Hop til indhold

Agility sko - anbefaling?

FrkSmilla
 Share

Recommended Posts

Jeg insisterer på at kæresten skal have et par, da han ikke kan følge med den stakkels hund. :-)

Herresko str 45.

Ved i hvor man kan købe dem? Gerne fysisk butik...

Eller er der nogle fodboldsko, field hockey sko eller lign der er anbefalelsesværdige?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var lige dem jeg sad og kiggede på tidligere. Men det er jo altid så svært med størrelser. Mon de så vil passe hvis man bestiller en 46 (et nummer større, som de anbefaler).

En skam den butik ligger på Sjælland.. :fornaermet:

Ellers var det jo let nok at bestille dem fra England også. :-) Du er glad for dine?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var lige dem jeg sad og kiggede på tidligere. Men det er jo altid så svært med størrelser. Mon de så vil passe hvis man bestiller en 46 (et nummer større, som de anbefaler).

En skam den butik ligger på Sjælland.. :fornaermet:

Ellers var det jo let nok at bestille dem fra England også. :-) Du er glad for dine?

jeg elsker mine :hjerte: især fordi jeg er en klovn og havde det med at glide og falde :oops: der er lidt mere stabilitet i sådan et par skridsikre fætre, der er lavet til løb og hurtige vendinger på græs :5up:

Jeg har købt mine i str. 38... jeg bruger 37/38 normalt :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg elsker mine :hjerte: især fordi jeg er en klovn og havde det med at glide og falde :oops: der er lidt mere stabilitet i sådan et par skridsikre fætre, der er lavet til løb og hurtige vendinger på græs :5up:

Jeg har købt mine i str. 38... jeg bruger 37/38 normalt :vedikke:

Ok, det videregiver jeg lige til ham. :5up: Han glider nemlig også konstant og så står Smilla der og ved ikke hvad hun skal. :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Man kan også købe et par grusbane fodboldstøvler, dem bruger min AG træner.

Om hvorvidt de er billigere end rigtige AG sko, det ved jeg så ikke.

Af en eller anden grund er han ikke så vild med at skulle have fodboldstøvler (tror han mener de andre vil være mere behagelige at løbe i).. :hmm:

Jeg synes jo også det var lettest bare at starte ud med. :genert:

Jeg kender mange der har sko herfra og som de er rigtig glade for - jeg vil også selv have et par:

Tutti Pet Products ApS

Du kan evt skrive til dem og høre, hvor de er til stævner henne - måske du er heldig, at de skal til et stævne nær Jer snart :-)

Mange tak, har skrevet til dem. :-)

Nogen der ved, om terrænløbesko kunne være en idé? (Der står de har profileret sål med godt greb i skov og fedtet føre...).

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Af en eller anden grund er han ikke så vild med at skulle have fodboldstøvler (tror han mener de andre vil være mere behagelige at løbe i).. :hmm:

Jeg synes jo også det var lettest bare at starte ud med. :genert:

Mange tak, har skrevet til dem. :-)

Nogen der ved, om terrænløbesko kunne være en idé? (Der står de har profileret sål med godt greb i skov og fedtet føre...).

Salomon XA PRO 3D ULTRA GTX ® - Herre - Outshop.dk

Sådan nogle bruger jeg nu, men de gør desværre ikke 'arbejdet', hvis der er meget fedtet - sålen er ikke grov nok og de små 'knopper' der er på sålen bliver hurtigt slidt af + de er meget bløde... tilgengæld er dem jeg har monster behagelige at gå i, så bruger dem når græsset er tørt :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan nogle bruger jeg nu, men de gør desværre ikke 'arbejdet', hvis der er meget fedtet - sålen er ikke grov nok og de små 'knopper' der er på sålen bliver hurtigt slidt af + de er meget bløde... tilgengæld er dem jeg har monster behagelige at gå i, så bruger dem når græsset er tørt :-)

Det er lige nøjagtigt dem han har haft kig på!, så det var dejligt af få en anmeldelse. Mon så ikke vi skal tage turen til Nord Jylland...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Jeg kender mange der har sko herfra og som de er rigtig glade for - jeg vil også selv have et par:

Tutti Pet Products ApS

Du kan evt skrive til dem og høre, hvor de er til stævner henne - måske du er heldig, at de skal til et stævne nær Jer snart :-)

Det er lige nøjagtigt dem han har haft kig på!, så det var dejligt af få en anmeldelse. Mon så ikke vi skal tage turen til Nord Jylland...

Lige for at være helt sikker på, at du har forstået mig korrekt, så anbefaler jeg ikke skoene fra Salomon til agility, medmindre græsset er helt tørt!

Salomon kan fåes i alle butikker.

Agilityskoene fra Tutti-Pet får rigtig gode anmeldelser fra brugerne og jeg kender mange der er rigtig glade for dem - agilityskoene fåes i nordjylland eller via deres HP. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige for at være helt sikker på, at du har forstået mig korrekt, så anbefaler jeg ikke skoene fra Salomon til agility, medmindre græsset er helt tørt!

Salomon kan fåes i alle butikker.

Agilityskoene fra Tutti-Pet får rigtig gode anmeldelser fra brugerne og jeg kender mange der er rigtig glade for dem - agilityskoene fåes i nordjylland eller via deres HP. :-)

Sådan læste jeg det også - jeg tror ikke han skal have dem så (hvis jeg kan bestemme :mrgreen:). Bedre han får nogle han kan bruge til det hele. :5up:

De kommer på verdens udstillingen og kan også se de leverer dem fragtfrit... :-)

Link til indlæg
Del på andre sites