Hop til indhold

Til Buju fra Samson


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Gæst Buddha

Samson bor ved os i weekenden - Samson er den lydigste hund i verden og Motor kan slet ikke få fødderne ned over hvor sejt det er at have sit helt eget stykke legetøj, hele tiden :lol: Han står engang imellem lige op fra en lur bare for lige at gå hen og kigge på Samson som sover.

 

Lige nu sover de meeeeget tungt, det var vist en lidt hård aften igår. De var nede i et indelukke hvor de kan løbe frit, og Samson lærte Motor at soppe. Derudover er der jo givet frit for leg når man er hjemme, og alt legetøj er også blevet snuset, tygget og trukket i. Katten skulle snuses meget til og så skal man også lige være lidt overrasket hver time når kirkeklokkerne ringer.

 

En lille føljeton til Buju, af hendes smukke hund :lun:

 

IMG_2391.JPG

 

Dårligt billede, men her går de da meget pænt.... rundt om hjørnet gjorde de så ikke mere ;-)

IMAG0076.jpg

 

 

 

IMG_2537.JPG

IMG_2539.JPG

 

 

 

Øb & Bøv :mrgreen:

IMG_2545.JPG

 

_MG_2446.jpg

 

_MG_2454.jpg

 

_MG_2461.jpg

 

 

Meget uddøde hunde igår aftes

IMAG0078.jpgIMAG0079.jpg

 

 

Så hurtigt går det når samojeder løber, mine fummelfingre kan slet ikke følge med :evil:

IMG_2474.JPG

 

_MG_2524.jpg

 

_MG_2525.jpg

 

_MG_2557.jpg

 

_MG_2558.jpg

 

_MG_2559.jpg

 

 

 

KAST for h...

_MG_2574.jpg

 

Er du døøøøv?

_MG_2581.jpg

 

_MG_2585.jpg

 

 

Lalalala..

_MG_2589.jpg

 

Åh åeh :shock:

_MG_2593.jpg

 

 

 

Forlæns og baglæns :mrgreen:

_MG_2508.jpg

 

 

Slut på episode 1. Måske jeg skulle bruge en kortere linse til episode 2 :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Ja de er simpelthen så søde begge 2 :-D Og Samson er den bedste legeonkel i verden, Motor har aldrig før turdet lave trækleg med en anden hund (selvom jeg tit øver det med ham, med STOR lyd på), men med Samson vil han gerne.

 

Motor går bare rimelig elendigt i snor, han sakker helst 20km bagud fordi han skal lugte til aaaalting og helst i et kvarters tid, det er altså svært når man har 2 hunde i snor, tilsidst satte jeg dem bare sammen, så måtte Samson hive lidt i ham - så undskyld Buju, hvis jeg har lært din hund at trække :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Det ville jeg også have været ret glad for grin, ville højst sandsynligt ikke have været rart hvis den skulle den anden vej ud :shock:....eller hvis den havde sat sig fast et sted :scared:

 

Præcis. Ellers har jeg fra tidligere... episoder... fundet frem til at Motor har en gennemløbstid på cirka 12 timer :oops: Det er jo altid godt at vide hvornår man skal begynde at bekymre sig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Motor har kastet handsken op igen, det var vi alligevel rimelig glade for :genert:

 

Det var sgu nok meget godt - en hel vinterhandske er altså også lidt meget at spise i et hug:blink:

 

Sammi er selvfølgelig gået helt kold efter at have haft en lillebror i to dage - det er åbenbart rimelig hård kost:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...