Hop til indhold

Harry Potter og dødsregalierne


Aslan
 Share

Recommended Posts

Jeg hører bøgerne i bilen på vej til træning... Godt nok på dansk, men det er Jesper Christensen der læser hørt og det gør han godt :mrgreen:

 

:shock: det fatter jeg slet ikke du kan! Jeg ville ikke kunne koncentrere mig hvis det ikke var min egen stemme inde i mit hoved :genert::lol:

 

Respect! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

:shock: det fatter jeg slet ikke du kan! Jeg ville ikke kunne koncentrere mig hvis det ikke var min egen stemme inde i mit hoved :genert::lol:

 

Respect! :5up:

 

Jeg fik læst de første op af mine forældre og elsker at få læst højt, så det er ikke så svært... Sidder jo heller ikke med bogen i hånden..

 

Men det er rare at kører bil til end dårlig musik i radioen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever
Mht til filmene er jeg 100% enig med dig. Faktisk stod jeg allerede af efter 3'eren, hvor jeg var meget vred over den dårlige filmatisering... og det blev kun værre derefter :evil:

 

men ved bøgerne kan jeg ikke følge dig - jeg synes faktisk de blev bedre og bedre :mrgreen: Tror dog stadig at OOTP er min favorit :hjerte:

 

Jamen Amocca :blink:, jeg skriver kun at jeg ikke rigtig bryder mig om den sidste :blink: ... de andre er super duber og jeg eeeeelsker det univers hun har skabt :5up:

Men den sidste er som en dårlig toer: forudsigelig, handlingen skrider og skrivestilen falder lidt fra hinanden - og jeg sad med følelsen: "Øv, var det det?" da jeg havde læst den :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Også endelig en, der er enig med mig! :banan:

 

absolut bedste bog hele vejen igen - altså, det vil sige, indtil :evil: Grrr, Sirius :megaked: Han var bare én af de der "must-NOT-die" for mig :cry:

 

Men ellers synes jeg bare, at den er god, god... og god :mrgreen:

 

Ej forstår jeg så SLET ikke :shock: Fønixordenen var da totalt deprimerende :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

 

Piv, siden kan ikke vises siger min dumme computer! :megaked:

 

Men søgning på google fandt: MuggleNet | The World's #1 Harry Potter Site - Deathly Hallows, Half-Blood Prince, JK Rowling, and much more

 

Og det er vel egentlig den samme :banan: Uuuuh, det ser godt ud! :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Glæder mig helt vildt, til at komme ind og se den.

Har nu læst bøgerne, gud ved hvor mange gange.

Føniksordenen var svær at komme igang med, og filmen var heller ikke den bedste ( synes jeg ), men ser frem til november.

Har hevet hele familien med, ind til præmiere fra første film, og de overgav sig hurtigt, så gemalen glæder sig også, til at se den næste.

Så der er nedtælling herfra.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...