hele konkurrencen. :blink: I morgen er jeg fritaget for hjælpertjans, fordi Tyson og jeg jo skal optræde et par gange i store ring. Resten af tiden er jeg selvfølgelig at finde til HTM- og Freestylefinalerne, men det er så blandt publikum. Jeg har jo Tyson med, han er sikkert lettere for jer at genkende. :mrsgreen:

 

Jojo - Nu ved jeg godt at jeg så dig - Var lige inde og snage "hvordan ser DU ud" tråden.

 

Og jeg lagde faktisk mærke til dig :mrgreen:

 

Kommer desværre ikke i morgen - Så bruger jeg aaaaalt for mange penge.

Men satser på at se jer live hjemmefra i store ring :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

I morgen er det gruppe 2 og 4 (og vi skal med.)

 

Jeg har lige lidt spørgsmål til jer som har været i Herning. Hvordan var det med trafikken om morgenen? Holdt I i kø? Hvordan var parkeringen? overfyldt eller ok?

 

Glæder mig, men er også ret spændt. :genert:

 

/mette

 

Vi var der kl.08 og holdte på parkering syd. Vi har købt billet på nettet og har på intet tidspunkt holdt eller stået i en længere kø :-D

 

Slæbte jo familien med derind - Og det meste af dagen blev brugt på at se dogdancing - Hold da op, der var mange der gjorde det super godt :5up:

 

Og så fik vi nusset jagthunde og spidshunde :lun:

 

Men nærmest LØB igennem hallen med pudlerne... Undskyld, til alle puddel udstillere - Men det er altså alt for meget for mig, med al den lak, gejl og de ganske uklædelige "frisure" de ellers store og majestætiske pudler bliver udsat for. (og mange handlere så lige så forfærdelige ud)

Synes de ligner noget fra et freakshow - Så vi skyndte os at komme videre.

 

Så ud til jagt og spidshundene igen, hvor handlerne i flere tilfælde var iklædt hele jagt-outfittet og hundene ikke var blevet trimmet og klippet i mærkelige former og stadig lignede hunde - ME LIKE :klap:

 

Fik også købt et nyt transportbur til Kaia og en lækker Arrak træningsvest - Uhhh... Lækker, lækker, lækker :mrgreen:

 

Rendte så vidt jeg ved ikke i nogen herfra, men tilgengæld en masse ude fra DCH og et par veninder havde også slæbt den pukkelryggede med :5up:

 

Hvad var det for nogle jagthunde i så? For jeg syntes bestemt ikke setterne blev behandlet godt :cry: Jo, nogle stykker af dem, men ikke størstedelen af dem.

 

Neeej... pudelverdenen var også for meget for os :genert: Var ellers derinde et stykke tid for at se om vi kunne finde Gryn, men opgav ret hurtigt

 

Men hvis du så dogdancing, må du have set mig bag ved dommerne. :blink:

Vi kunne ikke se dig til dogdancing (kiggede ellers godt efter syntes jeg). Vi så sådan en mand der dansede med palmetræ og abe :lol:

men vi så dig senere da Tyson og dig kom gående ned mod hal D (det var så Tyson jeg genkendte først), men syntes altså det ville være lidt mærkeligt at råbe "HEY Sonja!" når vi ikke har mødt dig før :genert::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

fuuuuuck hvor jeg er misundelig på alle jer der har/skal til Herning!! :fornaermet:

 

Og bortset fra det - ka man se noget online et sted? Ville gerne se noget agility/dogdancing/osv :-D

 

Og ihh ville gerne møde alle jer herinde fra - ku være så sjovt at sætte ansigt på folk og vapser :-D

 

Og glæder mig naturligvis til en boooooooooooooombe af billeder fra jer alle :slem:

 

Du kan ikke se HTM-, agility, LP-konkurrencerne osv. online, men der er webcam fra store ring, hvor der jo er forskellige opvisninger hele dagen. Jeg ved ikke lige, hvad linket er, men det må du kunne finde på DKK's hjemmeside. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi kiggede meget efter ham, men fandt ham kun i stor version :mrgreen:

 

 

Finder dig i morgen - hvornår skal I på i store ring?

 

I kunne ikke genkende mig på Tyson i dag, for han sad i bur under hele konkurrencen - vi kunne jo ikke risikere, at han distraherede de konkurrerende hunde. :blink:

 

Vi skal optræde i store ring mellem 10.45-11.00 og 13.00-13-15. Vi er tre ekvipager, der skal optræde pr. tidsrum, og vi har ikke fået præcise tidspunkter enkeltvis, men om formiddagen er vi nr. 2 og om eftermiddagen nr. 3. Jeg er godt nok meget spændt på, hvad Tyson siger til den kæmpe ring, og om han overhovedet vil lave noget. :genert: Jeg har snakket med nogle af dem, der har lavet opvisninger i går og i dag, og nogle af deres hunde stressede enten op eller strejkede meget af tiden. Nå, men jeg må have godbidder med, så håber at det kan holde lillemandens interesse.

 

Var det mittlespitzen fra det engelske HTM-hold, I så? :klap: Den lignede nemlig fuldstændig en lidt større version af Tyson, og den lavede fuldstændig de samme unoder i ringen, som Tyson gør, når han er ukoncentreret. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi var der kl.08 og holdte på parkering syd. Vi har købt billet på nettet og har på intet tidspunkt holdt eller stået i en længere kø :-D

 

Ok, takker. Regner også med at være der ca. kl. 8. Så nu vender jeg snuden mod høkassen, vi skal køre ca. kl 5 :shock:

 

Godnat godnat

 

/Mette

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Hvad var det for nogle jagthunde i så? For jeg syntes bestemt ikke setterne blev behandlet godt :cry: Jo, nogle stykker af dem, men ikke størstedelen af dem.

 

Setterne så vi kun kort - men vi var udenfor og se kleinere, ruhårede hønsehund og stabyer.

Vi har tidligere haft en kleiner og det er nok den bedste hund, jeg nogensinde har haft og kendt - Så de gamle skulle da lige ud og se om de skulle fristes igen ;-)

 

Neeej... pudelverdenen var også for meget for os :genert: Var ellers derinde et stykke tid for at se om vi kunne finde Gryn, men opgav ret hurtigt

 

Vi kikkede også lige kort rundt - men da vi var halv dopede af hårlak opgave vi også :mrgreen:

 

Du kan ikke se HTM-, agility, LP-konkurrencerne osv. online, men der er webcam fra store ring, hvor der jo er forskellige opvisninger hele dagen. Jeg ved ikke lige, hvad linket er, men det må du kunne finde på DKK's hjemmeside. :-)

 

Vi kan vel forhåbentlig se jer, i store ring - Har i hvertfald fuldt med i smug, på arbejde torsdag og fredag - Især da samtlige af vores systemer brød ned torsdag, var live streamingen guld værd :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

I kunne ikke genkende mig på Tyson i dag, for han sad i bur under hele konkurrencen - vi kunne jo ikke risikere, at han distraherede de konkurrerende hunde. :blink:

 

Vi skal optræde i store ring mellem 10.45-11.00 og 13.00-13-15. Vi er tre ekvipager, der skal optræde pr. tidsrum, og vi har ikke fået præcise tidspunkter enkeltvis, men om formiddagen er vi nr. 2 og om eftermiddagen nr. 3. Jeg er godt nok meget spændt på, hvad Tyson siger til den kæmpe ring, og om han overhovedet vil lave noget. :genert: Jeg har snakket med nogle af dem, der har lavet opvisninger i går og i dag, og nogle af deres hunde stressede enten op eller strejkede meget af tiden. Nå, men jeg må have godbidder med, så håber at det kan holde lillemandens interesse.

 

Var det mittlespitzen fra det engelske HTM-hold, I så? :klap: Den lignede nemlig fuldstændig en lidt større version af Tyson, og den lavede fuldstændig de samme unoder i ringen, som Tyson gør, når han er ukoncentreret. :mrgreen:

 

Det var i går, vi kiggede efter dig :lol: Jeg ved ikke hvem vi så, men den lignede en stor Tyson - så den kun blandt tilskuerne

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kan ikke se HTM-, agility, LP-konkurrencerne osv. online, men der er webcam fra store ring, hvor der jo er forskellige opvisninger hele dagen. Jeg ved ikke lige, hvad linket er, men det må du kunne finde på DKK's hjemmeside. :-)

 

Uhh cool! Så kan jeg jo også se jer to :klap:

Hvad tid er det nu I er på? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...