Hop til indhold

Hvorfor har din hund sorte læber?


KimC
 Share

Recommended Posts

I dag var det Lille P's fødsesldag.

 

Så vi tog til stranden om morgenen, og ind forbi en bager på hjemvejen. For at komme hjem derfra skal vi sådan set forbi skolen, og ja, ungerne var ude.

det første de spørger om er altid hvor gamle de er, og så kan man jo ikke holde skjult at en af dem har fødsesldag. Så er ungerne tændt, og der kommer ikke andre spørgsmål. Fødselsdag, det ved man hvad er i den alder.

I lynets hast fik ungene tryllet nogle pølseender frem, og det var hundene glade for.

Så skulle Lille P jo også have en gave, var der en der syntes. Man havde en stump farvestrålende perlesnor, det var for kort til halsen, så den blev forsøgt anbragt på benene, halen, ørerne, tungen...men ingen af stederne kunne den passe. Nu var der jo noget med en blød pose med kugler i som fascinerede dem en hel del, og der passede den, perfekt! Det må blive sommerens hundemode...

Hjemkommet gik vi i lag med kagen, der var nok til os alle! Elelrs gik dagen som jeg erklærede som fridag med lidt sporsøg, og leg i labyrinten.

I morgen venter arbejdet igen. Og lille P er gået til køjs i min seng og snorksover. Der er ikke noget der kan sove som en Deerhound.

Man siger at hvis de ikke vågner efter fem minutter hvis man holder en Emmenthaler ost direkte mod næsen, er hunden død.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

hehe....skøn historie...:-D....

 

Victoria er maskot for det lokale footballteam...så hun møder også masser af børn der mener hun skal fodres med både blomster og græs...men ender nu oftest med at hun nyder en pølse fra den medbragte grill...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Du tog perlekæden af inden han gik omkuld, ikke? :hmm:

 

Han er da bare totalt ligeglad. Lader sig ikke forstyrre af den slags...

Det bliver ganske enkelt årets sommermode 2010 !, jeg må se om det kan nås at leje en stand til verdensudstiillingen i Herning, der er jo ikke længe til....

 

I morgen er det fredag, og der plejer vi at tage en tur forbi ungene, hundefødselsdag eller ej. Det første de spørger om er garanteret hvor gamle de er. Billedet af pigen der ofavner Happy med lukkede æjne, og får et slik synes jeg i høj grad viser at hunde kan være andet end "uberegnelige risikofaktorer" sådan som diverse fremskridtsfolk, ministre med Harry Potter briller, eller uden sko har for vane at tro.

 

Men i horisonten lurer noget langt, mørkt, koldt, fugtigt - nej ikke en hundesnude.

SOMMERFERIE

Hundene får sikkert abstinenser.

Link til indlæg
Del på andre sites

Men i horisonten lurer noget langt, mørkt, koldt, fugtigt - nej ikke en hundesnude.

SOMMERFERIE

Hundene får sikkert abstinenser.

 

Fantastisk med endnu en historie :klap:

 

SFOén og fritidshjemmet har vel åbent :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

SFOén og fritidshjemmet har vel åbent :slem:

 

Du mener der er et håb?

 

Nuvel, det var fredag i dag, og så var vi en tur forbi.

Ulvehunden var lige ved at sætte i et melankolsk hyl, fordi ungerne ikke kom. Men det gjorde de så alligevel.

I dag skulle Happy lære at bruge regnemaskine, og Lille P blev brugt som ride dyr af de kommende hestepiger.

Deres matematiklærer får det hårdt den dag de skal i gang med trigonometri, og de kommer til hypotenusen.

 

Drengene får det værre når enmet bliver det tal mellem 0 og 1 hvormed logaritmen overstiger det nærmeste lavere hele tal.

 

Men her er billeder fra dagens lektion.

 

Selvfølgelig blev jeg spurgt hvor gamle de er. Mange gange.

Jeg blev også spurgt hvornår de skal i bad.

Og hvorfor de er så glade.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...