Hop til indhold

Sommertræf på Sjælland


Gæst Klüssendorf
 Share

Recommended Posts

Kan han ikke komme med i snor eller sådan noget? (går ud fra det er pga. H/L-orm I ikke kommer).

 

Havde sådan glædet mig til at nusse Møffe :cry:

 

Nej, det vil jeg ikke byde ham :cry: Han knuselsker andre hunde og at se dem løbe rundt og evt. lege i den grad uden selv at være med vil være alt for synd. Og hvis han endelig var lidt løs, ville det kun være kortvarigt, før han måtte i line igen og hjem... Piv også altså!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 119
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Nej, det vil jeg ikke byde ham :cry: Han knuselsker andre hunde og at se dem løbe rundt og evt. lege i den grad uden selv at være med vil være alt for synd. Og hvis han endelig var lidt løs, ville det kun være kortvarigt, før han måtte i line igen og hjem... Piv også altså!

 

Æv, og det er ellers så relativt tæt på dig :???:

Kom bare til at tænke på den der video med Luna, og der så han jo fint frisk ud.

Link til indlæg
Del på andre sites

Æv, og det er ellers så relativt tæt på dig :???:

Kom bare til at tænke på den der video med Luna, og der så han jo fint frisk ud.

 

Ja, han er jo umiddelbart også helt symptomfri, så det er jo lige til at narre én.

 

Ja, han fik leget lidt med Luna :lun: Og nok også mere end han burde :oops: Men det var ikke så meget, for det meste gik hundene jo bare roligt rundt og snuste, og så trænede vi også i mellemtiden.

 

Nuj, må i seng nu, er dødtræt og skal til polterabend kl. 10:00 i morgen :???: Vi skrives :-D Satser stærkt på, at komme med til det første og det bedste træf, når Møffe er helt fit igen :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, tak for en god og varm dag :vinken: og tak for billeder :5up:

 

Det er et fedt sted det der Vestskoven og super med søen - især i dag :klap:

 

Puha, det var en varm tur hjem i bilen - jeg holdte i kø to steder og det er altså varmt, især for hundebasserne (når man nu ikke lige har klimaanlæg).

 

De har begge to sovet hele eftermiddagen :sove:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor ser det hyggeligt ud :-D

 

Og super lækkert med den sø til hundene - den havde Lumi da også været med på :slem:

 

Tror sgu jeg er med på en ekstra gang her i det gode vejr (bare det ikke lige falder under Grøn Koncert (14. juli-25.juli).

 

Men vil da lige fortælle at jeg i den pokerturnering, der gjorde jeg ikku kunne overskue turen idag, vandt en tur til Prag med fly og hotel og buyin til Unibet Open :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor ser det hyggeligt ud :-D

 

Og super lækkert med den sø til hundene - den havde Lumi da også været med på :slem:

 

Tror sgu jeg er med på en ekstra gang her i det gode vejr (bare det ikke lige falder under Grøn Koncert (14. juli-25.juli).

 

Men vil da lige fortælle at jeg i den pokerturnering, der gjorde jeg ikku kunne overskue turen idag, vandt en tur til Prag med fly og hotel og buyin til Unibet Open :banan:

 

Ai, din heldige skid :mrgreen: Det var vidst godt du tog afsted til poker-halløj!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf

Tak for billederne. Jeg havde selv glemt kamera og var lidt nervøs for, at der slet ikke blev taget nogle billeder da ingen havde skrevet at de to kamera med

 

 

Men vil da lige fortælle at jeg i den pokerturnering, der gjorde jeg ikku kunne overskue turen idag, vandt en tur til Prag med fly og hotel og buyin til Unibet Open :banan:

 

Kan godt se hvorfor du valgte poker. Rigtig god tur :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bam-bi
Tak for billederne. Jeg havde selv glemt kamera og var lidt nervøs for, at der slet ikke blev taget nogle billeder da ingen havde skrevet at de to kamera med

 

Jeg så også at ingen tog billeder, så to bare lige nogle med min

telefon.

Så det er jo ikke den beste kvali, men der er da nogle.

 

mvh og vov

Bo, Lilo og Samba.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...